Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 3 4 [5] 6 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?  (Přečteno 74774 krát)
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #72 kdy: 09.03.2012, 10:52 »

Našiel som iba napätie 400V.
Baterie 88 článků Li-ion má jmenovité hodnoty 330 V / 50 Ah.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #73 kdy: 09.03.2012, 11:04 »

Baterie 88 článků Li-ion má jmenovité hodnoty 330 V / 50 Ah.
9*330=2970
To by skoro šlo - zapojit 9 IONů do série a "sebrat" trochu energie Pendolínu.  tanecek
V části republiky je elektrifikovan á trať na 3kV DC.  Smích
Jen pozor, jižní část je 25kV AC.  zle
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Petr Doležal
*
Offline Offline



emeritní projektant z Brna (prostě důchodce)


« Odpověď #74 kdy: 09.03.2012, 11:07 »

20kW / 330V = 60A
60A * 0,33 = 19,8Ah
Do 50Ah to má hodně daleko
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Na zdraví a abychom byli lidmi
to vám přeje celoživotní projektant nn, vn, někdy i vvn rozvodných zařízení
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #75 kdy: 09.03.2012, 22:01 »

Pán Minařík, dovoľte mi jednu praktickú otázku k Peugeotu Ion.

Aké má výrobca auta požiadavky na príkon pre rýchlonabíjani e? Zaujímal by ma hlavne prúd? Našiel som iba napätie 400V.

U jednofázového nabíjení jsme měřili proud zásuvkou ve zdi 14,2A (krátkodobě 14,5A).
Třífázové nabíjení mobilní DC rychlonabíječk ou Schrack uvádí 28A v každé fázi.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Martin Lima
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline




WWW
« Odpověď #76 kdy: 10.03.2012, 18:36 »

Trochu od tématu, ale přesto.... Existuje zajímavý dokument "Who killed electric car". Zájemcům o elektromobily doporučuju zkouknout. :-)
Jedna věc mi tu ale není jasná... Proč není nabíjecí obvod přímo součástí auta, které by pak mělo někde 2 přípojky, na 1f 230 a 3f 230/400, s nastavitelným max. proudem podle toho, kam se připojí...?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #77 kdy: 10.03.2012, 18:49 »

Trochu od tématu, ale přesto.... Existuje zajímavý dokument "Who killed electric car". Zájemcům o elektromobily doporučuju zkouknout. :-)
...
Znám. Zajímavé.

Abyste to dlouho nehledali, zkuste třeba název dokumentu zadat na www(tečka)uloz(tečka)to
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #78 kdy: 10.03.2012, 19:00 »

Trochu od tématu, ale přesto.... Existuje zajímavý dokument "Who killed electric car". Zájemcům o elektromobily doporučuju zkouknout. :-)
Jedna věc mi tu ale není jasná... Proč není nabíjecí obvod přímo součástí auta, které by pak mělo někde 2 přípojky, na 1f 230 a 3f 230/400, s nastavitelným max. proudem podle toho, kam se připojí...?
Ale on jednofázové nabíjení v sobě má.
Ale to rychlodobíjení je velké minimálně jako ta Schrack dobíječka.


* 12_hybrid_a_euto_3.jpg (278.09 KB, 2550x1716 - prohlédnuto 411 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
SMILEK
« Odpověď #79 kdy: 11.03.2012, 00:36 »

Jen pro info -
dnes večer jsem měl díky Mirkovi možnost seznámit se s tím vozítkem na fotce vlevo. Je to Peugeot 3008 Hybrid. Ale ten má svůj "elektropohon" naopak vyřešen dokonale:
- Rozjezd a pomalá jízda z baterie, i několik minut (do zóny 30, mezi křižovatky, do kolony a do Prahy ideální auto).
- Pokud dochází energie,  "připne" se až 162 dieselových koní do přední nápravy.
- Přechod mezi režimy je celkem plynulý a neruší. Místy jsem musel kouknout na grafiku, abych viděl, odkud a kam jde právě energie (má to cca 7" displej s detailním zobrazením distribuce energie motory<->akumulátory<->kola).
- Umí to režim 4x4 (vpředu diesel a současně vzadu elektro).
- Velmi slušná brzda odpovídá motorizaci vozu a použitý "KERS" ve sportrežimu nedává vytuněným hošíkům s audinami moc šancí ukázat se při rozjezdu z křižovatky tanecek.
- Kufr to má docela malý (ale není to kombík a navíc bylo nutné někam schovat 120kg baterie).
- Jízdní dojmy vynikající (zvykl bych si, ačkoliv jsem "srdcařem" jiné značky).  Mrknutí
- Cena? Pro některé zde přítomné by její vyslovení bylo důvodem k diskusi, že se to nevyplatí. Ale tohle auto je docela návykové a cílová skupina zákazníků nebude cenu považovat za problém.  Úsměv
- Závěr: tohle auto s kombi pohonem už může být jednou z cest vpřed. Neekonomické režimy při nízkých rychlostech hravě vykryje elektromotor (na ty dálniční léčba není Smutek ),  jinak se to chová jako zatraceně pohodlný diesel pro dlouhé trasy.


* 12_hybrid_a_euto_4.jpg (204.06 KB, 2563x1146 - prohlédnuto 378 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Oldřich Morávek
OSVČ montáž, opravy, revize elektro a hromosvodů
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #80 kdy: 11.03.2012, 09:15 »

Konkurence vyrábí nějaký čas něco podobného.
Už jsem to okukoval a zatím je to asi jediná životaschopná verze euta pro jakékoli použití, ale kombinací obou pohonů ztrácí krásu jednoduchosti a nízké servisní náklady čistokrevnýho euta.
Moc pohyblivých dílů, moc ložisek, moc elektroniky, moc provozních náplní moc věciček na pokažení.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #81 kdy: 11.03.2012, 09:31 »

Konkurence vyrábí nějaký čas něco podobného.

Peugeot představuje Diesel Hybrid4 jako světovou novinku. Nevyrábí náhodou ta konkurence nějaký čas benzínovou variantu?

Jinak jak uvádíš to "moc všeho",  tak s tím souhlasím. V podstatě sedím uvnitř počítače. Ale je to pěkný ...!


* 12_hybrid_a_euto_6.jpg (153.44 KB, 2112x2816 - prohlédnuto 357 krát.)

* 12_hybrid_a_euto_5.jpg (250.98 KB, 2816x2112 - prohlédnuto 374 krát.)
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #82 kdy: 11.03.2012, 10:57 »

Peugeot představuje Diesel Hybrid4 jako světovou novinku. Nevyrábí náhodou ta konkurence nějaký čas benzínovou variantu?
Ta světonovost spočívá právě v té dieselovosti.
Asi byl trochu oříšek vyřešit časté startování dieselu (u benzínu to je vyřešeno už dávno).

...použitý "KERS" ve sportrežimu nedává vytuněným hošíkům s audinami moc šancí ukázat se při rozjezdu z křižovatky...
To malinko přeháníš. Moje nevytuněná Mazdička by s ním neměla problém ani na suchu, a na mokru by mu pěkně napráskala  tanecek
Ale rozhodně to nevypadá marně.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
SMILEK
« Odpověď #83 kdy: 11.03.2012, 11:18 »

To malinko přeháníš. Moje nevytuněná Mazdička by s ním neměla problém ani na suchu, a na mokru by mu pěkně napráskala  tanecek
Ale rozhodně to nevypadá marně.
Mluvil jsem o smrkáčích v černých audinkách, ne o jeho veličenstvu Tomáši I. Anonymním.  tanecek
Ale vážně: Ten diesel má krouťák 300Nm, elektro přidá ještě 200Nm. Výkon E+M je 157kW a to elektro táhne moc hezky právě hned na začátku. Pokud je Tvá Mazdička něco jako převlečený Passat ZR36 PČR edition, pak se po vybití akumulátoru asi nemáme o čem bavit. jupí
Pro časovkový závod s Tvou Mazdičkou se samozřejmě vyrábějí jiné elektrovozíky. Sáhl bych po Tesle.  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #84 kdy: 11.03.2012, 11:48 »

No, Pavle, zůstal bych u porovnávání hromadně vyráběných aut pro běžné použití (což moje Mazdička je)  Smích
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
SMILEK
« Odpověď #85 kdy: 11.03.2012, 12:19 »

No, Pavle, zůstal bych u porovnávání hromadně vyráběných aut pro běžné použití (což moje Mazdička je)  Smích
poklona

Z těch, které jsem vyzkoušel u Mirka, bylo to včera testované asi nejzábavnějším . Námitky předřečníků směřující k příliš složitému technickému řešení bych odrazil konstatováním, že dříve jsme měli edisonku, vrcholem techniky byly vypínače č.7 a křemíkové diody místo selenu. Dnes máme ve všem spínané zdroje, každý má na uchu smartphone, počítač, telky už taky nejsou, co bývaly (vzpomínáte ještě na klíčové součástky typu EF80 či PL509?) a neslyším nikoho prskat, že LED TV jsou v porovnání s Tesla Color Spektrum příliš složitý koncept. Pokud vynechám užitečné ptákoviny (HUD displej pro tachometr, displej pro zobrazení distribuce energie ve voze, joysticky a tlačítka ke kdejaké blbině),  samotné auto velmi vhodně kombinuje elektropohon s dieselem. "A vo tom to je"  Super!.   
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #86 kdy: 11.03.2012, 12:29 »

samotné auto velmi vhodně kombinuje elektropohon s dieselem. "A vo tom to je"  Super!

Kombinace elektropohonu se spalovacím motorem se mi taky líbí, nedostatky jednoho pohonu nahradí vždy pohon druhý.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Fuk Tomáš
*
Offline Offline




« Odpověď #87 kdy: 11.03.2012, 13:29 »

Mně se, z pohledu toho konceptu, líbí nejvíc Chevrolet Volt (= Opel Ampera, evropské Auto r. 2012).
Číňani ho určitě začnou brzo kopírovat pod značkou Ohm   Smích
Na baterky dojezd 50-60 km, což na denní ježdění po městě zpravidla stačí, a na dlouhé cesty benzín 500 km.
A odpich z křižovatky má srovnatelný s tím Peugeotem 3008 Hybrid4   tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.

Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #88 kdy: 11.03.2012, 15:34 »

Mně se, z pohledu toho konceptu, líbí nejvíc Chevrolet Volt (= Opel Ampera, evropské Auto r. 2012).

To je ještě trochu jiný a určitě zajímavý koncept. Pokud vím tak to je zjednodušeně řečeno elektromobil s vlastní centrálou. Plně elektrický pohon a spalovací motor je vlastně generátor který za provozu dodává elektrickou energii pro pohon vozu. Někde jsem o tom už četl ale nevím už kde.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #89 kdy: 11.03.2012, 17:24 »

.... Plně elektrický pohon a spalovací motor je vlastně generátor který za provozu dodává elektrickou energii pro pohon vozu. ...
Nic nového pod sluncem.
Osvědčené řešení  Smích

Takhle je totiž řešena spousta lokomotiv, např. řada 754 (brejlovec)!  tanecek
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Stran: 1 2 3 4 [5] 6 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Chcete se svézt elektromobilem sami? Není problém, stačí sdělit zde!
 Víte, kde se nyní nachází náš elektromobil?
 Expedice Electric Emotion Tour dorazila v pořádku zpět
 Nový software ETS5 znamená více možností pro KNX
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.062 sekund, 23 dotazů.