Název: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb? Přispěvatel: Kamil Novák 09.10.2019, 18:56 Dělal jste už někdo školení dle §11 dle vyhl.č.50/1978 Sb.? Konkrétně se jedná o učitele fyziky základních a středních škol.
Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb? Přispěvatel: Soukupp 06.11.2019, 12:21 Také by mě to zajímalo.
Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb? Přispěvatel: Zdeněk Pikhart 06.11.2019, 18:08 Prakticky stejné jako 4ka, jen se tam přidá upozornění na použití elektro s žáky.
Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb? Přispěvatel: František Šohajda 06.11.2019, 18:33 A to se ještě dělá???
No 10par. jsem školit neviděl už 15 let!! (dance) Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb? Přispěvatel: Kamil Novák 06.11.2019, 19:21 Školit na § 10 někoho, kdo není zároveň "výkonným" elektrikářem nemá moc smysl.
Ten § 11 si u mne objednala jakási školská agentura a tak jsme to nakonec "spáchali". Název: Re: Jaký by měl být obsah školení dle §11 vyhl.č.50/1978 Sb? Přispěvatel: Jirka Š. Svejkovský 07.11.2019, 07:44 Seznámit učitele s umístěním a funkcí nouzového vypnutí (bývá v laborkách). S povinností být trvale přítomen v případě, že je laborka pod napětím. Jak laborku zajistit v případě nepřítomnosti. Co má udělat v případě problémů (postup, kontaktní osoba).
Víc asi není potřeba. |