Pořadatelé a vystavovatelé odhání své budoucí zákazníky místo aby je naučili na podobné akce chodit. Na druhou stranu není dobré, pokud na takovou akci půjdou všichni studenti nebo celé ročníky. Učitelé by měli vybrat studenty, kteří mají o obor zájem a je předpoklad, že se budou elektrikařině věnovat profesně.
Když jsem ještě na Ampér jezdil, tak odhaduji zhruba čtvrtina návštěvníků byli studenti, jejichž často jedinou snahou bylo shromáždit co nejvíce písemných materiálů. Jestli byli všichni studující odborných elektrotechnic
kých oborů nevím, ale mám jisté pochynosti, spíše to vypadalo jako školní exkurze....
Takže pokud se Terinvest rozhodl, že Ampér posune do typu veletrhu, který Němci nazývají Fachmesse, což je veletrh typu B2B, myslím, že je to jen dobře (jen si musí pořadatelé uvědomit, že u tohoto typu veletrhu není měřítkem jeho úspěšnosti návštěvnost). Odborníci získají vstupenky přes své dodavatele a těm studentům, kteří mají o obory zastoupené na veletrhu opravdový zájem, je může zajistit škola; ono jich zase nebude potřeba tak moc..