Co říkáte na call centra energetik?

<< < (6/10) > >>

Josef Slanina:
Já si myslím, že je to úplně jedno, jak to je. Když příjdete na pobočku ČEZu, tak tam za počítačem sedí ženská, která o elektrice ví to, že kope a eto vsjo. Pokud chcete řešit nějaký technický problém, tak jsou v koncích. A call centra, to je to samé, akorát nedochází k osobnímu kontaktu.

Asi 2 měsíce zpět, jsem měl jednu zkušenost.
V Podbořanech u švagrové dělám v paneláku rekonstrukci bytu. Panelák vystavěn někdy na konci 70. let, napájen z trafostanice naproti zmiňovanému paneláku. Švagrová bydlí v posledním 5. patře. Jištění bytu je na chodbě v pochybné plechové budce vedle stoupačky. Jelikož je švagrová jednofázový uživatel, chtěli jsme provést připojení na 3 fáze. Když jsem viděl stav stoupaček, tak mi nebylo moc dobře. Obrázky zde.

Když jsem naměřil hodnoty L1: 212V L2: 215V a L3: 217V zašel jsem na pobočku ČEZu a chtěl vědět, jaké napětí je na vstupu do domu. Předložil jsem foto stoupaček a řekl jsem že bych rád jejich vyjádření a naměřené hodnoty abych mohl udeřit na správce budovy o nutnosti rekonstrukce. Baba za kompem na mě vyvylila oči, co to po ní vlastně chci atd. Naštěstí zrovna přijel nějaký technik, který řekl, že to prověří a provedou kontinuální týdenní měření.
Po 14 dnech přišel mé švagrové dopis, že se REKLAMACE NEUZNÁVÁ, že naměřené hodnoty jsou v souladu s ČSN EN 50160 a pravidly provozování distribuční soustavy.
To jsem se dosti naštval a volal na CALL CENTRUM aby mi sdělili naměřené hodnoty, že takovéhle řeči o souladu s normou může říci každý vrátný a že se nejednalo z naši strany o reklamaci, ale o dotaz abychom věděli, zda se v těch nádherných stoupačkách nenachází přechoďák. Operátorka mi odpověděla, že o ničem neví, že neví co je to přechoďák a že už vůbec neví o nějakém měření. Řekla mi, ať si napíšu dopis buď písemně, nebo mailem. Dostat ji v tu dobu do rukou, tak je po ní, i když za to nemůže.
V rámci zdravé naštvanosti jsem poslal na email ostrý dopis, že se nejednalo o reklamaci, ale dotaz o naměřených hodnotách. Ne proto abych zpochybňoval kvalitu dodávky z jejich strany, ale abych ohnul se správcem budovy o nutnosti rekonstrukce elektroinstala ce veřejných prostor včetně stoupaček. Zdůraznil jsem, že výmluva na soulad s normou a neposkytnutí naměřených údajů je z jejich strany dosti neadekvátní jednání a že doufám, že mi to nebylo nesděleno záměrně. Vyzdvihnul jsem, že jsem řesvědčen o tom, že tyto údaje nepodléhají žádnému stupni státního utajení, tudíž nevidím důvod, proč se o ně nepodělit.

Na druhý den mi 2 x telefonovali z ČEZu, že mi to opravdu ZÁMĚRNĚ nesdělili, že sice údaje nepodléhají žádnému stupni státního utajení, ale také nikde není povinost tyto údaje sdělovat. Že je používají pro své interní potřeby. Jelikož ale uznávají mé argumenty jako pádné, tak že mi posílají protokol z měření na zodpovědnost technika a že věří, že tyto údaje nikde nezneužiji. Takové martýrium jsem musel skrze 3 hodnoty obstát. A nepomohla mi ani pobočka, ani call centrum. Všude člověk bez elektro vzdělání.

Radek Červený:
Citace: Josef Slanina  13.06.2011, 19:44

Když jsem viděl stav stoupaček, tak mi nebylo moc dobře


To já když někde vidím jističe Kania, tak mi také není dobře. A navíc si udělám obrázek o patlalovi, který se v tom hrabal přede mnou  (zle)
Slušný řemeslník elektrikář si touto značkou nebude špinit ani brašnu, natož ruce.

Miroslav Minařík:
A máte představu kdo na tom call centru tedy má sedět?
V Brně je teď víc, než 60 mladých lidí.
Nedovedu si představit kdo tam má být a už vůbec ne, kde se takoví lidé vezmou.

Jirka Š. Svejkovský:
Instalace co je na fotkách je v chomutovských panelácích v podstatě standard. A že jich tu máme.

Co se týče formulářů, je to děs. mohu drbat pouze společnost ČEZ. Stáhnul jsem formulář ze stránek ČEZ distribuce. Špatně. Přítelkyně na telefonu (call girl) mě přesměrovala na stránky přímo ČEZu, kde správný formulář byl. Měl jsem co dělat, abych to zákazníkovi vysvětlil.

Josef Slanina:
Citace: Miroslav Minařík  13.06.2011, 20:11

Nedovedu si představit kdo tam má být a už vůbec ne, kde se takoví lidé vezmou.

Měl by tam být člověk s elektrotechnic kým vzděláním a ne nějaká administrativn í fiflena s velkýma přednostma a příjemným hlasem. Člověk,který ví, o co jde. Je mi jasné, že ve školách ty děcka naučí houby, ale řešit něco tak, jako, že nemůžeš sehnat práci, tak šup s tebou za pár šupů do call centra se mi nelíbí.
Musím mít předpoklady pro elektrotechnic ké založení a práci v energetice. Bohužel, fiflena, která si tam jde akorát nalakovat nehty a o oboru nemít ani páru, to nepomůže nikomu a lidi akorát vytočí.

Myslím si, že je sostu absolventů elektro učilišť a škol. Bohužel ani ti nemají o obor zájem. Na elektrikáře dříve chodila elita, dnes kdejaký idiot. A ještě k tomu projde, protože škola má peníze na hlavu. O soukromých školách ani nemluvě. Ale já se těm žákům ani nedivím, když vidí, že kdejaký manažírek, který nic nedělá, jako v jedne Rakovnické fabrice existuje  funkce Asistent Asistenta plánovače a bere nekřesťanské prachy za nicnedělání. Tak všichni budeme manažeři. A jak to dopadá? Nedostatek kvalitních řemeslníků je tu. A bude hůř.

Navigace

[0] Index zpráv

[#] Další strana

[*] Předchozí strana