Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  Hledám e-book ze kterého se dá nastudovat slaboproudou elektroniku...
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Hledám e-book ze kterého se dá nastudovat slaboproudou elektroniku...  (Přečteno 5933 krát)

« kdy: 26.07.2005, 17:43 »

. Jsem student studující všeobecné gymnázium, příští rok maturuji a chtěl bych studovat slaboproudou elektroniku. Tato oblast mne velice zajímá, ale nemám pro to "školní" základ, jsem samouk. Proto jsem vás chtěl poprosit, kdybyste měli nějaký e-book ze kterého se dá něco nastudovat (náročnost: odborná střední škola až začátek vysoké školy) zda byste mi to mohli poslat na e-mail jn.dvorak@tiscali.cz.
Téma nerozhoduje, budu potřebovat všechno :-)
(Zde někdo nečetl pravidla! To musí někdo opravit a opozdí to zveřejnění!) za pomoc!

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Jiří Špelec
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 27.07.2005, 00:10 »

Asi jste si spletl server. Slaboproudá elektronika tady, ha ha. O elektronickém vydání elektrotechnic ké učebnice jsem ještě neslyšel.
Zkuste si něco koupit klasického www.ben.cz.
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Ivo Strasil
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #2 kdy: 27.07.2005, 01:56 »