Který způsob komunikace s výrobci je první?

(1/1)

Miroslav Minařík:
Nová doba, nové způsoby komunikace.
Neznamená to však, že vše nové musí být automaticky úspěšné.
Existuje mnoho způsobů jak může výrobce komunikovat s těmi, kteří používají nebo mohou navrhovat použití jeho produktů. I když tržní mechanismus umožňuje různé obchodní strategie obchodní principy zpravidla zůstávají stejné.

Mezi elektrotechnik y v praxi se pohybuji častěji, než si někdo představuje. Pokud porovnávám názorové skupiny, pak tvrdím, že se noshodují.
Založili jsme nové hlasování zde,  které již nyní vykresluje aktuální trend toho, odkud odborníci skutečně čekají technickou pomoc.
Výsledky jsou prozatím neveřejné.

Co je v možnostech?
Papírový katalog, telefonní hovor s výrobcem, katalog na CD, www stránky výrobce, diskuse portálu Elektrika.cz, návštěvy obchodních zástupců, návštěvy veletrhů. Hlasovat můžete i vy zde

Navigace

[0] Index zpráv