Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 ... 3 4 5 [6] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?  (Přečteno 74392 krát)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #90 kdy: 11.03.2012, 18:54 »

S trochou nadhledu bych si dovolil tvrdit, že rozuzlením této víceméně akademické debaty je nákup klasické Octavie.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #91 kdy: 11.03.2012, 19:09 »

S trochou nadhledu bych si dovolil tvrdit, že rozuzlením této víceméně akademické debaty je nákup klasické Octavie.
Klasická Octávie mi reziví u domu, protože jezdím stále v něčem jiném. Dnes Jakub odjel tím hybridem a zůstal mi tu iOn. S tím se do města stejně jezdí nejlíp!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #92 kdy: 11.03.2012, 20:10 »

Klasická Octávie mi reziví u domu
To taky, ale hlavně koroduje!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #93 kdy: 11.03.2012, 20:48 »

Jo, jo... Autak pujceny gratis, nebo za symbolicky peniz bude VZDY levnejsi, nez benzinove priblizovadlo. ..

Ale jinak - je tomu uz docela hodne let, co tvrdim, ze prave koncept Chevy Volt je pro elektromobilit u to nejlepsi. Spalovaci motor bezici v optimalnich otackach s minimem emisi a minimalni spotrebou + baterky a elektromotory se svou pruznosti a vykonem pro rozjezdy...

A treba hack Chevy Volta od hochu z MIT nema daleko od geniality. Autak je pripojen k elektricke siti univerzitni laboratore pro nabijeni baterek, ale pokud dojde k vypadku elektriky, tak automaticky zacne elektriku do site dodavat a zalohuje pocitace v laboratori. Nejdriv z baterek a pak se nastartuje motor... Samozrejme, ze si to vyzadalo upravy v elektrickych rozvodech labaku a zavedeni WiFi komunikace mezi pocitacem auta a ridicim systemem laboratore (mam takovy dojem ze tam maji taky Foxtrot)....
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Karel Herma
*
Offline Offline




« Odpověď #94 kdy: 16.03.2012, 09:59 »

Kolona elektromobilů právě vyrazila z Prahy a zamířila směr Brno. tanecek tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #95 kdy: 16.03.2012, 10:37 »

Kolona elektromobilů právě vyrazila z Prahy a zamířila směr Brno. tanecek tanecek
Škoda, že ty kamery na D1, co se na ně dá proklikat přes web wéwéwé(tečka)dopravniinfo(tečka)cz nemají stream, ale jen statické obrázky s nízkou aktualizací. To bych chtěl vidět jak jedou.
Nebyla u toho nějaká Televize? Jestli ne, ještě by se to dalo zachránit. Třeba taková redaktorka Tereza Maixnerá by dokázala večer natočit sugestivní reportáž jak s lupou a voltmetrem hledá stopy po průjezdu "elektrokár" ...  Pláč
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Karel Herma
*
Offline Offline




« Odpověď #96 kdy: 16.03.2012, 15:00 »

Kolona elektromobilů je u Humpolce, kde ukončují dobíjení a vyráží na druhou polovinu cesty směr Brno. Předpokládaný příjezd do Brna je kolem 16:30. No uvidíme, jak si řidiči poradí s nabytou energií Úsměv tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #97 kdy: 16.03.2012, 15:08 »

Předpokládaný příjezd do Brna je kolem 16:30. No uvidíme, jak si řidiči poradí s nabytou energií Úsměv tanecek
Takže ve výsledku stejně jako zdatný cyklista tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #98 kdy: 16.03.2012, 20:13 »

Takže ve výsledku stejně jako zdatný cyklista tanecek
Tak to by byl asi minimálně nějaký olympionik.


Přejezd dopadl skvěle.

Na jediné dobíjení v Humpolci se dá dojet až do Brna!
pokud bychom nemuseli čekat na dobíjení dalších vozů v koloně, pak zdržení na nabíjení s mobilní rychlodobíječk ou Schrack je hodina.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #99 kdy: 16.03.2012, 20:21 »

Přejezd dopadl skvěle.
na zdravi
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #100 kdy: 16.03.2012, 20:24 »

Kde se v Humpolci konkrétně dobíjelo?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #101 kdy: 16.03.2012, 20:27 »

zdržení na nabíjení s mobilní rychlodobíječk ou Schrack je hodina.

Jak rychlonabíječk a zvládala a kolik vozů za sebou nabíjela?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Martin Novák
*
Offline Offline




« Odpověď #102 kdy: 16.03.2012, 20:53 »

zdržení na nabíjení s mobilní rychlodobíječk ou Schrack je hodina.

A ja jsem si myslel ze vam stacilo nabijet 20 minut  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #103 kdy: 16.03.2012, 21:36 »

V Humpolci se dobíjelo za městským úřadem (rychlodobíječk a Schrack DC) na Horním náměstí a u kina, resp. divadla. (pomalá jednofázová dobíjení AC).
 
Ukázalo se, že rychlodobíječk a pracovala dle předpokladu výrobce spolehlivě. Bez přestávek nabíjela za sebou pět elektromobilů (vždy cca po 40 minutách). Problém byl s předřazeným jističem 32A, který při odběru 28A začal přehřívat u pátého euta a vybavoval.

Dvacet minut zvládá rychlodobíječk a ABB, která je na PRE. Ovšem to je dvoumetrový rozvaděč! A my měli "malou" mobilní Schrack Technik s nižším výkonem. Tedy nabití z 0% do 80% stavu za 40 minut.



Tým první spanilé jízdy více elektromobilů po D1 na AMER 2012. Zleva Jaromír Marušinec, Jakub Špaček, Miroslav Minařík, Petr Jahoda, Jan Horčík ...


* elektromobilni_tym_pha_brn.jpg (72.33 KB, 860x645 - prohlédnuto 425 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #104 kdy: 17.03.2012, 00:03 »

Zvládnuto beze ztrát.  tanecek


Taky se přidávám ke gratulacím.  Palec vzhůru na zdravi poklona
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Oldřich Morávek
OSVČ montáž, opravy, revize elektro a hromosvodů
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #105 kdy: 17.03.2012, 07:17 »

Přidávám se ke gratulantům
Jen mám pár nejasností

Na fotce vás je jen pět. To se vás víc nesešlo k focení, nebo jelo tak málo eut?

Nabíjení z 0 na 80% naznačuje, že jste snad do Humpolce doželvili. Jak je to tedy?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #106 kdy: 17.03.2012, 07:31 »

Nakonec nás jelo jen pět.
jeden ion parkuje u mne v Brně už týden. Od vybíjecího testu. A víc aut jsme nedali dohromady. ČEZ je má rozstrkané po republice. Kdyby parkovaly jen v Praze tak to bylo jiné. Ale na tom počtu moc nezáleželo.

Na náměstí v Humpolci jsem měl podle palubního počítače dojezd ještě 15km. A krom toho se dá želví mód ujet ještě cca 6km.

Úsečka 0%-%80 je oblast rychlého nabíjení, kdy rychlonabíječk y jsou rychlé.
Až dosáhne 80% stavu akumulátoru dobíjí se pomaleji tzv. balancovaným nabíjením.
Proto je nutné kalkulovat co je kdy vhodné použít. Právě to dobíjení bylo jedním z důležitých testů tohoto pokusu. Nabíječka super!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

S Elektrikou.cz už čtvrt století! notone
Zdenek Hejčl
OSVČ - živnostník
*
Offline Offline



« Odpověď #107 kdy: 17.03.2012, 09:21 »

Dobrýýý.  Palec vzhůru
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektromontér EZ-M, O-E2/A. Východní Čechy
Výroba, montáž a servis vah. EU
Stran: 1 ... 3 4 5 [6] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Chcete se svézt elektromobilem sami? Není problém, stačí sdělit zde!
 Víte, kde se nyní nachází náš elektromobil?
 Expedice Electric Emotion Tour dorazila v pořádku zpět
 Nový software ETS5 znamená více možností pro KNX
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.064 sekund, 23 dotazů.