Diskuse Elektrika.cz

VEŘEJNÁ ZÓNA => Témata ještě nezařazená do příslušných rubrik => Téma založeno: Kamil Novák 09.10.2019, 18:56



Název: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb?
Přispěvatel: Kamil Novák 09.10.2019, 18:56
Dělal jste už někdo školení dle §11 dle vyhl.č.50/1978 Sb.? Konkrétně se jedná o učitele fyziky základních a středních škol.


Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb?
Přispěvatel: Soukupp 06.11.2019, 12:21
Také by mě to zajímalo.


Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb?
Přispěvatel: Zdeněk Pikhart 06.11.2019, 18:08
Prakticky stejné jako 4ka, jen se tam přidá upozornění  na použití elektro s žáky.


Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb?
Přispěvatel: František Šohajda 06.11.2019, 18:33
A to se ještě dělá???

No 10par. jsem školit neviděl už 15 let!! (dance)


Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb?
Přispěvatel: Kamil Novák 06.11.2019, 19:21
Školit na § 10 někoho, kdo není zároveň "výkonným" elektrikářem nemá moc smysl.
Ten § 11 si u mne objednala jakási školská agentura a tak jsme to nakonec "spáchali".


Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb?
Přispěvatel: Jirka Š. Svejkovský 07.11.2019, 07:44
Seznámit učitele s umístěním a funkcí nouzového vypnutí (bývá v laborkách). S povinností být trvale přítomen v případě, že je laborka pod napětím. Jak laborku zajistit v případě nepřítomnosti. Co má udělat v případě problémů (postup, kontaktní osoba).

Víc asi není potřeba.