Tady bych jenom doplnil, ...
Já s vámi souhlasím, u nových HDV to není problém, ale když dám novou HDSku klasickému baráčníkovi, co tam měl dosud prodrátované 25A vložky, přičemž na spodcích byl na odvodech hadrový Al 10mm2, silně vyhřatý od přetěžování a před hodinama má motorák, nemám páku ho donutit k výměně HDV a navíc mu dám až 160A k "seberealizaci", když si bude o jištění rozhodovat sám.
Pokud je HDV CYKY 10, není důvod neosadit 63A, (uvažuji-li 24,7 či B25 před hodinama) což vede k omezení výjezdů k poruchám pro každou blbost a zároveň spolehlivě zabrání zahoření HDV.
To Puklický: Když půjdete s jištěním dolů, nikdo vám nic neřekne, v podstatě zvýšíte volnou kapacitu sítě.
Výměna HDV u ČEZu je v podstatě jen o nahlášení rozplombování za účelem opravy v RM.