Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  Oblast řešení teoretických úvah
| | |-+  Neplacený odběr elektřiny
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Neplacený odběr elektřiny  (Přečteno 3899 krát)
František Bernard
*
Offline Offline



« kdy: 23.08.2004, 18:34 »

Také jsem s mým kamarádem elektrikářem diskutoval o tom, jak tento odběr na chalupě - teoreticky - vytvořit. Dohnalijsme to téměř k dokonalosti, použili jsme navíc spínací hodiny, které vypnou černotu v cca pět hodin ráno a večer zase zapnou. Tím je vyloučeno, aby pracovníci rozvodného závodu přes den změřili rozdíly proudů. Nesmí se ovšem při tomto odběru "mlaskat",  stačí malé temperování chaty, chalupy. Pozor ale, napadne-li sníh a na jedné střeše chybí, hned se sousedi starají. Já sám ani můj kamarád tentodruh odběru nemáme, pouze nás to zajímalo jak by se to dalo provést. při revizéích společných prostor domů člověk přijde na různé druhy provedení těchto "přípojek".

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Eduard Fučík
*
Offline Offline



BUDIŽ SVĚTLO


« Odpověď #1 kdy: 23.08.2004, 18:35 »

IDEÁLNÍ JE POUŽITÍ TEMPEROVACÍHO ODPOROVÉHO ZAŘÍZENÍ NA VODOVODNÍ TRUBKY-ANI V NEJVĚTŠÍCH MRAZECH SE NEMUSÍ VYPOUŠTĚT VODOVODNÍ SYSTÉM (VODU V CHATĚ JE MOŽNO IHNED PO PŘÍJEZDU POUŽÍVAT)
TY SPÍNAČKY JSOU BEZVA NÁPAD,ZKUSÍME TO SKLOUBIT S POHYBOVÝM ČIDLEM!

PS-
(Zde někdo nečetl pravidla! To musí někdo opravit a opozdí to zveřejnění!) TÍMTO SLÁVKA SPRINGA. JSTE STÁLE TAK NAŽHAVENEJ ?

Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno