Je to obdobné, jako nastavit křivky na řídící jednotce spalovacího motoru v tříválcovém Favoritu a pak takto nastavenou řídící jednotku přemontovat do Passata. Dostanete z motoru Passata zvuk jako z vysavače, ale správný výkon a správný tah ne. Nejen spalovací motory, ale i elektromotory se od sebe liší.
Omlouvám se za poznámku mimo téma. Favorit nikdy neměl tříválcový motor (na štěstí!).
Stineny kabel k motoru jsem nevidel, ale zarizeni funguje pres 20 let.
Jak jste se právě přiznal, máte dost velké mezery ve znalostech. Studujte, sbírejte informace, ptejte se a získané znalosti také používejte.
Měniče umí měnit kmitočet, ovšem neumí zvýšit napětí nad vstupní úroveň. Proto musí být u jednofázově napájeného měniče 3F motor (230/400V) přepojen do trojúhelníku. Zahřívání motoru za měničem mívá na svědomí nesinusový průběh napájení a případně snížený výkon chlazení při provozu s nižšími otáčkami než jmenovitými. V průmyslových nasazeních, kde se počítá s provozem motoru převážně s menšími otáčkami, se na motor montuje nezávislé chlazení.