Třeba pokud dám adaptaci měniče jestli bude pracovat s parametry transformátoru a podobně.
Adaptace měniče je pro vektorové řízení a s tím podle mne nepochodíte, protože to potřebuje aby matematickému modelu motoru odpovídal reálný připojený motor s chováním motoru.
Pro V/f řízení budete muset zadávat parametry ručně. Tak se to dělá i u velkých měničů, napájejících více motorů - třeba náhrada za mororgenerátor
y pro napájení středofrekvenč
ní sítě pro vysokootáčkové dřevoobráběcí stroje.
Vy budete mít problém, že nízké frekvence by mohly mít pro radarové 400Hz trafo smrtelné vlivy, toto trafo asi nebude mít díku vlivu zátěže charakteristik
u V/f lineární . Asi budete muset nastavit minimální frekvenci a napětí tak, aby na jiskřišti už jel výboj.
Možná, že budete muset nastavit i sady parametrů a vstupy měniče mezi nimi přepínat.
V každém případě se hodně o měničích naučíte, i nepublikované parametry a nuance. Ale když zadáte chybné parametry, naučíte se i opravy měničů.
Výhoda modernějších měničů je, že na displej či na analogový výstup si můžete poslat spoustu důležitých parametrů, na které neseženete ani běžné měřicí přístroje, pokud byste měřil na výstupu měniče - reálný proud, výkon, napětí... Měnič to měří či si pomáhá z DC meziobvodu.
Co se týče frekvence,u moderních měničů to sice není to sinus, ale ani strašné obdélníky, ale jen celkem rozumné bramborové hranolky, které si indukčnost trafa zakulatí na kvazisinus.
Ale ostré hrany ze spínacích pochodů budou mít vliv na vznik přepětí v mezizávitové izolaci.
Jen pozor na vlastní kapacitu vinutí trafa. Pak by bylo nutné instalovat motorové tlumivky. Na 400Hz by ale musely být speciální.
Možná by se vyplatily prvotní zkoušky nastavených parametrů místo na trafu na leteckém 400Hz motorku malého výkonu.