Diskuse Elektrika.cz

VEŘEJNÁ ZÓNA => Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik => Téma založeno: Roman71 31.10.2024, 18:23



Název: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Roman71 31.10.2024, 18:23
 (poklona)  
po delší době potřebuji telefonicky kontaktovat distributora (ČEZ) a zjišťuji, že nasadili virtuální asistentku, která nereaguje na moje žádosti na přepojení na člověka a pak mne odpojí. Chci odplombovat rozvaděč a vyměnit jistič a dříve to bývalo vyřízeno po telefonu běham několika minut.
Máte nějaká doporučení jak postupovat?
Již jsem jim napsal e-mail a napsal jsem i na ERU, ale takto to přeci nejde řešit, strávil jsem s tím mnoho času a nikam jsem se nedostal.


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Pavel Čermák 31.10.2024, 19:06
Na stránkách  www.cezdistrib uce je to velmi jednoduché. Někdy bývá problém s výběrem data zaplombování(třeba až za měsíc, ale to není můj problém) Od zavedení virtuálu se o tel domluvu ani nepokouším.


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Vít Rotrekl 01.11.2024, 11:48
Zlatý EGD.
Mají aplikaci Distribuce 24, kde je nahlášení rozplombování otázkou několika málo minut, pak přijde potvrzovací SMS mě i zákazníkovi. Je tedy potřeba si udelat registraci na portále egd, jako elektrikář, ne jako uživatel... Ale člověk si tam může uložit svoje OM, a pak tam má přehledy o HDO a tak podobně, historii odečtů (protože nakupuju od Tedomu, tak jim měsíčně posílám stavy) a vidím je i v aplikaci EG.D.

Nemá čez něco podobného?


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Miroš Jan 01.11.2024, 12:24
Tak já mám s tou jejich EMOU, dobré zkušenosti. Letos 2 x žádost o rozplombování neměřené části, a pokaždé úspěch. O0
Jo a loni, jsem EMU dokonale rozhodil, když jsem žádal o rozplombování neměřené části, ale u nepřímého měření spotřeby. o:-)
Nebo se stavím přímo v kanceláři ČEZ distribuce, a je hotovo.


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Mařík Pavel 01.11.2024, 14:34
Má to jednoduché řešení, použít slovo mimo obor, silnice, Slunce.... Asistentka nerozumí a přepojí na živého člověka  O0


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: František Šohajda 01.11.2024, 17:08
Zlatý EGD.
Mají aplikaci Distribuce 24, kde je nahlášení rozplombování otázkou několika málo minut, pak přijde potvrzovací SMS mě i zákazníkovi. Je tedy potřeba si udelat registraci na portále egd, jako elektrikář, ne jako uživatel... Ale člověk si tam může uložit svoje OM, a pak tam má přehledy o HDO a tak podobně, historii odečtů (protože nakupuju od Tedomu, tak jim měsíčně posílám stavy) a vidím je i v aplikaci EG.D.

Nemá čez něco podobného?

Také jsem s EGD spokojen....
Vyhoří hl.jistič ve 20.00Hod SO a telefon mám u sebe.Naskenuji QR kód elektorměru a nahlásím..jina k vše jak píše kolega....Ve 21.00 hod v sobotu už fungují jako před poruchou ..spokojen zákazním velmi!
Pak EGD už volá jen majiteli kdy přijede na plombování když mají elektroměr za dveřmi.Mě už nikdo neotravuje. (dance)
Nechce se mě věřit že ČEZ bude pozadu! (box)


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Pavel Čermák 01.11.2024, 18:22
Tak u nepřímeho měření chtějí vždy ČEZaci  být. To si nedovolím sám rozplombovat.
Jinak jak jsem napsal, na stránkách je to otázka několika minut. 


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Jirka Š. Svejkovský 01.11.2024, 20:14
Na rozplombování používám formulář na stránkách ČEZd. U bytového domu stačí zadat jeden elektroměr a dostanete možnost zaškrtnout všechny elektroměry ve vchodě a navíc si zvolit datum zaplombování. Funguje to bezvadně.
Plechovou hubu už radši ne. Abych se proklikával až na operátorku, která mi nabídne plyn, tak to opravdu NE.


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Pavel Horský 02.11.2024, 11:44
Má to jednoduché řešení, použít slovo mimo obor, silnice, Slunce.... Asistentka nerozumí a přepojí na živého člověka  O0

Přesně tak.
Já vždy řeknu "prdel". Umělina mi řekne, že mi nerozumí, že ona nedokáže vyřešit a přepojí mě na žívého človíčka, se kterým se pak ihned velice rychle domluvím.


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Kvita Ladislav 02.11.2024, 16:16
Hlavně buďme rádi, že se to děje na bezplatné lince. Byly doby, a není to tak dávno, kdy zákaznická linka byla v ČEZu provozována přes barevné linky, takže jste si za svý peníze vyslechli úvodní nabídku levnějších elektřin a plynů, potom jste se horkotěžko proklapali až na operátora, který ovšem zrovna vždy řešil požadavky zákazníků, kteří se dovolali před vámi, čekejte prosím. Takže takový "hovor" mohl trvat, když jste ve finále narazili na operátorku telátko, klidně i půl hodiny. A ještě ke všemu vám mobilní operátor vyúčtoval volání na barevné linky jako službu navíc. A největší drzost byla, že přes barevné linky provozoval ČEZ i poruchovou linku. Takže jste jim nahlásili poruchu na jejich zařízení včetně přesné lokalizace a ještě jste si za to zaplatili.  Operátorky, pokud zbytečně protahovaly řešenou záležitost si v těch dobách ode mě vyslechly mnoho nehezkých slov. Stěžoval jsem si kvůli barevným linkám ČEZu několikrát na Český telekomunikačn í úřad. A snad to mělo nějaký smysl, když nakonec v ČEZu přešli na bezplatnou nejprve poruchovou linku a následně i zákaznickou linku.


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Rozvodak 02.11.2024, 22:35
Však ono i Emě se dá nahlásit odplombování. Jen jí to musíte říct správně.

Nebo tyto žádosti podat přes DIP. Pokud jste RT, můžete se stát spolupracující m partnerem.


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Milan Hudec 03.11.2024, 12:34
Přesně tak.
Já vždy řeknu "prdel". Umělina mi řekne, že mi nerozumí, že ona nedokáže vyřešit a přepojí mě na žívého človíčka, se kterým se pak ihned velice rychle domluvím.
Aby ses nedivil,
Třebas už vkládají odpověď:děkujeme, že máte vytřeno, a pojede se v rozhovoru dál......
 (dance)


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Pavel Horský 03.11.2024, 12:58
Aby ses nedivil,
Třebas už vkládají odpověď:děkujeme, že máte vytřeno, a pojede se v rozhovoru dál......
 (dance)

Toho se nebojím. Pak by přišla na řadu slova, která mají a vždy budou mít odfiltrována. Tím jsem si jistý.  (drinks) (dance)


Název: Re: Domluvíte se s virtuální asistentkou ČEZ distribuce?
Přispěvatel: Jan Yossarian 03.11.2024, 13:16
Jenže ona není umělina jako umělina.
Tyhle voiceboti mohou mít různou konstrukci. Primitivní, tedy před ai, jsou podobné záznamníkům, zmačkněte tlačítko, podmínky, když to, tak řekni to. Mám to štěstí, no neví zda to štěstí je ale alespoň v tomto případě snad, vím jak se tento typ služeb sestavuje. Opět z osobních důvodů neprozradím žádná citlivá data mých osob blízkých ale alespoň popíšu co to tvoří a občas mě starce poučí.

Když jednou uslyšíte vyladěnou technickou podporu na bázi ai, pak oněmíte v úžasu. Přesnost, rychlost, ochota v podobě jiných řešeních. Žádné fronty, žádná čekání. Jenže to ono není jen tak samo. Stojí za tím opět lidé a když lidé, tak peníze za ně. Ano, vše stojí obrovský prachy. U zmiňovaného ČEZU je nasazení voicebota celkem logický krok.

Mezitím co u starých modelů se muselo přesně vše definovat, nač a jak reagovat, u modelů  s ai se zadá způsob, hloubka, či směr komunikace a pokud máte dobrá data, takový systém funguje sám a prakticky bez chyby. Zpětné smyčky zajistí doučování se nových problémů a tak provozovatel vidí shody / neshody, spokojené / nespokojené a proč ... Vše je to o nastavení.

Pokud si vzpomenu na chatbota na CZC, tak to byla ukázka tragédie. Provozovatel musí nastavit robota "umělinu" znalého. To znamená, že umělina musí vědět, jak reagovat na nečekaná slova tak, aby nenasrala, neurazila a hlavně vyřešila vznesený požadavek. Když jsem viděl muzeum takových robotických systémů, pak si už realizaci tohoto komfortu nedokážu bez ai představit.

Pokud zmiňovaná virtuální asistentka neumí vhodně reagovat, že špatně odevzdaná práce  dodavatele voicebota. Nebo si ČEZ u dodavatele objednal nějakou základní, primitivní verzi za málo peněz. Vyberte si co se komu hodí sami.