Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  A-Z ELEKTRO leden/únor 2013
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: A-Z ELEKTRO leden/únor 2013  (Přečteno 6988 krát)
Tým portálu Elektrika
Redaktoři portálu právě konající službu
*
Offline Offline




WWW
« kdy: 20.02.2013, 09:02 »

A-Z ELEKTRO leden/únor 2013
První letošní číslo odborného specializované ho časopisu A-Z ELEKTRO přináší na svých stránkách přehled novinek a trendů pro rok 2013, množství tematických článků i neotřelých pohledů na dění v oboru.
Časopis se věnuje pozvánkám na významné oborové veletrhy v Čechách i blízkém zahraničí, ale také ohlédnutí za významnými expozicemi, jakou byl třeba první letošní veletrh spotřební elektroniky v Las Vegas.
Zdroj: zde...





Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci?
A-Z ELEKTRO leden/únor 2013
Zaznamenáno
Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #1 kdy: 20.02.2013, 09:10 »

Nic. Na domovní schránce mám napsané Reklamní tiskoviny ne, nebavilo mě furt tahat tu hromadu bordelu ven.
Ze stejného principu jsem vytěsnil i tento časopis z oblasti mého zájmu, kupovat si reklamní buletin za peníze může jen blázen. Navíc je na papíře, kterým se nedá zatápět v kotli  Mrknutí

Opravdu nic jiného než seskládané PR články jsem v tomto časopise nenašel. Nikdy mi to nic nedalo. Bohužel. A není to problém jen tohoto časopisu.
Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Rozmahel Vladimír
OSVČ
*
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 20.02.2013, 09:18 »

Stejné pocity mám každý rok, když přijde prodloužení předplatného časopisu Elektro. Nakonec zatím vždy zjihnu.  zed
Zaznamenáno

Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 21.02.2013, 09:15 »

Taky už za reklamy bez přidané hodnoty skutečných informací neplatím. Když reklama přesáhne polovinu tiskoviny, přestávám se toho dotýkat, abych se nenakazil.  Mrknutí
Zaznamenáno
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #4 kdy: 21.02.2013, 10:00 »

to kol. Červený:

Papír některých reklamních tiskovin je již tak kvalitní, že se s ním zatápět nedá, obsahuje mnoho mastku a plavené křídy a pokud ho dáte do kotle, vyhrabáváte z roštu "plechový" popel.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« Odpověď #5 kdy: 21.02.2013, 10:16 »

Nechci dělat ochránce P.R. sdělení. Ale je nutno podotknout, že bez toho by se časopis financovat nedal. A také tvorba vlastního obsahu je čím dál finančně náročnější.
Pěkně to popsal Honza Hájek, když vysvětloval proč je jeho přednáška bezplatná.

Ovšem ať si už o tom myslíme své, v každém případě poměr vlastního a komerčního obsahu bude
porovnávacím měřítkem při výběru informačního média.
Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jan Alin
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 21.02.2013, 10:25 »

Nechci dělat ochránce P.R. sdělení. Ale je nutno podotknout, že bez toho by se časopis financovat nedal. A také tvorba vlastního obsahu je čím dál finančně náročnější.


Nic proti reklamě nemám, ale kupovat pouze reklamu nebudu. Pokud časopis nenabídne kromě reklamy nic zajímavého, není důvod za něj platit. Musí najít rozumný poměr mezi obsahem a reklamou.

Další věc co nepochopím je předplatné co jsem zažil u jednoho jiného nejmenovaného časopisu. Dříve když jsem si předplatil na rok, vyšlo to trochu levněji. Stalo se mi, že najednou předplatné vycházelo dráž, než když jsem si koupil na stánku, dám peníze rok dopředu a ještě si připlatím. V mém případě došlo k okamžitému zrušení. Mají právo na své obchodní podmínky a já jim ho neupírám. Ovšem já mám právo si to nekoupit. Ten časopis mimochodem už neexistuje, takže to asi dlouhodobě moc dobrá obchodní strategie není.
Zaznamenáno
Rozmahel Vladimír
OSVČ
*
Offline Offline




« Odpověď #7 kdy: 21.02.2013, 10:37 »

...Pěkně to popsal Honza Hájek, když vysvětloval proč je jeho přednáška bezplatná....
To vysvětlení jsem asi nečetl, zcela jistě je to ale dle známého pořekadla:
Koho chleba jíš, toho píseň zpívej. V tomto případě na tom není nic špatného.
Kdo chce něco prodat, musí nabízet. To je základní logika tvůrců časopisů, kteří tam dávají ta reklamní sdělení. Svým způsobem je to taky informace, je ale dosti dostupná, např. na jejich stránkách a zcela zdarma. Každý, kdo by ji potřeboval, tak si ji najde a nemusí platit za časopis. Obsahu, který by lákal a cosi přidal, je v časopise poskrovnu. Není divu, je tu trh a informace se prodávají jinak.
Zaznamenáno

Radek Červený
Žij a nechej žít
*
Offline Offline




WWW
« Odpověď #8 kdy: 21.02.2013, 10:46 »

Nechci dělat ochránce P.R. sdělení. Ale je nutno podotknout, že bez toho by se časopis financovat nedal. A také tvorba vlastního obsahu je čím dál finančně náročnější.
Pěkně to popsal Honza Hájek, když vysvětloval proč je jeho přednáška bezplatná.

Ovšem ať si už o tom myslíme své, v každém případě poměr vlastního a komerčního obsahu bude
porovnávacím měřítkem při výběru informačního média.

Mirku, já toto všechno vím a beru to. Nejsem člověk, který by věřil na pečené holuby.
Jenom jsem chtěl říct, že tyto časopisy se skládají JEN A POUZE z PR článků a reklam a za takovou snůšku, kde si každý honí akorát svůj ocas, nebudu platit. Kloudný článek či reportáž tam nenajdeš. Je to ztráta času to číst. Takový podobný časopis mi chodí zdarma do schránky každý měsíc, jmenuje se Zpravodaj městské části, obsahově taktéž vyjde na stejno, také si v něm akorát pan starosta honí svůj ocas, ale chodí zadara a i tak ho nečtu, protože jen co vylezu před dům na obecní chodník, rozbiji si na něm hubu, v jakém je stavu.

Tyto časopisy fungují na principu, že každý inzerent si dodá již napsaný článek a ilustrační materiály. Omyl je si myslet, že ten článek píše redakce. Redaktor ho maximálně poskládá do redakční úpravy a objedná tisk. Takže v tomto případě ty náklady redakce také nebudou nějak horentní.

Hele, upřímně, proč to funguje zde na Elektrice, člověk se něco zajímavého dozví, občas je nějaká reportáž, atd.... a proč si pánové Hálové a spol. myslí, že jim stačí sedět na zadnici a pečení holubi jim budou létat do huby? To už si i tito kašpaři myslí, že jsou elektrikáři blbci?
Zaznamenáno

Slušnost je kouzelný nástroj, který otevřel mnohem více dveří než jakýkoliv doposud vynalezený klíč.
www.elektrikab rno.cz
info@elektrikabrno.cz
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #9 kdy: 21.02.2013, 14:18 »

Šmarjá o čem je řeč, když mě něco nevyhovuje/nezajímá, tak to prostě nekupuji, a když mě to "strčí" zdarma, tak to nečtu, takový M.K. v tom má jasno, a provedl selekci dávno, prostě na rozdíl od fotek akvabel letí fotbalisté v trenkách do koše, no a někdo to má zas naopak, nic zvláštního, pohodička, jamíček Úsměv
Zaznamenáno
Stran: [1] Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (2)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.064 sekund, 23 dotazů.