Juraj Rojko
Offline
|
|
« Odpověď #1 kdy: 08.11.2015, 21:11 » |
|
Tuto knihovnu nepoužívám, ale v dokumentaci se píše:
Knihovna je dodávána ve formátu MJF na rozdíl od většiny standardně dodávaných knihoven, které jsou ve formátu MLB. MJF formát umožňuje modifikovat překlad knihovny na základě konstant zadaných v aplikačním programu. To mimo jiné dovoluje optimalizovat spotřebu paměti např. podle konkrétně použitého počtu světel. Zároveň to umožňuje nastavit některé konstanty, se kterými se pak knihovna bude překládat. .... Dalším krokem bude zařazení souboru s definicemi některých konstant pro překlad knihovny LightsLib. Tyto konstanty udávají celkový počet světel, počet skupin (scén), počet světel ve skupině, maximální dobu svícení světla a nejdelší rampu pro rozsvícení smívaného světla.
VAR_GLOBAL CONSTANT MAX_LIGHTS : UINT := 64; // max počet světel celkem MAX_GROUPS : UINT := 8; // max počet skupin (scén) MAX_GROUP_MEMB ERS : UINT := 16; // max počet světel v jedné skupině MAX_LIGHT_TIME : TIME := T#12h; // max doba svícení světla [12 hod] MAX_RAMP_TIME : USINT := 15; // max doba rampy [15 sec] LONG_CLICK_TIM E : TIME := T#750ms; // doba pro vyhodnocení dlouhého stisku END_VAR
|