Název: Který způsob komunikace s výrobci je první? Přispěvatel: Miroslav Minařík 20.02.2010, 20:21 Nová doba, nové způsoby komunikace.
Neznamená to však, že vše nové musí být automaticky úspěšné. Existuje mnoho způsobů jak může výrobce komunikovat s těmi, kteří používají nebo mohou navrhovat použití jeho produktů. I když tržní mechanismus umožňuje různé obchodní strategie obchodní principy zpravidla zůstávají stejné. Mezi elektrotechnik y v praxi se pohybuji častěji, než si někdo představuje. Pokud porovnávám názorové skupiny, pak tvrdím, že se noshodují. Založili jsme nové hlasování zde (http://elektrika.cz/plonepopoll.2010-02-17.6619440649/PlonePopoll_view2), které již nyní vykresluje aktuální trend toho, odkud odborníci skutečně čekají technickou pomoc. Výsledky jsou prozatím neveřejné. Co je v možnostech? Papírový katalog, telefonní hovor s výrobcem, katalog na CD, www stránky výrobce, diskuse portálu Elektrika.cz, návštěvy obchodních zástupců, návštěvy veletrhů. Hlasovat můžete i vy zde (http://elektrika.cz/plonepopoll.2010-02-17.6619440649/PlonePopoll_view2) |