Diskuse Elektrika.cz

Pracovní zóna => Aktuální MIKROzprávy - Poznámkový blok redaktorů portálu a přátel => Téma založeno: Miroslav Minařík 20.02.2010, 20:21



Název: Který způsob komunikace s výrobci je první?
Přispěvatel: Miroslav Minařík 20.02.2010, 20:21
Nová doba, nové způsoby komunikace.
Neznamená to však, že vše nové musí být automaticky úspěšné.
Existuje mnoho způsobů jak může výrobce komunikovat s těmi, kteří používají nebo mohou navrhovat použití jeho produktů. I když tržní mechanismus umožňuje různé obchodní strategie obchodní principy zpravidla zůstávají stejné.

Mezi elektrotechnik y v praxi se pohybuji častěji, než si někdo představuje. Pokud porovnávám názorové skupiny, pak tvrdím, že se noshodují.
Založili jsme nové hlasování zde (http://elektrika.cz/plonepopoll.2010-02-17.6619440649/PlonePopoll_view2),  které již nyní vykresluje aktuální trend toho, odkud odborníci skutečně čekají technickou pomoc.
Výsledky jsou prozatím neveřejné.

Co je v možnostech?
Papírový katalog, telefonní hovor s výrobcem, katalog na CD, www stránky výrobce, diskuse portálu Elektrika.cz, návštěvy obchodních zástupců, návštěvy veletrhů. Hlasovat můžete i vy zde (http://elektrika.cz/plonepopoll.2010-02-17.6619440649/PlonePopoll_view2)