(Zde někdo nečetl pravidla! To musí někdo opravit a opozdí to zveřejnění!).Zapojení ss.motoru na SV 18RD je v originále dosti složité.Záleží k čemu ten motor chcete použít.Motor je sestava ss.motoru a 3f motoru pro chlazení.Napáj ení budícího vinutí je provedeno 220V DC.Napájení kotvy ss.motoru je provedeno tyristorovou regulací se zpětnou vazbou od tacha.Reverzac e se provádí změnou polarity napájení budícího vinutí.Jen se mi nezdá ten výkon.Na SV 18RD se používal 6 kW motor.16 kW se používal na SU 63,ale princip řízení otáček je stejný.
Výrobce regulátoru byl slovenský podnik,ale jmého bohužel.To že by jste si zhotovil vlastní regulátor podle originálu je asi neproveditelné .Možná by šla nějaká jednoduchá regulace,ale je zapotřebí znát k čemu to chcete použít.Na SV 18 RD byla např.i regulace konstantní řezné rychlosti.
Pokud máte zájem o informace,a budu moci je zodpovědět,můžete se ozvat na chladekst@iol.cz