Diskuse Elektrika.cz

Pracovní zóna => -B- 30 denní zóna dostupných diskusí => Téma založeno: Tým portálu Elektrika 31.12.2017, 09:02



Název: Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
Přispěvatel: Tým portálu Elektrika 31.12.2017, 09:02
Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
    Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace? Ne všechno ruské a americké musí být nutně špatné. Vždy je dobré se inspirovat něčím, co je prakticky použitelné. Mezitím co ruské inspirace vzaly za své po změně systému, tak inspirace ze zemí rozvinutého kapitalismu stále vedou. Vůbec není rozhodující, zda se to někomu na českém mikrorybníčku líbí. Fakt je ten, že sami spotřebitelé ...
    Zdroj: zde... (http://elektrika.cz/data/bleskovky/vanocni-uvaha-proc-nejit-do-americkeho-modelu-propagace)


    


    Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
    
Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
   


Název: Re: Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
Přispěvatel: Jan Franěk 31.12.2017, 09:49
Osobně se domnívám, že úkolem každé reklamy je, udělat všechno proto aby jakýkoliv nabízený produkt získal "dobrou pověst" a především aby široká veřejnost vůbec dostala tento produkt do podvědomí. Jinými slovy aby si ho zapamatovala. To se děje jak pomocí pozitivní, tak negativní reklamy. Podle mne je ale v našich končinách nejúčinější vtipná reklama.

Podle sebe mohu soudit, že bych si tohoto řemeslníka rozhodně dlouho pamatoval. Tedy by to svůj účel splnilo.  ;)


Název: Re: Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
Přispěvatel: Václav Třetí 31.12.2017, 10:17

   Odborníci na reklamu říkají, že i negativní reklama prodává, prostě lidé už jsou tak zblblí, že si jdou koupit výrobek proto, aby se přesvědčili, že je špatný. Ostatně dobrým příkladem tohoto jevu jsou výsledky voleb.


Název: Re: Vánoční úvaha, proč nejít do amerického modelu propagace?
Přispěvatel: Pavel Ryšavý 02.01.2018, 15:35
  ...,  prostě lidé už jsou tak zblblí, že si jdou koupit výrobek proto, aby se přesvědčili, že je špatný ...

Ne, tak to nefunguje.
Když jdete nakupovat většinou sáhnete po známých věcech, a reklama vám dává pocit že danou věc, nebo výrobce, nebo značku, znáte. Většina nakupování (a tím i reklamy) je o pocitech, které si ani neuvědomujete.