Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Plánování, úvahy, vysvětlení, pochopení principu, rozhodování o tom, co si přeji, potřebuji, chci ...
| | |-+  Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: 1 2 3 [4] 5 6 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jak byste vyřešili současné napájení devíti elektromobilů na D1?  (Přečteno 74763 krát)
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #54 kdy: 05.03.2012, 20:10 »

Také by mě zajímal ekonomicky funkční model použití elektromobilu. Ani v autě na půjčení nevidím moc šancí u nás. Jak je to ve světě?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #55 kdy: 05.03.2012, 20:20 »

Také by mě zajímal ekonomicky funkční model použití elektromobilu. Ani v autě na půjčení nevidím moc šancí u nás. Jak je to ve světě?
Ve světě provoz nepřímo dotují, což z mého pohledu správné není.......... ........

Coby funkční model na hraně funguje: ráno 100km do práce, nechat nabíjet nejlépe ze zásuvky zaměstnavatele, odpoledne 100km domů, přes nos nechat nabíjet v garáži.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Václav Pešek
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #56 kdy: 05.03.2012, 20:21 »

dřív se dělaly třeba elektromobily Favorit...  používaly ho na pár poštách, protože charakter provozu byl vyhovující (krátké trasy, časté zastávky, od odpoledne až do rána to stojí a může nabíjet) ale ani tak se to pro omezený výkon, životnost baterií (zde klasické trakční) prakticky neujalo a dnes vím o jednom, který má jeden fanda značky, který byl ochoten dát za baterie několik desítek tisíc...
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

CNC mechanik - §6
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #57 kdy: 05.03.2012, 20:42 »

Coby funkční model na hraně funguje: ráno 100km do práce, nechat nabíjet nejlépe ze zásuvky zaměstnavatele, odpoledne 100km domů, přes nos nechat nabíjet v garáži.

Já myslel ekonomicky funkční model, ne jak vytáhnout půl elektronádrže ze zaměstnavatele Škleb. Pokud bych byl zaměstnavatel tak bych určitě radši volil normální vůz pro zaměstnance i pro soukromou potřebu než elektromobil, zaměstnavatelů m jde o peníze.
Jen tak mimochodem, jak je to s technickou u elektromobilu?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #58 kdy: 05.03.2012, 20:50 »

Já myslel ekonomicky funkční model, ne jak vytáhnout půl elektronádrže ze zaměstnavatele Škleb. Pokud bych byl zaměstnavatel tak bych určitě radši volil normální vůz pro zaměstnance i pro soukromou potřebu než elektromobil, zaměstnavatelů m jde o peníze.
Jen tak mimochodem, jak je to s technickou u elektromobilu?
V současné době, bez toho, že byste z někoho něco vytáhl ekonomicky funkční model neexistuje (alespon dle mých úvah) samozřejmě s výjimkou, kdy je takový automobil součástí reklamní kampaně fy.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #59 kdy: 06.03.2012, 09:53 »

Mirku, tak kolik přesně nakonec ujel kilometrů na jedno nabití?  Mrknutí

Včera to bylo 107 km.
Taky to bylo jen stoupání.
Od Humpolce do Brna je to již z kopce.

Minařík: osobní to nebylo.... ale koupil by jste si ho za jeho cenu? jako normální výsledek rozvahy při


Peníze také netisknu, a elektromobil bych rozhodně nekupoval jako spalovací auto. Jak jsem uváděl mnohokrát před tím, elektromobily se financují jinak. Dotace jsou ještě další výhoda.

... vytáhl ekonomicky funkční model neexistuje ...

Ekonomicky funkční model ... hmmm ... to mi připomíná kamaráda, který se mě ptá: " v čem bych mohl podnikat a jak, nevíš?"

Nejsem žádný distributor elektromobilů abych připravoval modely použití a financování. Pokud je cokoliv dotováno má to svůj význam. Ptej me se proč je to dotováno.

Pokud něco dotuji, pak proto, že mi to pomáhá v něčem jiném. Například: ... pokud město dotuje elektromobilit u tím, že euto nemusí platit vjezdy do zón a parkovné, dotací se to nazývá proto, že touto úlevou město přichází o poplatky. Proč to dotuje a proč tedy snižuje záměrně příjmy na úkor elektromobilit y se ptejte městské úřadu pokus si neodpovíte sami.


Neměli by si vývojáři a investoři v zahraničí přeložit tuto diskusi? Možná by pochopili, že vše dělají zbytečně. A že toho tedy ve světě jezdí!

 tanecek tanecek tanecek tanecek

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Václav Pešek
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #60 kdy: 06.03.2012, 10:19 »

jak jsem ve svém dlouhosáhlém příspěvku psal, o peníze jde až v první řadě.

a elektromobil, jež se začne vyplácet za hranicí morální životnosti auta (když budou mít baterie prakticky neomezenou životnost - jinak se nevyplatí nikdy) s investiční sumou hodnou o dvě třídy většího, plně vybaveného, zcela jinak prostorného a dynamického auta...  není přinejmenším v blízké budoucnosti, nic jiného než ekonomické nepolíbenosti, ekologického zoufalství, provar, a nebo projev velkého fandovství....

a to je na komerční úspěch a skutečnou změnu skladby vozového parku fakt strašně málo...


pokud by mi někdo nabídnul elektromobil, který bude trochu užitkový, bude mít dostatečný výkon (to se s trochou skromnosti dá splnit již dnes) a bude mít slušnou cenu, která bude obdobná, nebo jen mírně vyšší než cena konvenčního auta, byl bych ochoten vzhledem k charakteru provozu auta, který mám, o něm uvažovat....

jenže pokud je to malé autíčko, za cenu za cenu velmi slušné střední třídy, které má provozní náklady asi jako ta střední třída na plyn...  tak mi ani moje základní ekonomické znalosti nedovolí užít více než jeden, pragmatický důvod k jeho koupi, proti zástupu těch negativních... .

takže asi vývoj ujde ještě dlouhou cestu, než bude nějaký elektropickup, s dojezdem 200-250km, za 300000, který bych vzal se spokojeností.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

CNC mechanik - §6
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #61 kdy: 06.03.2012, 10:53 »


Tady vyšlo něco o naší akci na Hybrid.cz!

http://www.hybrid.cz/chysta-se-velka-jizda-8-elektromobilu-z-prahy-do-brna-po-d1
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #62 kdy: 06.03.2012, 16:05 »


Neměli by si vývojáři a investoři v zahraničí přeložit tuto diskusi? Možná by pochopili, že vše dělají zbytečně. A že toho tedy ve světě jezdí!

 tanecek tanecek tanecek tanecek

Chtělo by to víc měst jako je Zermatt!
Byl tam někdo z vás?
My jsme tam se spalovacím motorem viděli jen jeden stavební stroj - možná dostal vyjímku, protože se taková technika "v elektrice" nepoužívá, nevyrábí.
I když mám strach, že v "česku" by to byla jen past na cizince, co se pověsí na někoho místního, všichni "místní",  všichni VIP a jejich kamarádi by měli vyjímku!
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #63 kdy: 06.03.2012, 16:31 »

Chtělo by to víc měst jako je Zermatt!
Byl tam někdo z vás?
My jsme tam se spalovacím motorem viděli jen jeden stavební stroj - možná dostal vyjímku, protože se taková technika "v elektrice" nepoužívá, nevyrábí.
I když mám strach, že v "česku" by to byla jen past na cizince, co se pověsí na někoho místního, všichni "místní",  všichni VIP a jejich kamarádi by měli vyjímku!
Jakmile smogovým starousedlíkům sebereš smog, tak po čase vlivem čistého vzduchu většina onemocní, takže úspora je v háji Úsměv
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #64 kdy: 06.03.2012, 19:28 »

A nešlo by se domluvit přímo s městem Humpolec? Jistě mají připraveny nějaké vývody pro napájení různých akcí města. Předpokládám, že dostatečně dimenzované. Na oplátku by si mohli prohlédnout tato vozidla. Ze zkušeností vím, že to nebývá takový problém a nechá se domluvit opravdu mnoho.

Navíc by to mohla být reklama jak pro město, tak pro Vaší výpravu.

PS: možná by i zvážili zřízení nabíjecí stanice pro podobné případy  angel
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #65 kdy: 07.03.2012, 06:51 »


Neni moc casu na hrdinstvi, cas kvapi a sestnacteho se blizi. musime vychazet z toho co mame ne z toho co by mohlo jednou byt. Vsechny procesy ke kterym musi zasedat predstavenstva, ci podobne pripady jiz nemuzeme uvazovat. Ale mame jeste nekolik karet v ruce.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #66 kdy: 07.03.2012, 12:49 »

Tak. Právě jsem tam informačně volal a hned s prvním telefonem jsem byl úspěšný. Okamžitě  přivítali podobnou akci a po dodání potřebných technických a organizačních podrobností vše zařídí. Pokud to tedy bude v jejich moci.  Je to ovšem potřeba poslat mailem co nejdříve.

Pokud o to máte zájem ,  pošlu kontakt.

U mě má město Humpolec bodík (bohužel pouze virtuální)  Palec vzhůru
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Petr M
« Odpověď #67 kdy: 07.03.2012, 16:02 »

jak jsem ve svém dlouhosáhlém příspěvku psal, o peníze jde až v první řadě.

Bohužel. Pro mě by byl EM ideální dopravní prostředek. Mám to do kanclu přesně 35km, tam i zpět by to snad šlo na jedno nabití. Práce + cesta tak 10 hodin, 14 hodin stání v průjezdu vedle škatule od NG se zásuvkama 400V/16A a 2x230V/16A...

Potvora na benzín se prodraží a většinou si je uzurpuje přítelkyně a hromadnou dopravou to sebere dvojnásobek času Smutek Přestavba na plyn by zdvojnásobla cenu vozidla.

Jediný důvod, proč na denní ježdění do hokny nemám EM je, že ho nesplaším pod 350 tyček. To už by se na volným čase a ropě zaplatilo bohatě.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Michal Lužný
Neverifikovaný uživatel @4
***
Offline Offline



« Odpověď #68 kdy: 07.03.2012, 19:34 »

Bodejť by Humpolec nefandil elektrice, když se tam odstěhoval Hliník.  Mrknutí
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #69 kdy: 07.03.2012, 20:00 »

Taky se tomu v Humpolci patřičně věnují. Mají tam vlastní Hliníkárium a pamětní desku nejslavnějšího přistěhovalce. Můžete si to prohlédnout na jejich stránkách přímo interaktivně.   Škleb
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #70 kdy: 07.03.2012, 20:12 »


Kluci díky.
Vše je v jednání.
Ale jisté není vůbec nic.
Procentálně nás podporují skoro všichni.
Jako v každé podobné akci je mnoho proměnných.
A nemůže to být "hurá akce na koleně".
Amper se blíží a času ubývá. Uvidíme.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Šipeky Michal
Neverifikovaný uživatel @2
*
Offline Offline



« Odpověď #71 kdy: 09.03.2012, 10:41 »

Pán Minařík, dovoľte mi jednu praktickú otázku k Peugeotu Ion.

Aké má výrobca auta požiadavky na príkon pre rýchlonabíjani e? Zaujímal by ma hlavne prúd? Našiel som iba napätie 400V.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Stran: 1 2 3 [4] 5 6 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Chcete se svézt elektromobilem sami? Není problém, stačí sdělit zde!
 Víte, kde se nyní nachází náš elektromobil?
 Expedice Electric Emotion Tour dorazila v pořádku zpět
 Nový software ETS5 znamená více možností pro KNX
 Letos v Elektrice slavíme 10. let od prvního českého elektromobilního rekordu!
 ### ELEKTROMOBILITA LIVE!
 Jak je to s revizemi, když se jedná o vozidla s elektromotory?
 Jaký typ motoru zvolit pro elektromobil?
 Bude součástí tohoto portálu srovnávání elektromobilů?
 Elektrický autobus jede až 250 km/h
 AMPER 2011 - Dobíjecí stanice pro elektromobily ABB
 Elektrická tříkolka Peugeot EX1 je rychlejší než roadster Tesla!
 Proč elektro-mobily/skútry nemají vícestupňovou převodovku?
 Kolik toho víte o elektromobilitě vy?
 Siemens otevřel dvě nabíjecí stanice pro elektromobily, dobití je zcela zdarma
 ABB: Elektromobily a jejich nabíjení
 LAPP Kabel konference 2011 (FRANCIE Metz) poprvé představila HELIX
 Na Electric Emotion Tour se připojí i SCHRACK
 Kde je elektropažout?
 Bezkabelové dobíjení elektromobilů
 Futuremotion: Použité baterie z elektromobilů – budoucí zdroj elektrické energie získané z obnovitelných zdrojů
 LAPP: Produkty určené pro E-mobilitu
 MSV 2011: Elektromobil VUT SUPER EL II.
 Jak by dopadlo Electric e-motion tour v zimě?
 Opožděný 70. DIGIT, který se nevešel do číselné řady
 E.ON+ Siemens+ LETIŠTĚ BRNO= veřejná dobíjecí stanice.
 Budete sledovat ve čtvrtek 10.11 ve 20:00 živé ELEKTROMOBILITY?
 AKUMULACE elektrické energie #2 Elektromobily
 Čtvrté ELEKTROMOBILITY přivítaly vítěze rallye!
 LAPP: Kabel HELIX stejně dlouhý, ale elektromobilu zabere méně místa
 SCHRACK: Přednáška o elektromobilitě Petra Jahody
 Na veletrhu AMPER 2012 bude zvolen elektromobil roku 2012
 Jak funguje elektromobil ve 20-ti stupňových mrazech?
 SCHRACK: Nabít elektromobil za 20 minut je možno KDEKOLIV
 FCC Public: Perspektivy elektromobility
 FCC Public: Perspektivy elektromobility na veletrhu Amper
 Testovali jsme hybridní Peugeot 508 RXH diesel
 Sleduj jedinečné záběry ELECTRIC EMOTION 2011 v nestříhaných klipech!
 Electric emotion tour II: přejezd Peugeotu iOn Praha – České Budějovice
 Dobijte si energii na své cesty
 ŽIVĚ s účastníky WAVE! (pátek 13.7. ve 20:00)
 Projekt WAVE 2012
 ELEKTROMOBILITY #5.1 WAVE 2012 a něco navíc
 Nabíjecí stanice Rittal pro elektromobily
 Změní ultrarychlé nabíječky konzervativní přístup k elektromobilitě?
 Rychlonabíjecí stanice pro elektromobily již brzo součástí běžného provozu měst
 Kdo vyhraje elektromobilní závod Tichá cesta Praha-Vrchlabí-Brno-Praha?
 SCHRACK: Evropský týden mobility 2012
 Mezinárodní závod elektromobilů Tallin – Monte Carlo 2013
 Schrack Technik se připojuje k podpoře Evropského týdne mobility 2013
 Electricmarathon St. Petersburg – Monte Carlo přes Hradec Králové
 SCHRACK: I-CHARGE Home Typ2
 ELMARK PLUS: Ondrej Novomeský o vývoji elektromobility na AMPERu 2014
 ASEP: Jaromír Marušinec a Jiří Vlk o elektromobilitě na AMPERu
 Svět Elektromobility a my v roce 2014 teď LIVE na Elektrika.TV
 Pořídili byste si elektromobil Tesla?
 V čem vás elektromobilita nikdy nepřesvědčí?
 PHXC: Nabíjecí kabel do zásuvky pro nabíjení elektromobilů
 Je provoz elektromobilu oproti konvenčnímu automobilu skutečně ekologický?
 Nastal čas přesunout elektromobilitu do oblak?
 O budoucnosti elektromobility a sdružení Elektromobily
 Test elektromobilu TESLA model S
 Elektromobilů je v ČR už 1.500
 Dobíjecí kabely pro elektromobily a mapa elektromobility
 Trend park - jediná česká autopůjčovna zaměřená pouze na elektromobily
 ABB: Nové rychlodobíjecí stanice ČEZ pro elektromobily dodá ABB
 Elektromobilem kolem světa za 80 dní
 V Brně finišovala česká etapa závodu Electric Marathon 2016
 Norsko jako světová jednička v elektromobilitě
 Už to je 5 roků s iONem elektromobilem kolem ČR! Pamatujete?
 Neutopí se baterky v elektromobilu když se projede velkou louží?
 U Humpolce je avízovaná dobíječka elektromobilů funkční!
 TESLA se nabije ve Vystrkově!
 Kdy bude elektromobil na našich silnicích standardní vozidlo?
 TECOMAT: Nový sběrnicový modul podporuje nabíjení elektromobilu
 Těšíte se na montáž nabíjecích stanic pro elektromobily ?
 Jak se rozvíjí projekt EVMAPA
 TESLA Motors prakticky nejen v Česku!
 ABB Elektrotechnické výrobky získala od zákazníků v Evropě a Severní Americe tři zakázky na dodávku nejmodernějších rychlonabíjecích systémů.
 Malá série vozidel Mercedes-Benz Urban eTruck s elektrickým pohonem zahájí provoz v roce 2017
 Věříte, že bude u i nás elektromobil TESLA jednou řídit zcela za vás?
 TIP na katalog elektromobilního sortimentu SCHRACK Technik.
 Rychlonabíječky ABB pro elektrické autobusy poprvé míří do Velké Británie!
 ELEKTRO-MOBILITY #7 Elektromobilní Rallye Český Krumlov
 SCHRACK: Nabíjecí stanice pro elektromobily
 Elektrická motorka ZERO
 Co musí splňovat automechanik na opravy elektromobilů?
 Jak vyřeší v Norsku problém nabíjecích stanic elektromobilů?
 Rychlodobíjecí stanice loni dodaly téměř půl milionu kWh elektřiny
 Nejvýchodněji položené město v ČR má svoji dobíjecí stanici
 PHXC: Domácí nabíjecí stanice pro elektromobily
 Existuje uzamykatelný nabíjecí 16A. sloupek osaditelný chráničem a elektroměrem?
 V roce 2018 vypluje celoelektrická a autonomní nákladní loď
 PHOENIX Contact nabíjí super rychle!
 Firemní flotila Siemens se rozšíří o 6 elektromobilů
 Nový nabíjecí systém Mode-2 s IC-CPD je přenosná nabíjecí stanice
 Nový elektrický Jaguar I-Pace může být konkurentem Tesly
 Jak vnímáte budoucnost masivního rozvoje elektromobility?
 E-SALON poprvé v česku
 Siemens v české premiéře představuje novou rychlonabíjecí stanici 150kW
 Česká firma vyvinula domácí rychlonabíječku, auto nabije za hodinu
 ČEZ a Unipetrol pracují na desítkách rychlonabíječek
 Nová rychlonabíjecí stanice na Hlučínsku
 ABB a automobilka Porsche Japan zahájí vývoj nové generace výkonných nabíjecích stanic
 Jak nabít elektromobil na 100km za 3 minuty?
 Hurtigruten představil hybridní loď Roald Amundsen
 Nové pantografy pro elektrobusy
 Česká automobilka chystá útok v podobě několika elektromobilů
 Nová teplotní čidla pro elektromobilitu
 Tesla podala nový patent, který usiluje o zvýšení bezpečnosti baterií
 Aplikační sady pro chytré EV nabíjení
 V Lovosicích byla spuštěna rychlodobíjecí stanice
 Milióntý kus elektromobilu Tesla sjel z výrobní linky
 Jak přepojím zástrčku NEMA 14-50 na pětikolík 32A (zapojena jedna fáze)?
 Dopravní podnik Praha chystá nákup elektrobusů
 Tesla obnovila výrobu i přes zákaz
 Olomouc patří mezi pět nejvyužívanějších dobíjecích stanic ČEZ
 Kam bude směřovat česká mobilita v budoucnosti
 SCHRACK rozváží své zboží po Praze elektrickou dodávkou
 Akční nabídka: Příprava podkladů nabíjecích stanic zdarma!
 Katalog Nabíjecí stanice i-CHARGE
 ABB představuje stanici umožňující oboustranné nabíjení
 LAPP vyvíjí a vyrábí nabíjecí kabely pro elektromobily více než 10 let
 Elektromobilita - Nabíjecí stanice CION od SCHRACK Technik
 ABB hlásí výrazný nárůst v počtu nabíjecích stanic v Česku
 Musím u sazby D27d nabijecí stanici blokovat stykačem HDO?
 Lze nabíjet elektromobil DC mimo klasické DC rychlonabíjecí stanice?
 #EH: Víte, kdo dostal první pokutu za rychlou jízdu elektromobilem?
 Je napájecí kabel pro nabíječku elektromobilů v areálu investora stavbou?
 O mobilním sledování a měření energie našeho elektromobilu
 Co vše potřebuji k připojení Wallboxu k hlavnímu jističi?
 Čo treba splniť pre bezpečné napájanie domu zo zásuvky na elektroaute?
 Pomůže rozšíření elektromobility stavba dobíjecích míst pro elektronáklaďáky?
 Nač pamatovat při plánování dobíjecí stanice elektromobilů?
 Je složité přinutit všechny výrobce elektromobilů k jednotnému akumulátoru?
 Kde bude za pár desítek roků v elektrotechnice užitečná autonomní doprava?

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.073 sekund, 23 dotazů.