Diskuse Elektrika.cz

HYBRIDNÍ zóna => Technická podpora výrobce TECO Kolín radí odborníkům => Téma založeno: Tobolka 08.04.2014, 00:53



Název: Jak změnit hodnotu RGB_STEP a stmívání konkrétního světla přes web?
Přispěvatel: Tobolka 08.04.2014, 00:53
Potřeboval bych změnit hodnotu proměnné RGB_STEP.
Dále by mě zajímalo jak ve webovém rozhraní měnit intezitu konkétních stmívaných světel? Zatím jsem to řešil pomocí WebLightSuppor t, ale zde mi nevyhovuje nutnost procházení celého seznamu světel až k požadovanému.



Název: Re: Jak změnit hodnotu RGB_STEP a stmívání konkrétního světla přes web?
Přispěvatel: Petr M 08.04.2014, 08:53
Ta proměnná se vyskytuje někde ve vzduchoprázdnu mimo naši galaxii, nebo v něčem konkrétním?


Název: Re: Jak změnit hodnotu RGB_STEP a stmívání konkrétního světla přes web?
Přispěvatel: Jirka Š. Svejkovský 08.04.2014, 09:59
Vzhledem k tomu, že fbWebLightSupp ort je funkční blok knihovny LightsLib a ta je součástí programovacího prostředí Mosaic, tak se jedná nejspíš o systém Foxtrot.

Je to trošku detektivní práce, ale dá se.

Bohužel, na otázku odpovědět neumím, ale alespoň jsem pomohl takto  8)


Název: Re: Jak změnit hodnotu RGB_STEP a stmívání konkrétního světla přes web?
Přispěvatel: Milan Tobolka 08.04.2014, 10:57
Ano, omlouvám se za nekompletní informace.
Jedná se o systém FOXTROT, programovací prostředí MOSAIC a knihovnu
LightsLib.


Název: Re: Jak změnit hodnotu RGB_STEP a stmívání konkrétního světla přes web?
Přispěvatel: Milan Bydžovský 08.04.2014, 15:06
RGB_STEP je u knihoven LightLib16 a LightLib32 dán fixně při překladu a nelze měnit.
Řešením je použít obecnou knihovnu LightLib typu MJF, která se chová jako soubor projektu a je možné před ni zařadit definice konstant s vlastními hodnotami.

Do souboru s definicemi se zapíše kromě klasických konstant ještě

Kód:
{$DEFINE RGB_STEP}
RGB_STEP          : USINT := 5;

Ostatní konstanty najdete v nápověda prostředí Mosaic - Knihovna LightLib - kapitola 1.1

Výsledek může vypadat např. takto:

Kód:
VAR_GLOBAL CONSTANT
  MAX_LIGHTS        : UINT := 32;       // max počet světel celkem
  MAX_GROUPS        : UINT := 8;        // max počet skupin (scén)
  MAX_GROUP_MEMBERS : UINT := 8;        // max počet světel v jedné skupině

  MAX_LIGHT_TIME    : TIME  := T#12h;   // max doba svícení světla [12 hod]
  MAX_RAMP_TIME     : USINT := 15;      // max doba rampy [15 sec]
  LONG_CLICK_TIME   : TIME  := T#500ms; // doba pro vyhodnocení dlouhého stisku

  {$DEFINE RGB_STEP}
  RGB_STEP          : USINT := 5;
  
END_VAR

Pro nastavení úrovně konkrétního světla lze použít na webu "prvek pro nastavení hodnoty" s odkazem na stránku s nastavením světel.
Prvku se jako proměnná nastaví WebLightSuppor t.WebLightCont rol.lightIndex a do hodnoty se nastaví index konkrétního světla.
Tím se přejde na stránku, kde bude nalistované konkrétní světlo.