Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Veřejnost, spotřebitelé, neodborníci, kutilové, laici
| |-+  Elektromateriál - diskuse o materiálech a jejich použití
| | |-+  Jakou zvolit rozvodnici pro 1f elektroměr + 2 sazby?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Jakou zvolit rozvodnici pro 1f elektroměr + 2 sazby?  (Přečteno 13050 krát)
Honza Fenik
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« kdy: 23.04.2009, 15:48 »

Studuji vysokou školu elektrotechnic kou a kamarád mi nabídl práci na rekonstrukci jeho bytu.
Vše je navrženo a schváleno elektrikářem.
Jen jsem se zapomněl zeptat na rozvodnici na chodbu, ve které bude jeden 1f elektroměr + 2 sazby (HDO atd..).
Chtěl jsem vás poprosit o návrhy na typ rozvodnice.
Nejlépe od firmy Moeller (mám od nich zatim vše).
Ale i jiné typy beru.



#112#
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Kamil Novák
OSVČ
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #1 kdy: 23.04.2009, 20:47 »

Jen pro upřesnění :

Vše je navrženo a schváleno elektrikářem.

Tomuto postupu nerozumím. Kdo je myšlen tím "elektrikářem" ?  ??
Navrhuje projektant a jím navrhované řešení "schvaluje" maximálně investor.  Fackovaci


Jen jsem se zapomněl zeptat na rozvodnici na chodbu, ve které bude jeden 1f elektroměr + 2 sazby

V působnosti kterého dodavatele elektřiny je onen byt ?
Někteří stále osazují do rozvaděčů HDO vedle el.měrů a někteří již skoro výhradně přešli na modulová HDO, instalovaná na el. měry.  Nerozhodný