|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Offline
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
|
« Odpověď #8 kdy: 24.05.2019, 21:23 » |
|
Odhaduju, že se jedná o Balcancar PODEM. Dovozce pořád funguje, zeptal bych se tam.
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
|
Jirka Š. Svejkovský
Offline
Chomutov, projekty, revize E1A, E1B, E1-C5
|
|
« Odpověď #10 kdy: 25.05.2019, 17:54 » |
|
Mě spíš zaujal ten zatěžovatel 10%. Tam moje znalosti nedosahují, tak doufám, že to někdo popíše. I těch 170 min-1. Je zajímavých. Osmnáctipól?
|
Projektant (strojní zařízení/energetika/TZ budov), revizní technik E1A, E1B, E1-C5
|
|
|
|
ACEOF ACES
Neverifikovaný uživatel @7
Offline
Odpočet běží
|
|
« Odpověď #12 kdy: 26.05.2019, 10:16 » |
|
Podle mého názoru by to mohlo být takto:
19,0/30,0 A 1,5/8,0 kW 10/40 % ------------------------------- 6,0/19,0 A 1,5/8,0 kW
|
klima se rychle mění a společnost, jak jí známe se začne hroutit, pokud lidé co nejdříve podstatně nesníží svou spotřebu
31.12.2020 - 10 let a 9 měsíců.
|
|
|
|
Tomas M.
Neverifikovaný uživatel @6
Offline
|
|
« Odpověď #14 kdy: 26.05.2019, 20:17 » |
|
Kdyby 19,0A platilo pro 1,5kW zatěžovatel 10%, pak by byl vhodnější motorový spouštěč:
6,3A pro 1,5kW, 170 min-1 nastavený na 6A.
Spíš si myslím, že těch 30A bude skutečně pro 1.5kW (dle nějakých nalezených dat výrobce http://www.ker-ekb.ru/lektrodvigateli-podema). Pokud má motor cca 140 Nm a 170 otáček za minutu, tak by se cos fi pohyboval asi kolem 0.25, což by asi pro nějaký 36 pól mohlo odpovídat, nicméně jsem takový motor nikdy neviděl, tak to třeba někdo ještě upřesní.. hodnoty pro vyšší rychlost mi pak připadají asi docela v normálu. Našel jsem ještě, že by tyto motory měly být vybaveny vnitřní tepelnou ochranou, pak by bylo asi nejspolehlivěj ší jistit něčím typu 32A/C s podpěťovou spouští a tu shodit v momentě rozepnutí bimetalu ve vinutí, jinak si myslím, že nasimulovat skutečnou teplotu vinutí a zatěžovatele pomocí motorového spouštěče o nižším proudu bude dosti ošemetné.
|
|
|
|
|
|
|