Nějak nechápu ten přínos pro elektrotechnik
a.
Za těch pár let praxe jsem poznal dost kapacit z různých odvětví a všichni používali hlavu, ne mobil.
A to jsou technici, kteří dělají generátory, řídící systémy, autoelektriku na nových traktorech, vývojáři...
Nová generace šamponů jak z obrázku, to je jiný level. Jeden takový přijel opravovat dojení na VKK.
Diagnostika začla googlením, následovalo restartování počítače a pak zoufalé tahán za dráty.
Kdyby tam ze zvědavosti nešel bývalý jezedácký elektrikář, který chápal, že vrátka se za krávou zavírají a je na nich koncák a došlo mu, že má koncák ulomený táhlo, ten zoufalec tam dahal za dráty dodnes.
A něco podobného jsem potkal i já, když se ptám madýho na blbou impedanci a rezistivitu a on začal googlit s tím, že to nemusí vědět, že to je přece na internetu.
Jinak zajímalo by mě praktické nasazení, místo spousty obecných frází. To si tam lze zadat menstruační kalendář a soupis kaváren s nejlepším sojovým latté?
Já takhle třeba léta používal dva sešity A6, až jsem zjistil, že se to podstatné tak nějak samo uložilo a mám jen jeden a stejně se na něj práší.
Chtělo by to víc používat šedou kůru. Má neskutečnou kapacitu, kterou lze odblokovat pouze tréningem ve formě studia a ukládání informací. Jasně, nelze si pamatovat všechno, ale pak je třeba vědět, do které normy či příručky kouknout a jednotlivé obory nejsou až tak široké, aby si specialista neudržel přehled.
Šudláním na mobilu lze nepochybně po nějaké době získat kýženou odpověď, ale vypadá to blbě, když před zákazníkem budu na mobilu googlit odpověď na otázku. To si může zákazník najít sám a ušetřit.