RGB_STEP je u knihoven LightLib16 a LightLib32 dán fixně při překladu a nelze měnit.
Řešením je použít obecnou knihovnu LightLib typu MJF, která se chová jako soubor projektu a je možné před ni zařadit definice konstant s vlastními hodnotami.
Do souboru s definicemi se zapíše kromě klasických konstant ještě
{$DEFINE RGB_STEP}
RGB_STEP : USINT := 5;
Ostatní konstanty najdete v nápověda prostředí Mosaic - Knihovna LightLib - kapitola 1.1
Výsledek může vypadat např. takto:
VAR_GLOBAL CONSTANT
MAX_LIGHTS : UINT := 32; // max počet světel celkem
MAX_GROUPS : UINT := 8; // max počet skupin (scén)
MAX_GROUP_MEMBERS : UINT := 8; // max počet světel v jedné skupině
MAX_LIGHT_TIME : TIME := T#12h; // max doba svícení světla [12 hod]
MAX_RAMP_TIME : USINT := 15; // max doba rampy [15 sec]
LONG_CLICK_TIME : TIME := T#500ms; // doba pro vyhodnocení dlouhého stisku
{$DEFINE RGB_STEP}
RGB_STEP : USINT := 5;
END_VAR
Pro nastavení úrovně konkrétního světla lze použít na webu "prvek pro nastavení hodnoty" s odkazem na stránku s nastavením světel.
Prvku se jako proměnná nastaví WebLightSuppor
t.WebLightCont
rol.lightIndex
a do hodnoty se nastaví index konkrétního světla.
Tím se přejde na stránku, kde bude nalistované konkrétní světlo.