Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Firemní podpora
| | |-+  TECO - Foxtrot chytré instalace. ODBORNÍCI radí spotřebitelům!
| | | |-+  Technická podpora výrobce TECO Kolín radí odborníkům
| | | | |-+  Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED?  (Přečteno 4050 krát)
Slavomír Skopalík
*
Offline Offline



« kdy: 09.10.2012, 16:10 »

Moderátor: příspěvky odděleny z jiného vlákna, zkráceno na aktuální téma.


pokusim se argumentaci trochu rozvest:
3. Podpora
  3.1 - Jiz pres jeden rok s Tecem resim problem s modulem U-LED, zatim bezvysledne (navic puvodni forum zrusili)
  3.2 - Kolega s nima resi problem s merenim nizkych teplot (-200 st. C) s cidlem Pt100. Pry pro tyto teploty neexistuje rovnice Úsměv))
  3.3 - Modul I-LED, objenan jiz pred vice jak pul rokem, nedodan bez jedine odezvy
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jindra_K
« Odpověď #1 kdy: 09.10.2012, 19:24 »

Stručně doplním.

- tato diskuze (a ani žádná jiná) nenahrazuje standardní obchodní kanály firmy Teco a. s. - včetně řešení konkrétních problémů s HW či SW modulů našeho systému.

- modul C-DM-0006M-ULED  je v prodeji, jeho náběh nebyl úplně bez chyb - vše je řešeno standardním způsobem - viz výše.
- Pt1000 - nebudu řešit, kdo z našich kolegů a v jaké situaci použil termín "není polynom". Je rozhodnutí firmy, jaké rozsahy teplot pro ten který modul zvolí (s ohledem na použití ADC, požadovanou přesnost, rychlost odezvy atd... a v neposlední řadě také základnímu účelu, pro který modul primárně určen). Většina modulů pracuje s běžnými rozsahy v oblasti MaR, regulace atd...,  tj. nejnižší teploty odpovídají venkovním teplotám.
Požadavky na rozšíření teplot je potřeba směřovat přímo na firmu s tím, že se je pokusíme řešit s ohledem na výše uvedené možnosti zvětšení či přidání rozsahu měření teploty.
- modul C-DM-0006M-ILED je zpožděn naší vinou. Nevím, jaká by měla být odezva - na každý dotaz odpovíme (jiná diskuze zde byla zmíněna). Moderátor: zde http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,24197.0.html

K dalšímu již zde bylo odpovězeno, jen bych doplnil, že např. vývoj webmakeru a webserveru (běží jako úloha na hlavním procesoru) se počítá v řádech člověkoroků a určitě se firma nebude bránit nejen dalšímu rozvoji, ale i uvítáme ve svých řadách posily, které nám pomohou vetknout do těchto SW své představy.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Slavomír Skopalík
*
Offline Offline



« Odpověď #2 kdy: 09.10.2012, 23:12 »

Jelikoz jsem trochu mene chapavy, znamena to odeslat moduly (mam podle sn opravdu jedny z prvnich) jako reklamaci?

Pokud budete mit cestu kolem Olomouce, radi Vam ukazeme, co mame vyvinuteho na bazi FOXTROTU, kdyz tak mne kontaktujte primo.


- modul C-DM-0006M-ULED  je v prodeji, jeho náběh nebyl úplně bez chyb - vše je řešeno standardním způsobem - viz výše.

K dalšímu již zde bylo odpovězeno, jen bych doplnil, že např. vývoj webmakeru a webserveru (běží jako úloha na hlavním procesoru) se počítá v řádech člověkoroků a určitě se firma nebude bránit nejen dalšímu rozvoji, ale i uvítáme ve svých řadách posily, které nám pomohou vetknout do těchto SW své představy.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jindra_K
« Odpověď #3 kdy: 10.10.2012, 08:41 »

Se zákazníkem, který se nám ozve s problémem, se vždy snažíme přesně identifikovat příčinu.
Jestliže je problém na naší straně, tak nastupuje standardní reklamační řízení, jestliže jej nejsme schopni na dálku zjistit, pak obvykle dohodneme se zákazníkem zaslání výrobku k nám. I v případě, že pak zjistíme, že je produkt v pořádku, neřešíme toto jako neoprávněnou reklamaci.
Vždy je to ale na začátku o přímé komunikaci a společném hledání rychlého řešení problému.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.027 sekund, 23 dotazů.