Jaks distributorem řešit chybné platby za nižší hlavní jistič 10 let zpětně?
Vít Blaha:
Citace: Miroslav Minařík 29.11.2024, 12:37
Obávám se, že to není problém elektrotechnic ký ale právní. My tu jsme na technickou stránku věci. Na smlouvy jsou právníci.
(poklona) .
Jasně. Šlo mi samozřejmě jen o technický postup. Proto jsem se ptal, jestli se s tím někdo setkal.
Vít Blaha:
Citace: Jan Palička 29.11.2024, 12:52
Přesto si trochu dovolím: obraťte se na smluvního dodavatel elektřiny s požadavkem na vrácení přeplatku. Doložte revizní zprávou a podklady dosvědčujícími, že k chybě došlo a že po celou dobu trvala. Je ale otázkou, zda vzhledem k zákonné obecné promlčecí době tři roky to za tu "tahanici" vůbec stojí.
(poklona) . Nám o ten přeplatek ani nejde. Jak píšete zbytečná tahanice a časová komplikace.
Vít Blaha:
Citace: Rozvodak 29.11.2024, 22:25
Objednejte si kontrolu OM od distribuce. Oni sami musí zjistit kde se stala chyba, zaprotokolovat stav bez porušených plomb a následně navrhnout způsoby řešení, včetně lhůty na uvedení do pořádku.
Obvykle se setkáváme s obrácenými hodnotami, kdy zákazník platí méně než má dáno ve smlouvě. (dance)
Záměnu 1f a 3f jističe v SaPu se pamatuju možná tak dvakrát, za praxi u PREm. Je to tedy dávno, vzniklo to při zakládání dat a digitalizaci systému.
(poklona) . Uděláme to tak. Já jsem se s něčím podobným právě také dosud nesetkal - myslím, že to byla opravdu jen administrativn í chyba.
Vít Blaha:
Citace: František Šohajda 30.11.2024, 10:08
Chyba se může do kolosu energetiky dostat....
Nejsem právník, ale není tam nějaké doba promlčení?? Obráceně (3fáz-platí 1 fáz) to bude kratší doba (3 nebo 5 let nazpět).... (norm)
(poklona) . Ano, chyby nastávají.
Vůbec nám nejde o zpětné vymáhání nějakých peněz. Spíš mne zajímalo jestli se s tím někdo v praxi náhodou již nesetkal a jak to případně řešil čistě po technické stránce.
jan as x:
O co vám přesně jde - Co má být výsledkem vašeho snažení?
Pokud jste v území ČEZu, namontujete jistič který tam má být podle smlouvy, tedy 3 x 25.
Předtím požádáte o rozplombování, to lze telefonem nebo online, zbytek je na vás.
Navigace
[0] Index zpráv
[#] Další strana
[*] Předchozí strana