Dnešní zážitek s voláním na Daikin Česká republika.Pro projekt odsávání studia mi chyběla jediná informace o instalované klimatizační jednotce DAIKIN (množství vzduchu v m3).
S touto (patrně nejdražší) jednotkou byl problém již při samém počátku, ale to je na celý román.
Dnes jsem chtěl jedinou informaci, která v datasheetech uvedena není.
Volám na DAIKIN.Ozve se slečna, poprosím ji, že bych chtěl mluvit s technikem, který zná parametry klimatizací.
Dostávám číslo 604273075.Volám a ozývá se lámaná, leč velice dobrá čeština.
Vysvětluji, který parametr mi chybí.Lámaná čeština mi odpovídá, že zmiňovanou funkci SARARA URURU určitě nemá.
Upozorňuji, že to byl důvod proč jsme jinak totálně předraženou klimu kupovali.Lámaná čeština se ptá a funguje vám?
Odpovídám ano funguje, pouze deklarovaná vlastnost nikoliv.Lámaná čeština říká, že ta funkcce tam vůbec není.
Namítám, že jsme byli tedy obelháni DAIKINEM?V tu chvíli lámaná čeština přechází do protiútoku. Co voláte k nám? To si řešte s tím, s kým jste to koupil.
Namítám, že všichni distributoři, nabízí uvedenou vlastnost, kterou postrádám.Lámané češtině v tu chvíli začala přeskakovat jehla a jako porouchaný gramofon na vietnamském tržišti "my nic, to distributor". A tak jsem se také dozvěděl jak si dovoluji porušovat subordinaci, co volám jemu, kdo mi na něj dal číslo.
Marně jsem upozorňoval na to, že nejsem japonský poddaný, ale klient který koupil jejich produkt. Pokud by se tento dialog odehrával "face to face", byl bych patrně setnut ostrou japonskou šavlí a problém by byl vyřešen.
Později jsem patrál ještě na dalších webech a dozvěděl jsem se stejné informace, které mi "lámaná čeština" dementovala. Kromě toho také o KNX gateway, kterou mi na DAIKINu popřeli již před dvěma roky.
Proto pokud slyším DAIKIN, pak
Cena vysoká a technická podpora o ničem. A to je velice slušně řečeno.