Milan K
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« kdy: 28.04.2011, 12:46 » |
|
|
|
|
|
mafiak
Neverifikovaný uživatel @6
Offline
|
|
« Odpověď #1 kdy: 28.04.2011, 17:39 » |
|
|
|
|
|
Milan K
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #2 kdy: 28.04.2011, 18:28 » |
|
Díky hledal jsem nenašel. Jde o to že elektroměr naměří za 24h o 12Kw víc než nezávislé měření.
|
|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #3 kdy: 28.04.2011, 21:13 » |
|
Jde o to že elektroměr naměří za 24h o 12Kw víc než nezávislé měření.
Chtěl jste říci o 12 kWh víc, že? A čím jste to nezávisle měřil?
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
|
Milan K
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #5 kdy: 28.04.2011, 21:40 » |
|
Dělala se i komplet analýza měřící zařízení FLUKE 1735. Spotřeba na RD je 20Kw až 22Kw za 24h. Spotřebiče co jsou v RD je Klasika TV 110W 2x, Trouba 2.5kw,Boiler 2Kw jede pouze na NT, Lednička,Pračka.Osvětlení je LED Topení a sporák je na plyn. Trouba peče max o víkendu 1 až 2h.
|
|
|
|
Fuk Tomáš
Offline
|
|
« Odpověď #6 kdy: 28.04.2011, 22:08 » |
|
Tak to opravdu vypadá buďto na vadný elměr, nebo na černého pasažéra.
|
Když vím, rád poradím: fyzika, elektronika, IT, ale i obchod a právo. Když nevím, ptám se anebo držím ústa.
Jen ten, kdo něčemu stoprocentně rozumí, to dokáže vysvětlit tak, aby tomu nikdo jiný nerozuměl. (Murphy)
|
|
|
Milan K
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #7 kdy: 28.04.2011, 22:15 » |
|
Černý pasažér na 100% ne RD je komplet po rekonstukci včetně nových rozvodů a rozvaděčů. Vím kudy a co vede.
|
|
|
|
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
Offline
Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.
|
|
« Odpověď #8 kdy: 28.04.2011, 22:26 » |
|
Černý pasažér na 100% ne RD je komplet po rekonstukci včetně nových rozvodů a rozvaděčů. Vím kudy a co vede.
S těmito faktickými výsledky měření bych se dotázal na energetice. Jejich odhad by měl být kvalifikovaněj ší, než v diskusích. Ovšem výsledek nás zajímá!
|
Elektrika NENÍ časopis!
|
|
|
|
|
Václav 3
|
|
« Odpověď #11 kdy: 01.05.2011, 09:17 » |
|
Ano, pokud to měří v neprospěch RZ, to jsou rychlí a slušní, pokud v neprospěch zákazníka, tak jsem zažil, že byli docela nepříjemní a hrozili placením několika tisícového poplatku za cejchování, posléze se vůbec zákazníkovi neozvali - takže elměr byl jednoznačně vadný, neozývali s zřejmě proto, aby to nemuseli přiznat a případně vracet peníze. Stalo se také u ČEZ, ovšem asi před 10 léty.
|
|
|
|
Ján Pitoňák
Neverifikovaný uživatel @1
Offline
|
|
« Odpověď #12 kdy: 01.05.2011, 10:35 » |
|
Ano, pokud to měří v neprospěch RZ, to jsou rychlí a slušní, pokud v neprospěch zákazníka, tak jsem zažil, že byli docela nepříjemní a hrozili placením několika tisícového poplatku za cejchování, posléze se vůbec zákazníkovi neozvali - takže elměr byl jednoznačně vadný, neozývali s zřejmě proto, aby to nemuseli přiznat a případně vracet peníze. Stalo se také u ČEZ, ovšem asi před 10 léty.
Možno boli takéto praktiky bežné v minulosti, no dnes určite nie. Pozrite si znenie vyhlášky 540/2005. Myslím, že táto vyhláška dostatočne garantuje práva odberateľov. Pri porušení jednotlivých štandardov má odberateľ právo na finančnú náhradu. Jej výšku stanovuje vyhláška. Čo sa týka merania, konkrétne to špecifikuje §15. Čo sa týka úhrady za overenie elektromera na žiadosť odberateľa, v prípade že sa potvrdí, že elektromer je v poriadku, musí to aj dnes hradiť odberateľ, ktorý požadoval toto overenie. Ak by to tak nebolo, distribútor by nerobil nič, iba by overoval elektromery. Ak sa ukáže oprávnenosť reklamácie, overenie hradí distribútor a taktiež je povinný urobiť finančné vysporiadanie vzniknuté chybou merania.
|
|
|
|
Josef Dolejšek
Offline
Důchodce, ale stále ještě příležitostný projektant
|
|
« Odpověď #13 kdy: 01.05.2011, 16:17 » |
|
Ano, pokud to měří v neprospěch RZ, to jsou rychlí a slušní, pokud v neprospěch zákazníka, tak jsem zažil, že byli docela nepříjemní a hrozili placením několika tisícového poplatku za cejchování, posléze se vůbec zákazníkovi neozvali - takže elměr byl jednoznačně vadný, neozývali s zřejmě proto, aby to nemuseli přiznat a případně vracet peníze. Stalo se také u ČEZ, ovšem asi před 10 léty.
Já mám opačnou, také asi 10 let starou, zkušenost, Ale to ještě nebyl moloch ČEZ, nýbrž tehdy ještě samostatná společnost SME. Závada spočívala v tom, že elektroměr načítal, i když bylo vše za ním vypnuté. Přijela montérka, po odpojení výstupních vodičů od elektroměru zjistila, že ten stále načítá spotřebu a elektroměr bez řečí vyměnila. Nepotřebovala k tomu žádnou cejchovnu - změřila, kolik ten vadný elektroměr načte za 10 minut, vynásobila postupně 6, 24 a počtem dnů od posledního odečtu a tak došla k celkovému počtu nesprávně načtených kWh, ty zapsala do protokolu. V příštím vyúčtování nám SME opravdu tuto spotřebu odečetl.
|
|
|
|
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
Offline
váš elektrikář a revizní technik
|
|
« Odpověď #14 kdy: 01.05.2011, 22:55 » |
|
Já mám opačnou, také asi 10 let starou, zkušenost,..........
Já bohužel zase opačnou od vás. I po odpojení všech kablů za elektroměrem, ten začal načítat kdykoliv se uvedl pod napětí. Reklamace neúspěšná. Taky je to tak 10 let. Poslední zkušenost-záhadně se mi ztratilo cca 7mailů na reklamační oddělení ČEZu v posledních 6 měsících. Doposud jsem nevyřešil jeden problém u zákazníka s jejich technikem. Jinam choděj v pořádku. Tak nevím co si o tom mám myslet Na telefonu mi řeknou, že to takto neberou a mám to poslat mailem. Příjde mi to jako výsměch. Už jsem dožranej a chystám se tam osobně.
|
Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci. Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci. Revize el. a hromosvodů do 1000V Topné kabely k vytápění i ochraně majetku. www.fraja.cz , revize@fraja.cz , tel: 728171585
|
|
|
Kamil Novák
OSVČ
Offline
|
|
« Odpověď #15 kdy: 01.05.2011, 23:15 » |
|
Já bohužel zase opačnou od vás. I po odpojení všech kablů za elektroměrem, ten začal načítat kdykoliv se uvedl pod napětí. Reklamace neúspěšná. Taky je to tak 10 let. Poslední zkušenost-záhadně se mi ztratilo cca 7mailů na reklamační oddělení ČEZu v posledních 6 měsících. Doposud jsem nevyřešil jeden problém u zákazníka s jejich technikem. Jinam choděj v pořádku. Tak nevím co si o tom mám myslet Na telefonu mi řeknou, že to takto neberou a mám to poslat mailem. Příjde mi to jako výsměch. Už jsem dožranej a chystám se tam osobně. Ačkoli např. Mirek (Minařík) považuje fax za přístroj minulosti tak zde : http://diskuse.elektrika.cz/index.php/topic,19305.msg136550.html#msg136550 lze zjistit, že konkrétně problém s udajně nedoručenými nebo jinak ztracenými e-maily dokáže výtečně vyřešit.
|
Revizní technik E2/A - specializace na přístroje a zařízení ve zdravotnictví. působnost : zdravotnictví - celá ČR, ostatní revize - Královéhradeck ý, Pardubický a Liberecký kraj
|
|
|
Václav 3
|
|
« Odpověď #16 kdy: 03.05.2011, 05:34 » |
|
Já bohužel zase opačnou od vás. I po odpojení všech kablů za elektroměrem, ten začal načítat kdykoliv se uvedl pod napětí. Reklamace neúspěšná. Taky je to tak 10 let. Poslední zkušenost-záhadně se mi ztratilo cca 7mailů na reklamační oddělení ČEZu v posledních 6 měsících. Doposud jsem nevyřešil jeden problém u zákazníka s jejich technikem. Jinam choděj v pořádku. Tak nevím co si o tom mám myslet Na telefonu mi řeknou, že to takto neberou a mám to poslat mailem. Příjde mi to jako výsměch. Už jsem dožranej a chystám se tam osobně. Jednoduché řešení, svěřte problém papíru, navštivte poštu a pošlete jim ho doporučeně na doručenku a uvidíte, že tohle nepřehlédnou a navíc budete mít za několik dní v ruce papír, kdy to převzali. Tím končí sranda a začíná běžet lhůta, jejíž nedodržení se dá prokázat třeba u soudu.
|
|
|
|
reklamacia
|
|
« Odpověď #17 kdy: 05.05.2011, 08:49 » |
|
V tomto prípade nebola uznaná reklamácia o podozrení, že merací prístroj nezaznamenáva odber menší pod nejakou prahovou úrovňou odberu. Napríklad odber chladničky 0.5 kWh/den neregistruje.
Odpoveď od poskytovatela: ...dovoľte, aby sme odpovedali na váš e-mail zo dňa ..., týkajúci sa odberného miesta... Na základe Vašej e-mailovej požiadavky bol dňa ... zadaný Služobný príkaz ... na kontrolu meracieho prístroja z dôvodu nesprávneho registrovania spotreby elektriny. Dňa ... evidujeme predmetný Služobný príkaz ako vyriešený s výsledkom: merací prístroj správne registruje spotrebu na hore uvedenom odbernom mieste.
Zaujímalo by ma akým sposobom poverený pracovník kontrolu na mieste vykonal a aké merania robil?
|
|
|
|