Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast definic pojmů
| | |-+  Potřebuji jako elektrikář maturitu nebo mi stačí § vyhlášky 50/78Sb.?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Potřebuji jako elektrikář maturitu nebo mi stačí § vyhlášky 50/78Sb.?  (Přečteno 12998 krát)
Roman Kostelecký
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 26.04.2012, 19:17 »


Studuji 3letý obor elektrikář silno i slaboproud a budu letos končit.
Chci už jít pracovat, ale zajímá mě, jestli potřebuji maturitu aby mě někde vzali, nestačí si postupem času udělat ty paragrafy z vyhlášky 50?
A rád bych při práci zkusil udělat rekvalifikaci na autoelektrikář e, nevíte kde je v mém okolí dělají?
Jsem z Pardubického kraje.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Khun Václav
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline




« Odpověď #1 kdy: 26.04.2012, 20:26 »

V dnešní době jde spíš o praxi v tomto oboru. Téměř všude je požadavek pro přijetí z vyhlášky 50 mít  §6  Smutek Takže bez praxe práci seženete s obtížemi. Tak to alespoň je nynější situace v královehradeké m kraji.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Lukáš Rotrekl
*
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 26.04.2012, 20:30 »

Co je podmínkou, tak elektrotechnic ké vzdělání, bez něj nejde ten vytoužený paragraf sehnat. Co se týče práce, spíš bude zaměstnavatele zajímat co umíte, nebo spíše u absolventa co se chcete naučit a jestli sháníte práci nebo zaměstnání (v pojetí některých je to značný rozdíl)