Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 [2] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?  (Přečteno 30452 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #18 kdy: 25.09.2012, 19:16 »

Hlavně aby nastoupila nějaká typizace, aby každý model auta nemusel mít svou síť elektrostanic

Typizace nasvete uz je. Sice jeste trosku fragmentovana, ale uz to neni dzungle.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #19 kdy: 25.09.2012, 19:32 »

Trochu pesimisticky bych připoměl, že eaut u nás nejezdí mnoho, či spíše žádné, tudíž i tato stanice bude zít prázdnotou nehledě k tomu, že za několik měsíců bude její technologie zastaralá, od Čezu toto chápu coby mark. tah na úrovni rozdávání letáků či balónků na veletrhu, z těchto měli radost alespoň děti, kolik lidí má upřímnou radost z nové nabíjecí stanice netuším.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #20 kdy: 25.09.2012, 19:50 »

Schválně, dočkám se ve svém životě cca 10 výměnných stanic v ČR?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Oldřich Morávek
OSVČ montáž, opravy, revize elektro a hromosvodů
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #21 kdy: 25.09.2012, 20:07 »

to Martin Novák:
Takovou odvahou netrpím abych si myslel, že za 200Kč odjedu od dobíjárny. Těch 200 bylo jen za amortizaci. Možná i 300Kč. Buďme realisti (300 000,-Kč / 1000 nabíjecích cyklů)

to Minařík:
obávám se, že tipizace u akubloků je na tom ještě hůř, než dobíjecí zásuvky. I když je nutno uznat, že džungle to není, ale jednotný systém taky ne.

to Hudec:
Čerpací stanice benzínu taky rostli postupně. Vzpomeňte, jak vypadala síť čerpaček před třiceti lety. Dovolím si říct, že dnes jich je desetkrát tolik (aspoň v mém okolí).
Síť dobíjáren je taky potřeba postupně vybudovat a začátkem je motivace poptávky.

to Doležal:
asi ne
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #22 kdy: 25.09.2012, 20:12 »

Domnívám se, že tyto nabíječky nebudou tím, co změní pohled na eauta. Maximálně tomu mohou trochu pomoci. V tom jsem trochu pesimista.
Dovedu si představit, že by to mohla změnit třeba pořizovací cena eauta. Mohla by tomu napomoci klidně nížší daň, případně jiná pobídka. Možností je celá řada. Nebo kdyby se "rozkřiklo",  že se baterie nechají "repasovat" za zajímavější ceny. Pak by se možná začal pohled některých lidí na eauta měnit.

Pozitivně ale vnímám například zřízení nabíjecích stanic u supermarketů. V Praze jsem narazil v jednom Kauflandu na dvě nabíjecí místa. Na jejich webovkách jsem si o tom našel další informace. DOvedu si představit, že během většího nákupu, což je většinou více než 30minut, s manželkou minimálně 1h, trochu doplním své eauto (tedy nějaké mít  Mrknutí )
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #23 kdy: 25.09.2012, 21:03 »

...Buďme realisti (300 000,-Kč / 1000 nabíjecích cyklů)...
To je myslím ještě pořád příliš optimistický pohled.
Odhadnu-li cenu aku bloku 16 kWh (vozítko pro městský provoz) na 300.000 (tuším je to víc, ale budiž),  k tomu DPH, jsem na 360.000. Někdo musí ty akumulátory koupit na sklad (investované peníze->úroky),  někdo je musí skladovat, střežit, ošetřovat, dobíjet, vyměňovat... Nevidím, při odhadu životnosti 1000 nabíjecích cyklů, reálnou cenu jedné výměny <500 Kč.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #24 kdy: 25.09.2012, 22:47 »

To je myslím ještě pořád příliš optimistický pohled.
Protože se na každou kWh nacpanou do euta uvalí spotřební daň, jelikož by stát, nedej bože, o něco schudnul, když nebudeme čepovat benzin.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Oldřich Morávek
OSVČ montáž, opravy, revize elektro a hromosvodů
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #25 kdy: 26.09.2012, 06:58 »

Stanovení ceny amortizace baterie je asi v tuto chvíli předčasné.
Jednak si myslím, že v případě, kdy by tento systém byl uveden do života, by se pro zřizovatele těchto stanic, jakožto pro dlouhodobého velkoodběratel e podstatně změnila cena baterií a navíc by se navýšila výroba, čímž by opět klesla cena.
Nicméně nejdřív je nutné určit jednotnou cestu provozování elektromobilit y.

Co se týče rychlonabíjení, moc velký příznivce této technologie nejsem.
Když si představím, že pro dojezd na místo X bych potřeboval drasticky nabít 80% kapacity s nabíjecí dobou 20 minut, tak se mi to nelíbí.
(například sraz clusteru. do Brna to mám cca 170km)
Prostě jsem rozmazlený. Nechci si ničit vlastní akumulátor a nechci trávit někde 20 - 30 minut (přistavení ke stojanu, připojení/odpojení) navíc. Chci jet z bodu A do bodu B a večer doma v garáži připojit baterii, aby se za 6 - 8 hodin normálně nabila na hodnotu, která mi další den bezpečně vydrží.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #26 kdy: 26.09.2012, 11:52 »

Selský rozum mi říká, že jakákoliv "rychlo" je něco za něco. Technologie může kráčet kupředu mílovými kroky, ale pořád standardní pomalé nabíjení bude efektivnější a pro baterii šetrnější než nějaký rychloprajs. Ostatně i takové krásné, pomalé a mazlivé milování, doma v klídečku, při hezké a klidné hudbě v přítmí pokoje osvětleném edisonkou, kdy už slečna či paní nedočkavě škemrá a prosí, abych ho tam strčil, je o něčem jiném než rychlovka na záchodku čerpací stanice během rychlonabíjení Zlej

To Borovec: Nezpochybňuji, že parta vývojářů v ABB by byla partou kutilů. Ale připomínku pana Hrubého bych nebral na lehkou váhu. Ani ne kvůli harmonickým, ale všichni víme, na jaké hraně se dnes pohybuje distribuční síť díky FVE a "vrtulkám". Dokážeme domyslet, co nastane při masivním nasazení e-mobility v distribuční síti? Kdy v ulici, kde je 100 domů a distribuce nějakou 120, v každém druhém domu někdo večer připojí nabíječku o příkonu řádově jednotek či desítek kW?
Toto vidím jako podstatně slabší článek řetězu než cenu či životnost baterie.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #27 kdy: 26.09.2012, 12:06 »

Radku ještě nijaký přispěuek na tomto fóru se mnou neudělal to co první odstavec tvého nicméně jddnu přednost toho záchodku bych viděl a to, že nemusí dojít na jména
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jozef BABJAK
« Odpověď #28 kdy: 26.09.2012, 12:57 »

Nezpochybňuji, že parta vývojářů v ABB by byla partou kutilů.

Toto nevyšlo. Alebo vyšlo?  ??
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #29 kdy: 26.09.2012, 13:43 »

Selský rozum mi říká, že jakákoliv "rychlo" je něco za něco....
... Dokážeme domyslet, co nastane při masivním nasazení e-mobility v distribuční síti? Kdy v ulici, kde je 100 domů a distribuce nějakou 120, v každém druhém důmu někdo večer připojí nabíječku o příkonu řádově jednotek či desítek kW?
Toto vidím jako podstatně slabší článek řetězu než cenu či životnost baterie.
Nabíjení je tak trochu "chemie" a tam se to donekonečna urychlovat nedá...

Umím si představit nějaký speciální tarif, který mi energetika nabídne pro nabíjení euta a bude mi ho zapínat především v době, kdy FV nebo větrníky budou tlačit do sítě energii, pro kterou v daném okamžiku nebude využití.
Ovšem to by mě nutilo pořídit si "druhou baterku"...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #30 kdy: 26.09.2012, 15:31 »

Radku ještě nijaký přispěuek na tomto fóru se mnou neudělal to co první odstavec tvého nicméně jddnu přednost toho záchodku bych viděl a to, že nemusí dojít na jména
Tebe Milane v tom prvním odstavci rozštípala ta představa brzy zničené baterie za 300 kilo po pár desítkách rychlonabíjecí ch cyklů, že?  Škleb tanecek

Nabíjení je tak trochu "chemie" a tam se to donekonečna urychlovat nedá...

Umím si představit nějaký speciální tarif, který mi energetika nabídne pro nabíjení euta a bude mi ho zapínat především v době, kdy FV nebo větrníky budou tlačit do sítě energii, pro kterou v daném okamžiku nebude využití.
Ovšem to by mě nutilo pořídit si "druhou baterku"...


Ovšem auto parkuji zpravidla v noci a FVE vyrábí zpravidla přes den. Jediná šance je dát hlas komunistům, ti poručí větru, dešti a třeba snad i slunci, aby svítilo v noci. Tímto kouskem by posléze dostali na svoji stranu i zelené ekoteroristy, páč by to byla voda na jejich mlýn. Anebo jak bylo řečeno, druhou baterku za 300 kilo  Smutek
V praxi jsem ráno líný oškrabat námrazu na skle, proto už bych po zkušenostech nechtěl žádné auto bez nezávislého topení, vynikající věcička. Tímto směrem spěje civilizace a už vidím ty kravaťáky, jak v zimě ráno před cestou do práce v té šolně přehazují AKUblok  Škleb Škleb Škleb
Mimochodem, speciální tarif pro nabíječe e-aut stále neřeší docela možné a snadné přetížení lokální distribuční sítě.

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #31 kdy: 26.09.2012, 19:04 »

Nemáte někdo info.,  kolik eaut jezdí po našich silnicích a jak se jejich počet zvýšil řekněme za posledních pět let?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Oldřich Morávek
OSVČ montáž, opravy, revize elektro a hromosvodů
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #32 kdy: 26.09.2012, 19:39 »

I to by řešil systém výměnných baterií.
Dobíjárny by mohly fungovat jako regulátor přes den.
Přece jen by to bylo spousta baterek připojených k síti ve špičce odběru i chodu FV a větrníků.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #33 kdy: 26.09.2012, 22:09 »

Kdybychom dali hlasy té správně ekologicky zaměřené straně, Kateřina "Biomasa" by určitě vymyslela jak to udělat...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #34 kdy: 26.09.2012, 23:25 »

Kdybychom dali hlasy té správně ekologicky zaměřené straně, Kateřina "Biomasa" by určitě vymyslela jak to udělat...

To je pravda, to stádo tupců by nařídilo slunci svítit v noci Nařízením vlády číslo XXX a pak by do vesmíru posílalo k vymáhání sankce za to, že nesvítilo. To stádo by vedl ten stolař, teda vlastně ten co hobluje Káču auau ( ať to není mimo téma, ani nevím jestli ji hobluje ultrarychle nebo klasicky?  Šok ),  a ta Káča auau by si pletla volty s voly a v taškařici pana Krause by přesvědčovala o národ o užitečnostni vozidla poháněného voly krmené ultrarychlou nabíječkou.

Doufám, že tato parta nýmandů o svých kvalitách už přesvědčila a není pro ni v budoucnu ve vládě místo.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Stran: 1 [2] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (1)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.06 sekund, 23 dotazů.