Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Vyplatí se inteligentní elektroinstalace?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Vyplatí se inteligentní elektroinstalace?  (Přečteno 4117 krát)
Kuba Vaněk
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 19.12.2012, 15:00 »

Na blogu inteligentním bydlení v článku na téma inteligentní elektroinstala ce jsem se dočetl něco málo o jejích principech. Mě by ovšem velmi zajímalo, jak to je s opravdovými náklady na její realizaci a skutečným přínosem co se úspory energie týče. Jsem laik, takže ocením více méně jakékoliv informace.
Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #1 kdy: 19.12.2012, 18:35 »

Na blogu inteligentním bydlení v článku na téma inteligentní elektroinstala ce jsem se dočetl něco málo o jejích principech. Mě by ovšem velmi zajímalo, jak to je s opravdovými náklady na její realizaci a skutečným přínosem co se úspory energie týče. Jsem laik, takže ocením více méně jakékoliv informace.

Máme ve dvou objektech nasazenou instalaci, které se tedy říká chytrá. Chytrá tedy není vůbec, protože jde o algoritmus nikoliv o inteligenci.

Na položenou otázku zda se vyplatí nelze odpovědět. Nejdřív definujte co chcete aby taková instalace prováděla a pak si odpovězte sám, zda vám to za to stojí.