Název: Kde se v elektrotechnice asi vyplatí analýza chování spotřebitelů? Přispěvatel: Miroslav Minařík 13.10.2023, 08:02 BF #23.13: V jaké oblasti výroby se v Česku může vyplatit analýza chování spotřebitelů k optimalizaci výroby, služeb?
Předpověď internetu lidí se možná v jistých oblastech naplňuje. Minimálně v oblasti nakupování s věrnostními kartami. Takový nástroje je snadným senzorem mno mnoho dalších činností. A přitom stačí tak málo. Zvýšit cenu a při použití karty cenu snížit. Díky takové kartičce, která nemusí být ani fyzická, my, všichni nakupující mravenečci ovlivňujeme logistické a strategické procesy. V kterých jiných oblastech může být takový princip přínosem? (http://elektrika.cz/14/23-dtvs_13-1.jpg) (https://elektrika.cz/data/clanky/dt-23-13-v-jake-oblasti-vyroby-se-v-cesku-muze-vyplatit-analyza-chovani-spotrebitelu-k-optimalizaci-vyroby-sluzeb) Související ... ... článek k tomuto diskusnímu vláknu zde! (https://elektrika.cz/data/clanky/dt-23-13-v-jake-oblasti-vyroby-se-v-cesku-muze-vyplatit-analyza-chovani-spotrebitelu-k-optimalizaci-vyroby-sluzeb) Jak byste reagovali na tuto související otázku vy? Kde se v elektrotechnic e asi vyplatí analýza chování spotřebitelů? |