Nevím o tom, že by mezi relevantní metody patřil třeba názor kolegy, či fotografie zkorodované zásuvky z fotoalba.
To je náhodou velice relevantní metoda!
Když je objednatelem revize laik (typicky majitel domu nebo bytu) a když mu do RZ napíšete suše technicky závadu, tak se mi často stává, že textu nerozumí (což je logické) a že chce vysvětlit :
- jak moc je to špatně,
- co by se mohlo stát, kdyby to tak nechal ještě nějakou dobu, protože přeci plánuje příští rok rekonstrukci..
. atd.
Nevím jak vy, ale já mám zkušenost, že takový obrázek uvede zákazníka dost rychle do obrazu. Což se často nepodaří ani po čtvrthodinovém vysvětlování.
Takže já podobné obrázky přikládám k RZ a funguje to náramně.
PS: shodou okolností nebylo v tomto případě zapotřebí nic hledat v nějakém albu.
Tuto nádhernou zásuvku jsem totiž objevil právě včera.