František Šohajda

Offline
RT E2-A
|
 |
« kdy: 22.12.2021, 08:15 » |
|
Už jsem četl i v časopise Elektroinstala tér, že vyšlo poslední číslo a končí vzhledem k pandemii COVID-19 a zdražení energií, polygrafických prací, chystané zdražení poštovních poplatků. Pro tyto problémy nedovoluje pokračovat ve vydávání!
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
|
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates

Offline

Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.
|
 |
« Odpověď #2 kdy: 22.12.2021, 19:05 » |
|
Stejně jako u předchozích titulů (Elektrotechnik a v praxi a ELEKTRO) jsem jednoduše zvedl telefon a ověřil jsem si podrobnosti. I když u všech případů znám podrobnosti a je mi to jasné, jsem z toho trochu rozpačitý. eřejnost, respektive čtenáři znají takový titul jako něco, co "se samo". Chci říct, že v mnohých případech netuší a ani nemohou, co se skrývá za práci na pozadí. Letos skončily tři přední elektrotechnic ké časopisy. Pokud pozadí znáte, pak vás mrazí na zádech, jak najednou zmizí třeba dvacet roků práce bez toho aby se svět dozvěděl, kdo skutečně "přikládal pod kotel" a za jakou cenu. Mnozí mávnou rukou se slovy "není tento, bude jiný". Bohužel to "bude jiný" není vždy pravdivý výrok.
Vlastně až nyní, na sklonku šíleného roku změn, zjišťuji, že málokdo tuší, co vše se skrývá za přípravou toho, co jako odborníci konzumujeme za informace. Říká se "než někoho odsoudíš, ujdi jednu míli v jeho botách". Samozřejmě všechno jednou končí, samozřejmě. Ovšem je dobré za tím udělat seriozní tečku. Tedy říct nahlas proč to tu bylo a díky komu to tu bylo. Co to přineslo, v čem nám to pomohlo. Jednoduše se s tím rozloučit.
Letost toho zmizelo tolik, ztrácíme přehled. Přibývají nové informační kanály které jsou bohužel špatnou náplastí na to před tím. Pokud to bude v mých časových silách, zkusím vyrazit s kamerou za přeživšími a pokusím podat obraz "odvrácené strany měsíce".
|
Elektrika NENÍ časopis! 
|
|
|
|
|
František Šohajda

Offline
RT E2-A
|
 |
« Odpověď #4 kdy: 23.12.2021, 08:18 » |
|
Zrovna tento vypadal poslední ročníky jak reklamní brožura  Možná tímto směrem dotovali časopis, aby jeho cenu koncový zákazník respektoval !
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
|
František Šohajda

Offline
RT E2-A
|
 |
« Odpověď #6 kdy: 23.12.2021, 10:20 » |
|
Zkus mi prosím tuto větu dekódovat. Pokouším se to číst zleva i zprava ale nějak mi to nedává smysl. Co to znamená dotovat časopis? Notabene aby jeho cenu zákazník respektoval? Asi máš namysli něco jiného.
Lidově řečeno.....  Aby byl prodejný za rozumnou cenu , zmíněnou reklamou v polovině časopisu jej dorovnávali na tuto "rozumnou " cenu. 
|
RT -EZ - elektroinstala ce domovní, specializace na zdravotnické rozvody... revize ve zdravotnictví ...už 40 let....
|
|
|
|
Miroslav Minařík
"Nejvyšším úkolem není teoretické poznání, nýbrž praktické umění žít!" Sokrates

Offline

Odborná publicistika v instalační elektrotechnice.
|
 |
« Odpověď #8 kdy: 23.12.2021, 20:39 » |
|
Lidově řečeno.....  Aby byl prodejný za rozumnou cenu , zmíněnou reklamou v polovině časopisu jej dorovnávali na tuto "rozumnou " cenu.  První velká pomýlená! To, co uvádíš za rozumnou cenu je předplatné. To však není hlavním zdrojem příjmu ale vedlejším, respektive sekundárním. Nechci říct, že nedůležitým ale podíli se především na náhlady na tisk a distribuci. Jinými slovy, i kdyby bylo předplatné o stokorunu vyšší, nestálo by to za to časopis vydávat. Apropo s paní dokorkou Valentovou jsem telefonoval včera. Těší se dobrému zdraví, všechny pozdravuje a pozval jsem ji na Elektrickou spojku :-) Doufám, že ji uspořádáme!
|
Elektrika NENÍ časopis! 
|
|
|
|
Milan Hudec

Offline
|
 |
« Odpověď #10 kdy: 25.12.2021, 19:22 » |
|
Popravdě nikdy jsem princip podnikání s časopisy nepochopil. Ale některé byly, vlastně ještě jsou jen sbírka reklamních letáků. Něco jako reportéři bez hranic ale nebylo ani Elektro. Ale to byl opravdu jediný seriozní tisk. Budiž mu země lehká.
Podíl reklamy musí být pro konzumenta akceptovatelný, to zjevně nezvládli.
|
|
|
|
|
Milan Hudec

Offline
|
 |
« Odpověď #12 kdy: 26.12.2021, 09:04 » |
|
Pěkně řečeno. V některých časopisech tedy vůbec nedokážu pochopit co není reklamním sdělením. A to si ještě někdo i předplácí? Forbes chápu.
Odebírám časopis chovatel s předpokladem, že uvidím spokojené kozy a rady na jejich úspěšný chov, což se děje. V kontextu tohoto časopisy elektro končily u popisu nové výrobní haly výrobce řetězů na kozy s křečovitě rozesmátým ředitelem. Zkrátka čtenáři jsou dychtivý po kozách a ne ředitelích 
|
|
|
|
|