Diskuse Elektrika.cz

Pracovní zóna => -B- 30 denní zóna dostupných diskusí => Téma založeno: Jan Franěk 27.04.2016, 08:31



Název: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Jan Franěk 27.04.2016, 08:31
Zakoupil jsem malý 10l zásobníkový ohřívač od Dražic. Asi  cca 5min. po jeho zapnutí, do zásuvky, se ozvala rána a vypadly jističe. Protože byl právě zakoupený, volal jsem do velkoobchodu co dál. Bylo mi řečeno, že všechny reklamace dělají sami Dražice a že jim mám volat.
Tak od včerejších cca 11h, jsem to zkusil 12x a dnes od 8h už 5x. Nic. Nikdo nebere telefony na uvedených kontaktech z návodu (záručního listu) a na stránkách je odkaz jen k mailové komunikaci.

Přiznávám se, že jsem velmi zklamán (slušně řečeno) a právě se jdu do bojleru sám podívat, protože nemohu dále nechat zákazníka bez teplé vody.

Pro mne je výsledkem jediné. Napříště zařazuji Dražice mezi firmy kterým je potřeba se vyhnout (mezi Čínu a Itálii)  a další zakázky budu řešit s jiným výrobcem z Čech a Moravy, Slezka, .... Prostě z naší kotliny  8) .

Podle mých informací od dalších kolegů, nejsem sám kdo je nespokojen s klesající kvalitou výrobků i služeb této firmy.

Jakou zkušenost s nimi máte vy?


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 27.04.2016, 09:20

Kupodivu naše dva třífázové bojlery jedou 13 roků s jednou výměnou termostatů a asi čtyřech těles.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Jan Franěk 27.04.2016, 09:35
Ale to já se Mirku nedivím. Doma mám taky Dražice a asi cca 13 let. K plné spokojenosti slouží bez jediné závady. Bohužel zkušenosti z poslední doby a to nejen moje osobní, včetně nezvedání telefonů, je prostě holej fakt a u mne to dosáhlo prostě své hranice, kdo po její překročení není návratu. Prostě nemohu používat výrobek, který nemá dostatečnou technickou podporu, nebo se nadměrečně servisuje.

Před lety jsem takto odešel od i od jiných výrobců jističů, relátek a podobně. Rychle byly nahrazeni konkurencí a dodnes to s nimi funguje bez problémů, tedy nemám důvodu se vracet k těm, kteří mě zklamali. Prostě to je moje volba a až přijde čas na výměnu bojleru u mne doma, nebo na nějakou jinou zakázku, Dražice v nabídce už nebudou.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Václav Třetí 27.04.2016, 10:10
Už jsem to zde psal před několika měsíci.

Boiler OKCE 125l "zhubl" za dva roky o 5 kg, změnili závěs za nový universální (dříve se musel závěs při náhradě Tatramatu koupit jiný a přemontovat),  ovšem je o strach boiler na zeď zavěsit, zmizel vnější zemnící šroub (snad byl zkombinován se spodní opěrnou nožkou - poplastovaný šroub M8 - ovšem pokud by se na rovné zdi na něj vodič pospojení připojil, tak by boiler visel nakřivo) a nesedí informace v návodu ani na internetu, tam stále píší o původním provedení.

Pokoušel jsem se do firmy dovolat a na všech tel. číslech uvedených na internetu se ozve stejná plechová huba, která se nezapomene pochlubit, že se spojili se Švédy (Nibe) a nabídne provolby. Pokud je použijete, tak na všech to chvilku vyzvání a pak přejde na obsazovací tón s hlášením, že linka je obsazena! Zajímavé že, jak se může linka na kterou volám já mezitím obsadit? Jednoduché - nastavit na PbÚ krátký časový dohled, aby nás Ti zatracení zákazníci dlouho neotravovali!

Proč jsem se tam snažil dovolat - také jsem chtěl reklamovat, dodaný boiler měl jeden trubkový vývod špatně vyzávitovaný, závit byl nedostatečně vyřezaný a natolik velký, že na něj nešla našroubovat standardní fitinka. Nakonec jsem to vyřešil upravenou mufnou, protože se také nedalo čekat, až se v Dražicích probudí po Silvestru a Novém roce. Jak je vidět, ještě se neprobudili.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Jan Franěk 27.04.2016, 10:16
Návod je samostatná kapitola.  >:(  Chybí mi tam několik velmi zásadních informací, na které jsem se chtěl také vyptat.

A ta "plechová huba" která mě nedokázal přepojit na žádný z funkčních telefonů je přímo k nas...í .

Pak dám vědět, jestli se někdo rozhýbal alespoň po mailu.

Neprobudili, ještě asi mají zimní spánek. No, rozhodně na ně nehodlám čekat. Musím taky pracovat.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Martin Škopek 27.04.2016, 10:28
Sháněl jsem je v souvislosti s ověřením technických údajů/požadavků někdy letos v únoru a též jsem se nebyl úspěšný s telefonním spojením. Chvátal jsem, maily jsem nepsal a situaci vyřešil u konkurence.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Oldřich Morávek 27.04.2016, 10:38
Od Dražic jsem odešel cca před dvěma lety po řadě reklamací termostatů a tepelných pojistek.
Po letech spolehlivých výrobků s dlouhou životností se velmi rychle propadli mezi nespolehlivé výrobky nejnižší cenové kvality.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Jiří Kubík 27.04.2016, 10:55
Dle mého názoru a i různých zpráv z činnosti obchodní inspekce,
je v takových případech rozhodující vztah zákazník - PRODEJCE !
Vztahy mezi prodejcem a jeho dodavateli nemusí zákazníka vůbec zajímat.

Ovšem nejsem si jistý, jestli se to neliší v případě velkoobchodu.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Vratislav Fugl1 27.04.2016, 11:36
Včera dotaz e-mailem, dnes ráno již volal p. J.Jakubec a perfektně poradil. Já prozatím říkám OK, vše vyřešeno za cca 5 minut. Pravda jednalo se o technické informace a radu kde a jak nakoupit. Nyní vidím, že info poslal i mailem... (jak ví o mé skleróze??  :))


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Martin H. 27.04.2016, 11:54
Pozerám, že to tam ide dole vodou už dlho. Pred 4 rokmi sa naše cesty skrížili pri dodávke TČ Nibe. Bol som v pozícii zákazníka. Dražice nesplnili dohodnutý termín. Vtedy ešte komunukovali, ale neprimeraným tónom. Dodávateľ mal zlých skúseností viac a prešiel k TČ Stiebel Eltron.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Jan Franěk 27.04.2016, 18:24
Tak dva dny a 26 pokusů (to jsem ale vytrvalej  :-\ ),  než se mi povedlo spojit se s jejich technikem.

Přiznal chyby v návodu, něco ochotně poradil. CO na to mám říct. Je mi jedno že se mnou soucítil a přiznal určité pochybení i to že dovolat se tam je tak trochu problém, když mě tato zkušenost stála celé dopoledne, 250kč za materiál a najezdil jsem kvůli tomu asi 80km. Nebyla to chyba toho technika, ale politiky celé firmy. Telefon ze záručního listu a návodu je úplně na nic. Podařilo se mi dovolat na jedno z tel. Čísel na jejich webových stránkách. Ale ani tam to nebylo napoprvé.

Za sebe jim dávám BAN  ;) a ten jim u mě vydrží dost dlouho.


Název: Re: Také jste nespokojeni se službami a výrobky skupiny Dražice?
Přispěvatel: Mirek Čech 27.04.2016, 18:33
 všem!
Já měnil bojler cca po 22 letech je tedy pravdou že jsem měnil 5x spirálu a jednou termostat jinak spokojenost.
Teď máme nový OKCE 125 zatím ok cca 3 roky a musím tedy vyzdvihnout to že paní na obchodním oddělení mi poradila kontakt na na jejich stálého odběratele který mi jej obstaral podstatně levněji. co se týče objednávání dílů vždy ochotní a dokonce mi poslali i díly které se běžně neprodávají tím myslím stahovací šrouby tepelného tělesa.. Ale to byla vyjímka . Takže za mě max spokojenost