Název: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED? Přispěvatel: Slavomír Skopalík 09.10.2012, 16:10 Moderátor: příspěvky odděleny z jiného vlákna, zkráceno na aktuální téma.
pokusim se argumentaci trochu rozvest: 3. Podpora 3.1 - Jiz pres jeden rok s Tecem resim problem s modulem U-LED, zatim bezvysledne (navic puvodni forum zrusili) 3.2 - Kolega s nima resi problem s merenim nizkych teplot (-200 st. C) s cidlem Pt100. Pry pro tyto teploty neexistuje rovnice :))) 3.3 - Modul I-LED, objenan jiz pred vice jak pul rokem, nedodan bez jedine odezvy Název: Re: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED? Přispěvatel: Jindra_K 09.10.2012, 19:24 Stručně doplním.
- tato diskuze (a ani žádná jiná) nenahrazuje standardní obchodní kanály firmy Teco a. s. - včetně řešení konkrétních problémů s HW či SW modulů našeho systému. - modul C-DM-0006M-ULED je v prodeji, jeho náběh nebyl úplně bez chyb - vše je řešeno standardním způsobem - viz výše. - Pt1000 - nebudu řešit, kdo z našich kolegů a v jaké situaci použil termín "není polynom". Je rozhodnutí firmy, jaké rozsahy teplot pro ten který modul zvolí (s ohledem na použití ADC, požadovanou přesnost, rychlost odezvy atd... a v neposlední řadě také základnímu účelu, pro který modul primárně určen). Většina modulů pracuje s běžnými rozsahy v oblasti MaR, regulace atd..., tj. nejnižší teploty odpovídají venkovním teplotám. Požadavky na rozšíření teplot je potřeba směřovat přímo na firmu s tím, že se je pokusíme řešit s ohledem na výše uvedené možnosti zvětšení či přidání rozsahu měření teploty. - modul C-DM-0006M-ILED je zpožděn naší vinou. Nevím, jaká by měla být odezva - na každý dotaz odpovíme (jiná diskuze zde byla zmíněna). Moderátor: zde http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,24197.0.html K dalšímu již zde bylo odpovězeno, jen bych doplnil, že např. vývoj webmakeru a webserveru (běží jako úloha na hlavním procesoru) se počítá v řádech člověkoroků a určitě se firma nebude bránit nejen dalšímu rozvoji, ale i uvítáme ve svých řadách posily, které nám pomohou vetknout do těchto SW své představy. Název: Re: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED? Přispěvatel: Slavomír Skopalík 09.10.2012, 23:12 Jelikoz jsem trochu mene chapavy, znamena to odeslat moduly (mam podle sn opravdu jedny z prvnich) jako reklamaci?
Pokud budete mit cestu kolem Olomouce, radi Vam ukazeme, co mame vyvinuteho na bazi FOXTROTU, kdyz tak mne kontaktujte primo. - modul C-DM-0006M-ULED je v prodeji, jeho náběh nebyl úplně bez chyb - vše je řešeno standardním způsobem - viz výše. K dalšímu již zde bylo odpovězeno, jen bych doplnil, že např. vývoj webmakeru a webserveru (běží jako úloha na hlavním procesoru) se počítá v řádech člověkoroků a určitě se firma nebude bránit nejen dalšímu rozvoji, ale i uvítáme ve svých řadách posily, které nám pomohou vetknout do těchto SW své představy. Název: Re: Jak na reklamaci C-DM-0006M-ULED? Přispěvatel: Jindra_K 10.10.2012, 08:41 Se zákazníkem, který se nám ozve s problémem, se vždy snažíme přesně identifikovat příčinu.
Jestliže je problém na naší straně, tak nastupuje standardní reklamační řízení, jestliže jej nejsme schopni na dálku zjistit, pak obvykle dohodneme se zákazníkem zaslání výrobku k nám. I v případě, že pak zjistíme, že je produkt v pořádku, neřešíme toto jako neoprávněnou reklamaci. Vždy je to ale na začátku o přímé komunikaci a společném hledání rychlého řešení problému. |