Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  JAKÉ DOKLADY? - živnosti, osvědčení, legislativa
| | |-+  Jaký jsem pracovník dle vyhlášky jako vyučený slaboproudař?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jaký jsem pracovník dle vyhlášky jako vyučený slaboproudař?  (Přečteno 7714 krát)
Radek Váczy
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 07.10.2006, 10:11 »

Vystudoval jsem SOU obor Elektrikář pro slaboproud.
Jaké práce mohu provádět na elektroinstala ci?
Mohu udělat instalaci v domě podle projektu a pak to po mě RT zreviduje? Jaký jsem pracovník dle vyhlášky?
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Pavel Horský
ČESKÝ ŽIVNOSTNÍK
*
Offline Offline



Podbořany - projekční a revizní činnost E2A, E2B


WWW
« Odpověď #1 kdy: 07.10.2006, 10:39 »

1./ Kdy jste ukončil studium a bylo zakončené maturitou?
2./ Cítíte se se svými znalostmi na ne zrovna jednoduchou věc, jako je provedení domovní elektroinstala ce?
3./ Umíte jako " slaboprouďák" dostatečně číst v projektové dokumentaci?
4./ Máte platné zkoušky z vyhl.50?

Prosím, dobře si prohlédněte uvedené čtyři body. Nevíte proč?
Protože tak vypadají správně položené otázky. Věty tázací ukončené otazníkem.

Je třeba si uvědomit, že jste se dostal na odborný portál, do odborné diskuse a ne do nějaké uslintané diskuse na centrumu, seznamu....... ............
Děkuji za pochopení
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno

Projekce vyhrazených el. zařízení v objektech tř. A + B
Bytová a občanská výstavba, průmysl, zdravotnictví