Věříte, že Bohemia Energy zlevní a zůstane navždy levnější?

(1/6) > >>

Jiří Kopeček Frýdlant:
Kdysi tu byla celkem obsáhlá diskuse o BE. Nemohu ji nají, ale to nevadí. Nyní jsem zaslechl reklamu na Primě, že BE bude vždy levnější. Když ji konkurenti podlezou, ona zlevní. Když konkurenti zdraží, ona zůstane levná. Něco mi našeptává, že je to pokus o perpetuum mobile nebo klamavou reklamu. Co na to říkáte vy, tržní matematici?

Jiří Schwarz:
Je to asi jako v OBI.
"Když najdete stejný výrobek v našem městě za nižší cenu, prodáme vám výrobek u nás za stejnou cenu a ještě vás odměníme"
Plastová elektrorozvodn á krabice se mi v OBI zdála drahá. Kouknul jsem do Elfetexu a zjistil jsem, že tam mají to co potřebuji za cenu méně než poloviční.
1) když jsem si to ale koupil u konkurence, žádnou odměnu mi v OBI nedali
2) ještě mě vytknuli, že jsem se pokusil je podvést, protože ta krabice není úplně stejná, je od jiného výrobce,...

A že dnes ti obchodníci dokážou hledat kličky a triky...

Lukáš Rotrekl:
V dalším kole se dovíte, že Elfetex není maloobchodní prodejna...

Jiří Mudra:
Co se OBI týče, tak tam hlásají už na dálku, že musí jít o identický (stejný výrobce, typ) produkt a cena v běžné maloobchodní nabídce nižší, než jejich... Což je v podstatě nemožné.

A k otázce na BE: je to podle mého jen otázkou slovíček. Když velcí dodavatelé zlevní, BE zlevní taky... když zdraží, BE bude stále levnější než oni => oni zdraží taky, ale tak aby cena za kWh byla stále o malinko levnější (byť třeba o 5haléřů). V té reklamě je řečeno dosti, ale tak aby průměrný důchodce a naivní člověk věřil tomu, že BE nikdy nezdraží ...

Rozmahel Vladimír:
Logika je velmi jednoduchá. Pouze malé procento zákazníků bude skutečně ověřovat v čase nabídky jiných obchodníků. Takže při marži, kterou mají, je nějaká malá sleva omezenému počtu odběratelů zanedbatelná, ale psychologicý efekt takové nabídky velmi účinný.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana