Domů Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat
Novinky:               PROSÍME VŠECHNY UŽIVATELE, PŘED POUŽITÍM DISKUSÍ ČTĚTE MÍSTNÍ PRAVIDLA! ZDE ...!


+  Diskuse Elektrika.cz
|-+  Pracovní zóna
| |-+  -B- 30 denní zóna dostupných diskusí
| | |-+  Koho napadá, podle jakých kritérií hodnotit veletrh?
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma. « předchozí další »
Stran: [1] 2 Dolů Poslední příspěvky Tisk

Upozornění!
Odpovědi na témata nejsou právně závazné!
Na elektrickém zařízení smí pracovat pouze osoba s příslušnou kvalifikací dle nařízení vlády 194/2022 Sb. Podrobnosti zde!

Autor Téma: Koho napadá, podle jakých kritérií hodnotit veletrh?  (Přečteno 3138 krát)
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates
*
Offline Offline



Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.


WWW
« kdy: 01.05.2024, 08:02 »

Ohlédnutí za AMPERem 2024
    Přes čtvrt století se účastníme nejen AMPERu ale i dalších veletrhů. Jak hodnotit každý ročník když je každý úplně jiný?Rychlé, obecné hodnocení je příliš subjektivní a vypovídá pouze o jednom z mnoha další pohledů. Neustálé hodnocení veletrhů, často v nepodstatných detailech, zastiňuje důležité souvislosti a tvoří rozptylující opar. Návštěvnost AMPERu, myslím závěrečná čísla, nijak neovlivní, zda byl či nebyl cíl splněn.


    

    Související ...
    ... článek k tomuto diskusnímu vláknu zde!
    



    
Jak byste reagovali na tuto související otázku vy?
   
Koho napadá, podle jakých kritérií hodnotit veletrh?
   
Zaznamenáno

Elektrika NENÍ časopis!  
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #1 kdy: 01.05.2024, 16:19 »

Za mne byl Ampér ještě  "v pořádku",  když pamatuji studio Elektriky, kde se dělaly rozhovory a bylo vysílání pro ty, co nemohli z nějakého důvodu přijet. To, že na to byly prostředky a byla to i zajímavá služba pro vystavovatele, dávalo za mne velký smysl. Nebylo to jen "kouzlo okamžiku". NAvíc díky tomu bylo vidět že pořadatel má zájem pro vystavovatele a návštěvníky něco udělat.

Věřil bych že se to mění k lepšímu, kdyby se vrátili někteří vystavovatelé, kteří nyní považují účast na veletrhu za vyhozené peníze. Je samozřejmě otázkou proč tomu tak je. Na to by měli najít odpověď  organizátoři spolu s vystavovateli.

Tak nějak asi zkráceně  na zdravi
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Jan Yossarian
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline




« Odpověď #2 kdy: 02.05.2024, 08:22 »

Za mne byl Ampér ještě  "v pořádku",   když pamatuji studio Elektriky, kde se dělaly rozhovory a bylo vysílání pro ty, co nemohli z nějakého důvodu přijet. To, že na to byly prostředky a byla to i zajímavá služba pro vystavovatele, dávalo za mne velký smysl. Nebylo to jen "kouzlo okamžiku". NAvíc díky tomu bylo vidět že pořadatel má zájem pro vystavovatele a návštěvníky něco udělat.

Věřil bych že se to mění k lepšímu, kdyby se vrátili někteří vystavovatelé, kteří nyní považují účast na veletrhu za vyhozené peníze. Je samozřejmě otázkou proč tomu tak je. Na to by měli najít odpověď  organizátoři spolu s vystavovateli.

Tak nějak asi zkráceně  na zdravi
Souhlasím, vzpomínám a v té době to byla pecka! Nevím proč ale tehdy jsem potkal na Amperu spoustu známých jako návštěvníků. Jenže pak se začalo něco dít a začal sešup dolů. Asi to nejlépe vystihuje tento archív https://elektrika.tv/by-event vždy jsem se tam expost dozvěděl ještě něco co jsem na Ampéru nestihl.


Věřil bych že se to mění k lepšímu, kdyby se vrátili někteří vystavovatelé, kteří nyní považují účast na veletrhu za vyhozené peníze. Je samozřejmě otázkou proč tomu tak je. Na to by měli najít odpověď  organizátoři spolu s vystavovateli.
Na jedné výstavě jsem se bavil s reprezentanty jednoho známého koncernu který na Ampéru také nebyl. Prý ušetří dva milióny když se přesunou na facebook. Ale já mám facebook pro zábavu, sprostý obrázky a ne pro práci. Nevím jak to máte vy ale já chci mluvit s živým člověkem a ne si dopisovat s nějakým brigádníkem nech chatbotem. Kdo není na veletrhu a zasypává nás nevyžádanou počtou s tím končím. Tím nechci říct, že musí nutně na Amper, to zase ne! Pořadatelé Ampéru zase spamují celý svět volňáskama a cenu za vstupenku vyhlásí za pět set.

Podle čeho hodnotit veletrhy to netuším, vše se změnilo a veletrhy musí najít něco nového čím přilákat lidi. Ale nezájem pořadatelů dělat šou, nezájem vystavovatelů utrácet víc, než za facebook, a nezájem návštěvníků koukat na to samé co je na facebooku, z toho dělá pěkný rébus.
Zaznamenáno

Marketing ti kreslí svou mapu ke štěstí na celý život, ale co když chceš jít vlastní cestou?
Martin Babrňák
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #3 kdy: 02.05.2024, 09:38 »

Já osobně si raději projdu veletrh kde se mohu kolikrát podívat na ony věci v reálu a někdy dokonce i osahat a případně si popovídat nejen o dané věci s vystavujícíma. FB mě v tomdle nijak neoslovuje a ani nemám Linkdin či jak se to píše XD. Pokud mě zajímá nějaký proces výroby nebo tak tak YT to většinou pokryje.

Jen Bohužel v posledních letech nebylo moc času na to na nějaké podobné veletrhy vyrazit Smutek. Doufám, že se to zase srovná a budou nějaké veletrhy zajímavé
Zaznamenáno
Jan Palička
*
Offline Offline



« Odpověď #4 kdy: 02.05.2024, 11:10 »

Věřil bych že se to mění k lepšímu, kdyby se vrátili někteří vystavovatelé, kteří nyní považují účast na veletrhu za vyhozené peníze. Je samozřejmě otázkou proč tomu tak je. Na to by měli najít odpověď  organizátoři spolu s vystavovateli.

Obávám se, že nevrátí. Výstavy byly nezbytné v době, kdy nebyly jiné komunikační kanály než písemný nebo osobní kontakt. Na veletrhu jste možná i poprvé viděl zástupce firtmy, se kterým jste předtím byl pouze v telefonickém kontaktu, odnesl si nový katalog, probral jste technická řešení nebo dokonce našel nového dodavatele. Firmy materiály rozdávaly výměnou za pracovní vizitky, takže si současně plnily databázi možných odběratelů. Na veletrzích se potkávali výrobci s distributory (kde také jinde, že) a uzavíraly se kontrakty i v objemu mnoha milionů. Veletrhy byly opravdu VELE, kdo třeba v oblasti IT pamatuje Cebit, Invex a podobné, dá mi možná za pravdu

Dnes většina z důvodů odpadla - materiály si stáhnete, velké firmy pořádají svoje online i offline semináře, kontrakty se podepisují elektronickým podpisem, databázi odběratelů si firmy plní přes registrační formuláře na webu a eshopy - takže zůstal jen osobní kontakt a "osahání" si výrobků. Což není málo pro odběratele, není to ale často důvodem pro nákladnou účast pro firmy.

Najděte si třeba ceník ABF Praha - 3 až 5 tisíc za metr čtvereční, k tomu elektřina, případně mobiliář, služby - máte-li stánek 100 m2, na tři čtyři dny vás jen platba pořadatelům stojí od půl milionu výše. Když budete ABB, tak ty 2 mio jsou reálné. Jak je na tom Brno netuším, ale určitě nebude levnější

Takže osobně nevidím budoucnost veletrhů růžově, zbude jich jen pár a to kdo ví jestli. Jestli něco možná přežije, tak malé regionání výstavy.....
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #5 kdy: 02.05.2024, 11:58 »

Obávám se, že nevrátí. Výstavy byly nezbytné v době, kdy nebyly jiné komunikační kanály než písemný nebo osobní kontakt......

Dovolím si nesouhlasit. FB je v tomto ohledu mrtvé nebo umírajíci medium, které umí oslovit je určitou část odborné veřejnosti. Staří jej nemají a mladí ignorují protože má pověst že patří nám Bumrům.  na zdravi angel

Bude potřeba oslovit úplně jinou generaci a jistě novými cestami, nebo se vrátit k těm osvědčeným. Aby nedošlo k mýlce,  velmi fandím moderním technologiím i komunikačním cestám. Nicméně vnímám že mnoho lidí preferuje osobní kontakty a osahání produktu vlastní tlapou. FB a další podobné sítě prostě vnímám jak podporu a doplněk. A vlastně je ani jinak vnímat nehodlám.
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #6 kdy: 02.05.2024, 12:04 »

V našem oboru došlo k výraznému zlomu výstavnictví v okamžiku, kdy se Amper přestěhoval do Brna a v Praze vznikl Elektron. Amper prozatím drží, Elektron šel do kopřiv velice záhy. Dnes je situace už jiná,  dobře ji popsal kol. Palička. Lépe už asi nebude, všichni jsme si zvykli na pohodlí počítače. Proč bych jezdil 200km do Brna, když vše potřebné objednám a co se mi nebude líbit, pošlu zpět.

Svět je jiný, už nelovíme mamuty a nebydlíme v jeskyních. Vždyť i obyčejný nákup ve VO vypadá dnes jinak. Dnes materiál objednám v e-shopu a jdu si ho vyzvednout do nejbližší pobočky dané firmy. A mám i zboží, které ještě před dvěma dny leželo ve skladu na druhém konci státu.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Jan Palička
*
Offline Offline



« Odpověď #7 kdy: 02.05.2024, 12:15 »

Dovolím si nesouhlasit. FB je v tomto ohledu mrtvé nebo umírajíci medium, které umí oslovit je určitou část odborné veřejnosti. Staří jej nemají a mladí ignorují protože má pověst že patří nám Bumrům.  

Částečně souhlasím, ale: záměrně jsem nic nepsal o FB, protože to není relevantní zdroj informací od výrobců a kdo na něj sází, nedělá myslím dobře.  FB je fajn na diskuze mezi řemeslníky a rady od kolegů co dělat, když se nedaří, ale nikdy bych na něm nehledal produktové informace.

80 až 90% informací získávám z webů výrobců (a proto mine štve, když je výrobce bere "hákem"),    zbytek z prezentací či e-mailové či telefonické korespondence. Z veletrhu naposled  - no, před Covidem? Možná ještě dříve.

Takže ano, budou vznikat nové prodejní a marketingové kanály. A veletrhy (výstavy obecně) budou sloužit k setkávání známých. Dokud firma neusoudí, že jí to za ty peníze nestojí

P.S. najděte si, jak dopadl letošní autosalón v Ženevě. Kdysi byl jeden z nejdůležitější ch, největších a nejprestižnějš ích na světě, kde se novinky předváděly zákazníkům. Letos tam byla jedna jediná evropská automobilka - Renault.
Zaznamenáno
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #8 kdy: 02.05.2024, 18:52 »

Předpokládám, že výrobci si dokáží spočítat návratnost investice do VT a dle toho konají.
Zaznamenáno
Jiří Schwarz
*
Offline Offline




« Odpověď #9 kdy: 02.05.2024, 20:28 »

Milane, nejen výrobci, ale i obchodníci vyrážejí na takové akce.
A jistě máš podobnou zkušenost, že na každém veletrhu nebo podobné akci se najde alespoň jeden stánek s reprezentantko u, kde se člověk diví proč tam tu chudinku drží, když ji to tam nebaví a dává to jasně najevo

Takže občas u někoho přemýšlím jak si to sami sobě vyhodnotí co jim to přineslo
Zaznamenáno

Jako tvrdá Chodská palice nemám rád přísloví o tom, že moudřejší ustoupí. Když moudřejší ustoupí, hlupák si prosadí nesmysl!
Příspěvky psané kurzívou berte s velkou rezervou a nadhledem :-)
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #10 kdy: 02.05.2024, 23:52 »


A jistě máš podobnou zkušenost, že na každém veletrhu nebo podobné akci se najde alespoň jeden stánek s reprezentantko u, kde se člověk diví proč tam tu chudinku drží, když ji to tam nebaví a dává to jasně najevo

Je to primárně dané hlediskem výběru. Pokud si zodpovědný pracovník myslí, že elektromateriá l musí prodávat děvče vzhledu Miss World a vybírá podle velikosti hrudníku a na jak vysokých podpatcích se umí děvče pohybovat, těžko se dá předpokládat, že rozumí oboru. To je pak strašná otrava, když přijdou chlapi, kteří se chtějí dozvědět technické parametry věcí, které děvče ani neumí pojmenovat. Pak se každý rozumný návštěvník doopravdy diví, proč tam to děvče mají.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #11 kdy: 03.05.2024, 05:32 »

Dovolím si nesouhlasit. FB je v tomto ohledu mrtvé nebo umírajíci medium, které umí oslovit je určitou část odborné veřejnosti. Staří jej nemají a mladí ignorují protože má pověst že patří nám Bumrům. 


Ono je to trochu jinak. Termín "Boomer" objevila a používá nesprávně generace Z (Zoomers - tedy narození kolem r. 2000). Původní a správné použití je pro lidi narozené po II.WW - tedy dnešní skoro osmdesátníci. Tehdá, po konci války byl baby boom, proto boomers.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Milan Hudec
*
Offline Offline



« Odpověď #12 kdy: 03.05.2024, 07:58 »

Je to primárně dané hlediskem výběru. Pokud si zodpovědný pracovník myslí, že elektromateriá l musí prodávat děvče vzhledu Miss World a vybírá podle velikosti hrudníku a na jak vysokých podpatcích se umí děvče pohybovat, těžko se dá předpokládat, že rozumí oboru. To je pak strašná otrava, když přijdou chlapi, kteří se chtějí dozvědět technické parametry věcí, které děvče ani neumí pojmenovat. Pak se každý rozumný návštěvník doopravdy diví, proč tam to děvče mají.
Pěkná hruď není pohled k zahození, vypínač či drát může počkat, ovšem začíná se rozmáhat zlozvyk ošklivá+blbá, což je neřešitelné tanecek
Zaznamenáno
Jan Palička
*
Offline Offline



« Odpověď #13 kdy: 03.05.2024, 08:19 »

Pak se každý rozumný návštěvník doopravdy diví, proč tam to děvče mají.
Tak nevím jak je to dnes, ale z dob, kdy jsem pracoval ve firmě, která bývávala aktivním vystavovatelem si pamatuji, že zrovna v Brně byly mezi poskytovanými službami i hostesky. Po těch pochopitelně chtít cokoliv odbornějšího než uvařit kafe a zavolat obchodníka byl nesmysl

Pěkná hruď není pohled k zahození, vypínač či drát může počkat, ovšem začíná se rozmáhat zlozvyk ošklivá+blbá, což je neřešitelné
Jestli i v Brně ty první došly, co zbývá......
Zaznamenáno
Jan Franěk
Český elektrikář - živnostník
*
Offline Offline



váš elektrikář a revizní technik


« Odpověď #14 kdy: 03.05.2024, 09:58 »

No podle mých osobních zkušeností, mají krásné ženy jen nalákat navštěvníky ke stánku. Nic víc než pozvání na stánek a předání letáku od ní očekávat nemůžeme. Očekávat od nich odborné znalosti by byla prostě hloupost, pokud se tedy bavíme o hosteskách na veletrhu.
Na stánku pak potkáme znalé obchodníky, nebo přímo produkťáky. Troufám si tvrdit že to tak je v naprosté většina případů kvalitních firem. Alespoň dle toho s kým se tam pravidelně setkávám já osobně. Tvrdit opak může jen ten, kde nechodí pravidelně na veletrhy, nebo navštěvuje "špatné firmy".
SAmozřejmě mi nemusí odpovědět na každou položenou otázku, protože mnoho firem má dost široké portfolio a jejich produktová podpora je stejně tak široká. Jinými slovy nikdo nemůže znát všechno, ale důležité je že mne odkáží na správného specialistu, nebo potřebné informaci dodají později. To jim prostě nemohu vyčítat, obzvlášť když jsem pár let sám stál na mnoha stáncích a snažil se pomoci příchozím návštěvníkům z pozice technické podpory.

Kritéria budou různá dle toho, jestli jste návštěvník, vystavovatel, nebo třeba novinář.

návštěvník - očekává že zde najde hlavní hráče v oboru a setká se s jejich produkty i technickými zástupci. Možná že si odnese propisku či jiný suvenýr, případně katalog, nebo leták novinek

vystavovatel - setkání se zákazniky se kterými komunikuje celoročně mailem, telefonem a podobně. Pozve ho na kafe, utuží vztahy a možná naváže i nějaké ty nové. K tomu dostane za své investované prostředky maximální podporu od organizátora - marketing, plochu a její technické zázemí. Pokud má pocit že toho se mu nedostává, chápu že to nevidí jako investici, ale utrácení. Nicméně FB (všeobecně sociální sítě) stále vnímám jako velmi důležitý doplněk marketingu, ne jeho hlavní směr.

novinář - asi dostatek zajímavých informací z pohledu marketingu, čas na rozhovor o novinkách a podobně. Ideálně kdyby marketingové oddělení samo podpořilo tvorbu článků s tím, že dodá "kostru" novinky, nebo třeba příběh kde bude popsáno konkrétní uplatnění novinky či jakéhokoliv z produktů. Produkt s příběhem, či zkušenosti z praxe jsou pro veřejnost uchopitelnější než strohá data v produktovém listu.

Takto se nechá pokračovat prakticky do nekonečna  angel vegeeet piskaci
Zaznamenáno

Kamerové a bezpečnostní systémy, od návrhu po realizaci.
Systémové a MaR instalace, od návrhu po realizaci.
Revize el. a hromosvodů do 1000V
Topné kabely k vytápění i ochraně majetku.

www.fraja.cz ,  revize@fraja.cz ,  tel: 728171585
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #15 kdy: 04.05.2024, 10:14 »

Tak nevím jak je to dnes, ale z dob, kdy jsem pracoval ve firmě, která bývávala aktivním vystavovatelem si pamatuji, že zrovna v Brně byly mezi poskytovanými službami i hostesky.

Už nepamatuji přesně, zda to byl poslední Amper v Praze, nebo první Elektron, ale jedna z hostesek oblečených do zlatého overalu a jezdících na Segwayích mě málem dostala. Děvčata měla propagovat elektromobilit u a jezdila mezi návštěvníky, jenže nepřiměřeně rychle a na těsno. Zda měly ještě nějaký další úkol nevím, třeba měly být rychlými poslíčky, ale bylo to nebezpečné. Zda si je přivedl některý z vystavovatelů nebo byly "dodány" výstavištěm netuším.

Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Jaromír Táborský
Neverifikovaný uživatel @6
******
Offline Offline



« Odpověď #16 kdy: 04.05.2024, 19:45 »

Nevím, zda to se patří jak veletrhy hodnotit, ale dnes jsem se potkal se spolužákem který stále ještě učí na Soue, tedy divím se mu, takový fachman a nechá tam ze sebe dělat panáka. Mno, dnes jsme potkali v lese a vyprávěl mi, jak se pokoušel získat levnější vstupné pro své vybrané favority. Studenti jsou na Amperu nežádoucí!

Neexistuje žádné oficiální levnější vstupné, pořadatelé mu to po telefonu taky potvrdili. Prý si někteří vystavovatelé stěžovali, že tak pro zvýšení návštěvnosti nahání školy. Sice nevím kdo by si asi z vystavovatelů stěžoval ale spíš přemýšlím jsou studenti odkazováni na Instagram? Nebo co je to za strategii?

Všechno je dnes takové poloviční, nijaké, samý reklamní kecy a sdělení nula. Pořád se přihlašovat registrovat a pak hromada propálenýho času pryč. Když mi někdo podsouvá vizitku s funkcí marketingu, zvedá se mi žaludek. Jestli vystavovatelé nemusí studenty, pak já jako návštěvník očekávám kompetentní lidi na stáncích. A ti v mnohých případech nejsou.
Zaznamenáno
Václav Třetí
*
Offline Offline



« Odpověď #17 kdy: 07.05.2024, 03:14 »


Studenti jsou na Amperu nežádoucí!
Neexistuje žádné oficiální levnější vstupné, pořadatelé mu to po telefonu taky potvrdili. Prý si někteří vystavovatelé stěžovali, že pro zvýšení návštěvnosti nahání školy.

Jestli vystavovatelé nemusí studenty, pak já jako návštěvník očekávám kompetentní lidi na stáncích.


Každé řešení má svůj rub a líc.

Pořadatelé a vystavovatelé odhání své budoucí zákazníky místo aby je naučili na podobné akce chodit. Na druhou stranu není dobré, pokud na takovou akci půjdou všichni studenti nebo celé ročníky. Učitelé by měli vybrat studenty, kteří mají o obor zájem a je předpoklad, že se budou elektrikařině věnovat profesně. Měli by tam jít za odměnu a školu representovat. Pokud se na akci naženou všichni, tak se projeví jen jako banda narušitelů, protože dnes je minimálně polovina studentů, kteří studují něco, co je nebaví, kam se hlásili proto, že to chtěl tatínek nebo maminka a nikdy to dělat nebudou. Ti jsou tam zbyteční. Pamatuji doby, kdy byly vstupenky v elektroodbytec h - pro stálé a dobré zákazníky a zdarma!

Že dnes nechce někdo alespoň slevit nevýdělečným studentům oboru je také ukázka doby - nenažranost se projevuje všude.
Zaznamenáno

Václav 3

Stejně jako u kol. Jiřího Schwarze jsou příspěvky psané kurzivou myšleny ironicky.

Řidič tvrdej život má... ,  stejně tak vesnickej elektrikář
Stran: [1] 2 Nahoru Poslední příspěvky Tisk 
« předchozí další »
SLEDUJTE PODOBNÁ TÉMATA ZDE!

Příbuzné diskuse a články z Elektrika.cz

 Kolik času strávíte na pražském AMPERu?
 BVV: Soustředěná prezentace klíčových odvětví průmyslu
 Jak začalo první živé vysílání na prvním AMPERu v Brně
 Byl jste někdo také v Bielsko Biala na Energetabu 2013?
 Chcete volnou vstupenku na plzeňský Elfetextfest 15. - 16. října 2013?
 Pavel Horský z veletrhu ELECTRON 2011
 Light+Building Navigator
 Dny teplárenství a energetiky 2014
 Zlatá medaile na Mezinárodním strojírenském veletrhu 2014
 MSV 2016: VUT v Brně vystaví na strojírenském veletrhu roboty, letecký simulátor i formuli
 BVV: Jaký bude Mezinárodní strojírenský veletrh 2016
 BVV: Město Brno jako majoritní vlastník BVV
 Revize již pátého Elfetexfestu Ostrava 2016
 Volné vstupenky (vouchery) partnerů na AMPER 2017
 Co bylo na AMPERu 2017 zajímavého?
 Na MSV 2017 čekejte opět Průmysl 4.0 ...
 KOPOS na veletrhu AMPER 2017 v obležení návštěvníků
 MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku
 ABB na Hannover Messe 2017 představilo digitální svět
 Bude MSV 2017 dalším rekordmanem?
 BVV: ELEKTRO na 51. MSV obrazem
 Pojďte s LAPP KABELEM na Czech Raildays 2017 v Ostravě!
 MSV 2017 zaplnilo výstaviště
 Na MSV 2018 nebudou chybět technologie pro průmysl digitálního věku
 Mezinárodní strojírenský veletrh oslaví šedesátku s novým vizuálem
 SCHRACK Technik vystavuje netradičně na Forarchu!
 Míříte do Hradce na výstavu SONEPAR? Co se chystá?
 MSV 2020 s technologickými veletrhy IMT, FOND-EX, WELDING, PROFINTECH a PLASTEX
 HANNOVER MESSE Digital Days proběhne 14. a 15. 7. 2020
 Mezinárodní strojírenský veletrh se přesunuje do listopadu
 MSV 2021 v mohutných přípravách, aby znovu představil průmysl budoucnosti
 AMPER 2022
 Digitální továrna 2.0 bude opět součástí Mezinárodního strojírenského veletrhu
 Stopy po MIKROEXPO v Uherském Hradišti
 #EH: Jak jsme před deseti lety zahájili první živé vysílání z veletrhu
 #EH: ZOROLIGHT na Stavotechu 2011 v Olomouci
 Co připravuje OBO BETTERMANN na Digitální veletrh 2021?
 MSV 2021 i s rouškama!
 Co to bylo za akci a kdy?
 Letošní Mezinárodní strojírenský veletrh 2021 ve znamení restartu
 Jaké jsou ohlasy vystavovatelů MSV
 BVV má nového generálního ředitele!
 Proč se účastnil SIEMENS v nejisté době MSV 2021
 Ohlédnutí za 62. ročníkem Mezinárodního strojírenského veletrhu
 Na které dvě tuzemské veletržní události se rádi osobně dostavíte?
 Na MSV 2022 očekávejte opět Digitální továrnu 2.0!
 MSV 4.-7.10. 2022 se blíží! Bude lepší než loňský?
 DigiStage 2.2 a doprovodný program MSV 2022
 Poznámky k AMPERu 2023
 MSV 2023 v Brně se zaměří na ...
 Co chystá Elektrika.TV na MSV 2023
 CzechTrade a Veletrhy Brno podepsaly důležité memorandum o spolupráci
 Light+Building: Návštěvník o největším elektrotechnickém veletrhu v roce 2024
 Kdo jste byl na ELO SYSu 2017 v Nitře, ohodnoťte událost vy sami!
 Jsou BVV opravdu na pokraji krachu?
 Kdo je odpovědný za dobrou návštěvnost veletrhu?
 HANNOVER MESSE 2013
 Ocenění Zlatý AMPER 2019
 Budou se na podzim zase pořádat veletrhy? Co myslíte?
 BVV: Jiří Kuliš, ředitel Veletrhů Brno odpovídá na otázky ke zrušení největšího českého veletrhu
 Budeme si prohlížet veletrhy jen na mobilním telefonu?
 Digitální továrna 2.0 na MSV se zaměří na technologickou transformaci ekonomiky
 Připojte se na Virtuální veletrh EATON 23.11. - 3.12. 2021 také!
 MSV 2022 představí nové směry rozvoje průmyslových technologií
 Navštivte Fórum automatizace a digitalizace na veletrhu AMPER 2022
 MSV 2022: Digitální továrna 2.0 se zaměří na inteligentní digitalizaci průmyslu
 Napište si o volnou vstupenku na Light&Building 2022
 Z Digitální stage 2.2 MSV 2022!
 Které výstavy, s elektrotechnikou související, rádi navštěvujete vy?
  MSV 2023 v Brně: Jedinečná příležitost pro prezentaci nových technologií, výrobků a služeb

Příbuzné diskuse a články z Kutil.elektrika.cz

Aktuální slova (3)



Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!
+420 910 100 100
Stránka vytvořena za 0.095 sekund, 24 dotazů.