Popsané "zážitky" s tímto "robotickým" modelem naprosto potvrzuji. Dálnice, jedu 100, chystám se předjet loudavý kamion, jdu vlevo a plyn na podlahu. Auto, do této chvíle poklidně brumlající na šestku, se hluboce zamyslí, za sekundu cukne a na displeji se rozsvítí čtyřka. Další dvě sekundy auto přemýšlí, co bude dělat se 4200 otáčkami, které se náhle zjevily na otáčkoměru (je to diesel!) a tak za další sekundu další cuknutí, na displeji se zjeví pětka a vozidlo konečně začíná lehce akcelerovat. Tedy je to spíše pro příznivce defenzívního stylu jízdy, než pro fanoušky různých "turboefektů".
A to kolečko "vpřed-vzad" na palubce místo "šaltrpáky" (která vůbec není), to je taky dílo.
Ale: dá se na to zvyknout, pohodlné to je a místa je v tom dost (o tom žádná). Pro řemeslníka, který má plnou hlavu starostí a auto chce používat bez pocitů z jízdy jen pro pohyb (nastavím kolečkem na palubce "vpřed" a na podlaze mám brzdu a plyn) to může být velmi užitečný a pracovitý "samohyb".