...
Jestliže není k dispozici zemnič, může být považováno za dostatečnou ochranu spojení
s vodivým krytem buňky, či připojení k jejímu ochrannému pospojování.
Pro pohyb nebo práci v takovémto speciálním dopravním prostředku to beru jako dobře ošetřené, ale pokud neznám jak je dělaná rozvodná síť, jak daleko je nejbližší uzemnění, kam až je síť TN-C a kde je bod rozdělení,... vidím tam jisté riziko při "nastupování", kdy kovová část vozidla bude přiměřeně slušně izolovaná od země a zem v místě může mít poněkud jiný potenciál...
Pokud rozvod splňuje požadavek na síť TN-C-S, to, co je za bodem rozdělení není problém přepnout na napájení ze střídače nebo elektrocentrál
y a mít rozvod izolovaný od země.
Jen tam je trochu dilema jestli vymýšlet nějaké hlídaní izolačního stavu, protože to už v "4-41" není tak natvrdo jako ve starší edici a muselo by být někde před přepínačem sítí.