Diskuse Elektrika.cz

HYBRIDNÍ zóna => Technická podpora výrobce TECO Kolín radí odborníkům => Téma založeno: Slavomír Skopalík 09.10.2012, 16:10



Název: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED?
Přispěvatel: Slavomír Skopalík 09.10.2012, 16:10
Moderátor: příspěvky odděleny z jiného vlákna, zkráceno na aktuální téma.


pokusim se argumentaci trochu rozvest:
3. Podpora
  3.1 - Jiz pres jeden rok s Tecem resim problem s modulem U-LED, zatim bezvysledne (navic puvodni forum zrusili)
  3.2 - Kolega s nima resi problem s merenim nizkych teplot (-200 st. C) s cidlem Pt100. Pry pro tyto teploty neexistuje rovnice :)))
  3.3 - Modul I-LED, objenan jiz pred vice jak pul rokem, nedodan bez jedine odezvy


Název: Re: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED?
Přispěvatel: Jindra_K 09.10.2012, 19:24
Stručně doplním.

- tato diskuze (a ani žádná jiná) nenahrazuje standardní obchodní kanály firmy Teco a. s. - včetně řešení konkrétních problémů s HW či SW modulů našeho systému.

- modul C-DM-0006M-ULED  je v prodeji, jeho náběh nebyl úplně bez chyb - vše je řešeno standardním způsobem - viz výše.
- Pt1000 - nebudu řešit, kdo z našich kolegů a v jaké situaci použil termín "není polynom". Je rozhodnutí firmy, jaké rozsahy teplot pro ten který modul zvolí (s ohledem na použití ADC, požadovanou přesnost, rychlost odezvy atd... a v neposlední řadě také základnímu účelu, pro který modul primárně určen). Většina modulů pracuje s běžnými rozsahy v oblasti MaR, regulace atd...,  tj. nejnižší teploty odpovídají venkovním teplotám.
Požadavky na rozšíření teplot je potřeba směřovat přímo na firmu s tím, že se je pokusíme řešit s ohledem na výše uvedené možnosti zvětšení či přidání rozsahu měření teploty.
- modul C-DM-0006M-ILED je zpožděn naší vinou. Nevím, jaká by měla být odezva - na každý dotaz odpovíme (jiná diskuze zde byla zmíněna). Moderátor: zde http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,24197.0.html

K dalšímu již zde bylo odpovězeno, jen bych doplnil, že např. vývoj webmakeru a webserveru (běží jako úloha na hlavním procesoru) se počítá v řádech člověkoroků a určitě se firma nebude bránit nejen dalšímu rozvoji, ale i uvítáme ve svých řadách posily, které nám pomohou vetknout do těchto SW své představy.


Název: Re: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED?
Přispěvatel: Slavomír Skopalík 09.10.2012, 23:12
Jelikoz jsem trochu mene chapavy, znamena to odeslat moduly (mam podle sn opravdu jedny z prvnich) jako reklamaci?

Pokud budete mit cestu kolem Olomouce, radi Vam ukazeme, co mame vyvinuteho na bazi FOXTROTU, kdyz tak mne kontaktujte primo.


- modul C-DM-0006M-ULED  je v prodeji, jeho náběh nebyl úplně bez chyb - vše je řešeno standardním způsobem - viz výše.

K dalšímu již zde bylo odpovězeno, jen bych doplnil, že např. vývoj webmakeru a webserveru (běží jako úloha na hlavním procesoru) se počítá v řádech člověkoroků a určitě se firma nebude bránit nejen dalšímu rozvoji, ale i uvítáme ve svých řadách posily, které nám pomohou vetknout do těchto SW své představy.



Název: Re: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED?
Přispěvatel: Jindra_K 10.10.2012, 08:41
Se zákazníkem, který se nám ozve s problémem, se vždy snažíme přesně identifikovat příčinu.
Jestliže je problém na naší straně, tak nastupuje standardní reklamační řízení, jestliže jej nejsme schopni na dálku zjistit, pak obvykle dohodneme se zákazníkem zaslání výrobku k nám. I v případě, že pak zjistíme, že je produkt v pořádku, neřešíme toto jako neoprávněnou reklamaci.
Vždy je to ale na začátku o přímé komunikaci a společném hledání rychlého řešení problému.