Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  HYBRIDNÍ zóna
| |-+  JAKÉ DOKLADY? - živnosti, osvědčení, legislativa
| | |-+  Na jaký paragraf vyhl. 50 mám nárok?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Na jaký paragraf vyhl. 50 mám nárok?  (Přečteno 21999 krát)
Sabre
« kdy: 11.03.2010, 15:44 »

Vyučil jsem se elektrikářem- silnoproud. Za 2 roky na to jsem ze stejného oboru odmaturoval.
Při studiu nám říkali, že k získání vyšího paragrafu nepotřebujeme tolik praxe jako "jen" s  výučním listem. Jak to je?

#uft#
Pravidla diskusí   Nahlásit moderátorovi   Stěžovat si na moderátora   Zaznamenáno
Miloslav Dunda
Neverifikovaný uživatel @1

Offline Offline



« Odpověď #1 kdy: 13.03.2010, 17:52 »

                            Příl.1
                         Nejkratší praxe
                požadovaná pro pracovníky uvedené
 
a) v § 6
   činnost                         vzdělání           praxe11)
na elektrických  do 1000 V   vyučení, SO, ÚSO, VŠ     1 rok
zařízeních       nad 1000 V  vyučení, SO, ÚSO, VŠ     2 roky
na hromosvodech              zaškolení                6 měsíců
                               vyučení, SO, ÚSO, VŠ     3 měsíce
 
b) v § 7
   činnost                         vzdělání           praxe11)
na elektrických  do 1000 V   vyučení,                 2 roky
zařízeních                   SO, ÚSO, VŠ              1 rok
                 nad 1000 V  vyučení                  3 roky
                             SO, ÚSO, VŠ              2 roky
na hromosvodech              zaškolení                1 rok
                             vyučení, SO ÚSO, VŠ      6 měsíců
 
c) v § 8