Název: Jaký je postup v ČSN EN 6007 pro napěťové zkoušky oproti předchozí normě? Přispěvatel: Martin_H4 11.06.2018, 22:49 Našel by se zde někdo kdo by věděl jak je v ČSN EN 60076-3 ed.2 definovaný postup pro napěťové zkoušky transformátorů, měření částečných výbojů a jaké jsou změny oproti předcházející normě? Potřeboval bych tuto otazku zpracovat školní semestrálky a bohužel nemám přístup k dané normě (ani zbytečných 600 Kč na zakoupení ;D) Název: Re: Jaký je postup v ČSN EN 6007 pro napěťové zkoušky oproti předchozí normě? Přispěvatel: Jan Yossarian 12.06.2018, 16:06 Našel by se zde někdo kdo by věděl jak je v ČSN EN 60076-3 ed.2 definovaný postup pro napěťové zkoušky transformátorů, měření částečných výbojů a jaké jsou změny oproti předcházející normě? Nemá těch zbytečných 600 korun zadavatel té semestrální práce? Nebo vás odkázal na zdejší fórum, které do nákupu investuje? Podivné, ale vlastně u každého obchoďáku někdo žebrá o zbytečné drobné. Potřeboval bych tuto otazku zpracovat školní semestrálky a bohužel nemám přístup k dané normě (ani zbytečných 600 Kč na zakoupení ;D) Tak proč to nezkusit i tady. >:( Název: Re: Jaký je postup v ČSN EN 6007 pro napěťové zkoušky oproti předchozí normě? Přispěvatel: Martin_H4 12.06.2018, 16:22 pane Yossariane,
Mnohokrát děkuji za Vaši duchaplnou a přínosnou reakci. Jak by každý průměrně inteligentní člověk pochopil, nežádal jsem zde o zaslání celé normy, zajímaly mne pouze změny mezi první a druhou edicí a tedy Vaše přirovnání k žebrání u obchodního domu je zcela irelevantní. Zřejmě je ve vás zakořeněna nějaká zášť vůči studentům, což mě mrzí. Bohudík se však najdou i lidé kteří nemají problém pomoci. Tímto prosím moderátory o uzavření tématu jako již vyřešeného. :) Děkuji. Název: Re: Jaký je postup v ČSN EN 6007 pro napěťové zkoušky oproti předchozí normě? Přispěvatel: Jirka Š. Svejkovský 13.06.2018, 07:11 Škola nemá přístup do ČSN Online?
Název: Re: Jaký je postup v ČSN EN 6007 pro napěťové zkoušky oproti předchozí normě? Přispěvatel: Jan Yossarian 13.06.2018, 07:45 pane Yossariane, Je pěkné, že mne student posouvá na hranici méně inteligentních, ale tato skupina chce poukázat na základní fakt, že pokud je po studentovi žádána informace z ČSN, zadavatel úkolu by měl této sociální skupině vytvořit možnost. A ne jen studenta vyslat ať to zjistí. Někteří opravdu nemají finanční prostředky.Mnohokrát děkuji za Vaši duchaplnou a přínosnou reakci. Jak by každý průměrně inteligentní člověk pochopil, nežádal jsem zde o zaslání celé normy, zajímaly mne pouze změny mezi první a druhou edicí a tedy Vaše přirovnání k žebrání u obchodního domu je zcela irelevantní. Zřejmě je ve vás zakořeněna nějaká zášť vůči studentům, což mě mrzí. Bohudík se však najdou i lidé kteří nemají problém pomoci. Tímto prosím moderátory o uzavření tématu jako již vyřešeného. :) Děkuji. Tedy nefantazírujte o nějaké zášti vůči studentům, když já sám sem byl v takové pozici také. |