Název: Splasklá bublina firemních FB profilů splaskne podruhé! Přispěvatel: Miroslav Minařík 25.03.2014, 11:56 Splasklá bublina firemních FB profilů splaskne podruhé! Nafukovači hlav, kteří skálopevně tvrdili, jak výhodné je mít FB profil i v oblasti B2B si mohou dát studenou sprchu. Pokud někdo ze školitelu FB tomu stále nerozumí, poskytnu rád školení o neúčinnosti také. Má cena za takové školení bude stejná jako jejich. Více čtěte v řádcích Danieala Dočekala ... "... Znamená přechod firem ke skutečnému budování obsahu na vlastních webech. A také větší důraz na dobrou zákaznickou podporu – uživatelé (zákazníci) sociální zůstávají a nějaké likvidace firemních stránek na Facebooku jsou jim vlastně zcela ukradené ..." http://www.lupa.cz/clanky/facebookove-stranky-v-puvodni-podobe-konci-viditelnost-prispevku-klesla-na-2/ Název: Re: Splasklá bublina firemních FB profilů splaskne podruhé! Přispěvatel: Jiří Schwarz 25.03.2014, 19:27 Neumím si dost přesně představit, co si nějaká "firma" slibuje od toho, že prostřednictví m FB osloví všechny tvoje přátele a jejich přátele..., včetně vaší želvy :D
Název: Re: Splasklá bublina firemních FB profilů splaskne podruhé! Přispěvatel: Miroslav Minařík 25.03.2014, 19:56 Neumím si dost přesně představit, co si nějaká "firma" slibuje od toho, že prostřednictví m FB osloví všechny tvoje přátele a jejich přátele..., včetně vaší želvy :D Udělali jsme několik dlouholetých testů na všech velkých sociálních sítích. Žádná z nich nestojí za tolik energie, kolik se k tomu v podnicích vynakládá. Nejhorší na tomto faktu je, že si někteří myslí, že se mohou vykašlat na své www stránky a odborné novináře zcela. Ti, kteří nejsou podobného smutného názoru jsou vpředu i bez těchto obecných sociálních sítí.V B2B jsou sociální sítě o ničem. Tečka. |