|
Rozvodak
Offline
|
|
« Odpověď #1 kdy: 30.11.2016, 16:22 » |
|
Připojovací místo je na jižní Moravě (Hodonín), předpokládám tedy, že zde platí připojovací podmínky EON, bez ohledu na to, že odběratel má smluvní odběr energie s ČEZ. Je má úvaha správná? Je velky problem se kouknout na logo na elektromeru, trafostanice nebo zavolat na zakaznickou linku distributora, aby jste zjistil do jakeho distribucniho uzemi spadate? Obchodnik se silovou elektrinou nema co povidat do pripojovacich podminek, to je vzdy v kompetenci distributora.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Montér ve službách rozvodných závodů.
|
|
|
|
|
|
František Šohajda
Offline
RT E2-A
|
|
« Odpověď #4 kdy: 30.11.2016, 17:21 » |
|
Připojovací místo je na jižní Moravě (Hodonín), předpokládám tedy, že zde platí připojovací podmínky EON, bez ohledu na to, že odběratel má smluvní odběr energie s ČEZ. Je má úvaha správná? Rozvody vždy patří původnímu distributorovi bez ohledu komu se platí za čisté kW. Ten "jiný" smluvní partner stejně platbu za rozvod platí zpět tomu co to má ve svém servisu. Jak píší přede mnou, tady na dotaz přímo EONu. Pozn.: Pak je delší problém, když chcete udělat jinou sazbu,jiné napojení, musíte žádat přes svého smluvního partnera , toho co servisuje rozvody el. energie a to bývá někdy dost problematické z hlediska jak rychlosti tak z případných nedodělků! Je to podle "naschálu", ty jsi mě sebral příjem, já ti napojení trochu znepříjemním! Někdy až dost. Mám tento rok asi 3 zkušenosti!
|
|
|
Zaznamenáno
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
|
|
|
|
Petr Mužík
Offline
|
|
« Odpověď #9 kdy: 01.12.2016, 07:57 » |
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
Revizní technik E2A,E2B - Jihomoravský kraj - Břeclavsko tel.: +420605/473004 email: petr.muzik@atlas.cz
|
|
|
IM
|
|
« Odpověď #10 kdy: 02.12.2016, 10:01 » |
|
Je velky problem se kouknout na logo na elektromeru, trafostanice nebo zavolat na zakaznickou linku distributora, aby jste zjistil do jakeho distribucniho uzemi spadate?
Nepochopil jste smysl mého dotazu, protože mně je znám distributor i dodavatel energie, ostatně jsem to v dotazu popsal. Z hlediska revize pro odběr 1f. jednosazba nakonec nevidím rozdíl v zapojení el. měrového rozvaděče, ať je to ČEZ či EON. A o to šlo.
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
František Šohajda
Offline
RT E2-A
|
|
« Odpověď #11 kdy: 02.12.2016, 11:56 » |
|
Nepochopil jste smysl mého dotazu, protože mně je znám distributor i dodavatel energie, ostatně jsem to v dotazu popsal. Z hlediska revize pro odběr 1f. jednosazba nakonec nevidím rozdíl v zapojení el. měrového rozvaděče, ať je to ČEZ či EON. A o to šlo. Je tam někdy dost velký rozdíl: třeba místo rozpojení PEN na PE a N- ČEZ připouští v elměr.rozv. EON a PRE až v podružném (EON připouští jak ČEZ tak i PRE zapojení) Jistič spínání HDO-ČEZ -6A, EON-2A, PRE u spojité montáže nemusí být žádný jistič) Kryty, míry a rozměry vodičů....bare vné značení vodičů! atd.....atd. je toho dost.
|
|
|
Zaznamenáno
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
Radek Kroutil
Offline
OSVČ, Štěchovice Praha-západ
|
|
« Odpověď #12 kdy: 02.12.2016, 22:19 » |
|
S EON nemám téměř žádné zkušenosti, ale u ČEZ trvá připojení přímého zákazníka ČEZ 2-5 dnů, zákazník od jiného prodejce 2-4 týdny. Proto zákazníkům, kteří spěchají, aby už byli připojeni radím, napřed se přihlašte u ČEZ a potom, až budete mít elměr, tak můžete přejít ke komu chcete. Nevěřte tomu. Nahlášení ukončení prací, region ČEZ, i obchodník ČEZ dne 4.9.odevzdána revize i smlouva, po měsíci dopis, že jim to bude trvat dva měsíce a byl tam technik 25.11. Takže ve finále skoro tři měsíce....
|
|
|
Zaznamenáno
|
Rev.tech. E2/A, elektroinstala ce, hromosvody, práce pomocí horolezecké techniky, pravidelné kontroly Přenosných hasících přístrojů dle MV ČR č.246/2001Sb. tel: 603234575 Email: elkr@elkr.czwww.elkr.cz
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Offline
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
|
« Odpověď #14 kdy: 03.12.2016, 12:21 » |
|
Přímo jsem se s tím taky nesetkal, ale už jsem zaslechl, že to trvá dost dlouho. A to se nejedná o nový odběr, jde například o osazení elměru do stávajícího ER po změně zákazníka. Dřív to měli za den, dva hotové, dnes se prý čeká i měsíc (mají na to prý 30 dní).
Nechat zákazníka měsíc o svíčkách je přinejmenším neslušnost.
Tuším tam souvislost s rozdělením ČEZ Distribuce a s najetím na nový systém.
|
|
|
Zaznamenáno
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
|