Servisoval som stroj ktorý mal umiestnený 3fázovy motor priamo na prevodovke, súkolie ktoré sa otáča aj z motorom.
Pripojenie napajacieho napätia bolo riešené cez uhlíkové zberače fixne ku stroju a komutátor upevnený k motoru.
Všetko bez krytovania umiestnené v tesnej blízkosti převodovky
.
Potrebujem poradiť niejaké nové celouzavrete riešenie na prenos 3 fáz, 1,2A.
Viem že niečo obdobné sa používa aj na otočných stojanových žeriavoch.
Téma otočné kroužkové hlavy.
Na jeřábech v hutích při vytahování nahřátých ingotů z hlubinných pecí se používaly tak zvané stripovací, neboli svěrací jeřáby. Kromě podélné, příčné a svislé troleje měly ještě na rameně svěru otočnou hlavu. Z té byl napájený DC nebo AC motor umístěný přímo na převodovce svěru. Celý mechanismus se točil dokola. Sběrače byly na pevné části připevněné na nosné desce v pevném rámu. Kroužková hlava byla naklínována na vertikálním tělese svěracího zařízení. Kromě zdvihu měl jeřáb pohon točení a svěru. Zařízení bylo ale zcela otevřené a pro proudy 500 A.
Dále se používaly na jeřábech pro ukládání plechu do vagonů. Byly to 12 ti kroužkové otočné hlavy pro pohon svěru a ještě magnety.
Sloupové otočné jeřáby měly kroužkovou hlavu jen na přívod. ostatní bylo vše na jeřábu a často i s kabinkou pro obsluhu na rameni jeřábu. Nosnost těchto jeřábů byla do 1000 kg.
Více kroužkové hlavy jsem viděl v automobilce, včetně troleji dopravníkových vozíků. Vše v krytém provedení. Najdete to u výrobců krytých trolejí pro jeřáby a dopravníky.