A pojistky měníte podle MPBP nebo na béčko? Kdyby na béčko, máte to podchycené. Stejně tak lze použít protokol o předání pracoviště, můžete si je vystavovat na cokoliv a zároveň máte papír kdo tam dělal, co tam dělal, kdy začal, kdy skončil, a konečně pro vás jako bezpečáka je podstatné, že se vám někdo podepíše pod větu "Zařízení je schopno bezpečného provozu."
Vše jasné, nebylo by co dodat. Přesto stručný komentář:
Protokolem o předání pracoviště
to začíná po objednávce u externích firem. Bez tohoto protokolu ( požadavku) není možné zahájit pracovní činnost. Musí být vystavený na konkretní firmu a osobu. Ostatní je předtištěno, anebo i ručně doplněno.
Po ukončení práce musím protokol předat a v některých případech i s revizní zprávou.
V podstatě při jakékoliv úpravě elektrického zařízení je nutno vystavit revizní zprávu. Bez ní obvykle nelze EZ uvádět do provozu.
Obvykle jsou tyto Protokoly připravené na vrátnici, nebo recepci firmy, protože se často jedná o poruchu, anebo o práce v so a ne. Stejně se zase předává na vrátnici a RZ se zasílá neprodleně elektronicky.
Mnohé firmy mají své Směrnice, kde je to detailně popsáno.
Kromě článku v ČSN 331500 bych použil také ČSN EN 50110-1 ed.
3 na příklad čl. 6.2.8 Opětovné uvedení zařízení do provozu
Obvykle jsou tyto záležitosti ve firmách v kompetenci "odpovědné osoby za elektrické zařízení", který nese odpovědnost a tedy zajišťuje komplexní provozní dokumentaci. Takový protokol a předání a převzetí pracoviště je povinným dokumentem podle zákona..( na příklad NV 101/2005 Sb.)