Název: NISSAN a EATON: Úložiště energie "xStorage HOME" Přispěvatel: Tým portálu Elektrika 07.10.2016, 09:02 NISSAN a EATON: Úložiště energie "xStorage HOME"
NISSAN a EATON: Úložiště energie "xStorage HOME". Jde o plně integrovaný systém pro ukládání energie, který umožňuje spotřebitelům řídit, jak a kdy budou energii ve vlastních domovech využívat. Domácí systém skladování energie také poskytuje zálohování, které zajistí nepřetržitou dodávku elektrické ... Zdroj: zde... (http://elektrika.cz/data/bleskovky/nissan-a-eaton-uloziste-energie-201exstorage-home201c) Co pozitivního a konstruktivníh o byste doplnili k této informaci? NISSAN a EATON: Úložiště energie "xStorage HOME" Název: Re: NISSAN a EATON: Úložiště energie \ Přispěvatel: Martin Kurka 07.10.2016, 11:31 Já jsem si říkal, že solární elektrárna s akumulátory bude ekonomicky zajímavá až:
1) se objeví větší množství ojetých Lixx akumulátorů z elektromobilů 2) až hlavně distributoři sníží prudce ceny výkupní energie v solární a větrné špičce a naopak zdvihnou cenu výkupu v nedostatku energie v síti, kdy by museli nahazovat zálohy, spouštět a stavět přečerpávací elektrárny. Tak konečně je zde dobrý nápad kam s ojetými bateriemi z elektromobilů: "Toto nové zařízení využívá dvanáct akumulátorovýc h modulů z elektromobilů Nissan, které jsou po ukončení životnosti ve vozidlech sekundárně využity v tomto zařízení. " A jako vždy, technika tu už je připravena a legislativa na změnu ceny výkupu bude až za 10 let, protože EU a protože pro distributora ve funkci donátora státního rozpočtu je problém řešitelný jednodušeji navýšením ceny za jistič. Každopádně takové technické profi dotažení řešení si zaslouží uznání. V podstatě je tento počin položení základního stavebního kamene u výstavby obří přečerpávací elektrárny EU a celého světa. Jen mne pobaví, jak dokážou manažeři velkých firem marketingově zabalit prodej dožilého šrotu a v podstatě elektroodpadu. A docela by mne zajímalo, kdo shrábne PHE za likvidaci baterií elektromobilů, jestli Nissan, nebo Moeller+Nissan (a zákazník tohoto návrhu zaplatí znova PHE a pak bude řešit kam s opravdu dožilým aku a zaplatí draze likvidaci), nebo jestli opravdu PHE Nissan a Moeller poctivě nevyužijí :D . On tedy nastane docela hlad po lithiu, takže recyklace Lixx akumulátorů bude super kšeft a vše může být i jinak - lithium třeba bude strategické, jako dnes ropa. Název: Re: NISSAN a EATON: Úložiště energie \ Přispěvatel: Martin Škopek 07.10.2016, 17:25 Nerozumím myšlence:
...distributor a ve funkci donátora státního rozpočtu... |