Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
Offline
Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.
|
|
« kdy: 17.04.2010, 11:45 » |
|
Absence společného plánování termínu výstav neprospívá především návštěvníkům a pak vzápětí vystavovatelům . I přes to, že je rivalita zdravá, rivalita pořadatelů může snížit přísun informací.
Nemusíme chodit daleko. Tento rok probíhaly tři významné veletrhy ve stejném termínu. Light+Building (Frankfurt), AMPER (Praha), Stavební veletrhy (Brno). Podle našich informací stejný termín oslabil především české události. Podobné překrývání se děje i u jiných akcí, často jsou vybrány v nevhodné termíny prezentace, školení, či jiná setkání. Mezitím co u menších událostí jde o nepozornost nebo nezkušenost pořádajících, u obřích veletrhů je ve hře více faktorů pro pořádání v konkrétní termín.
Co mají v případě stejných termínů všechny události? Vícenáklady vystavovatelů v případě účasti na všech veletrzích nebo neúčast na nekterých z nich. U návštěvníků by to mohlo být podobné, ale pravděpodobněj ší je účast na jediném.
Pokud tedy chcete vystavovat úspěšně, pak nestačí mít jen pěkný stánek, skvělý produkt, dobré lidi, potřebujete zvolit i dobře umístěnou a zacílenou událost. Pak jste se svou vizí prezentace na nejlepší cestě být úspěšní.
|