Mám vhodné nářadí? Co mi chybí?
Rozvodak:
Citace: Josef Pinta 17.11.2021, 19:42
Moderátor: Opakované téma viz níže ...
Vystudoval jsem obor elektrikář, který mě velice baví a chtěl bych se tím živit.
Toto nářadí jsem si koupil za peníze z prázdninové brigády.
Chtěl bych vědět váš názor prosím.
Jaké věci byste doplnili a co mi chybí?
Co dokoupit?
Chtěl bych mít vše potřebné a i něco navíc klidně.
Ty kufříky nejsou vidět z venčí.
Na můj vkus bych začal s koženou montér-brašnou, na zabordelenou stavbu. Tam bych naházel sádrování, majzlíky, kladiva a základní cajky. Ty kufříky nechat na kompletování.
Citace: Milan Hudec 17.11.2021, 21:28
No ať jen nefilozofuji, sice to není nářadí, ale naprosto mne v poslední době nadchla hmoždinka duotec, ježíšmarjá ta ušetří času a nervů.
Vypadá to na dobrý tip, budu muset zkusit.
Citace: Jiří_Hrubý 17.11.2021, 22:10
Nevidím tam základní pomůku, bez majzlíku se elektromontér obejde, bez vadasky už hůř...
Zkoušečka a obyč klešťák je základ.
Jan Bocek:
Citace: Josef Pinta 17.11.2021, 19:42
Moderátor: Opakované téma viz níže ...
Vystudoval jsem obor elektrikář, který mě velice baví a 1) chtěl bych se tím živit.
Toto nářadí jsem si koupil za peníze z prázdninové brigády.
Chtěl bych vědět váš názor prosím.
2) Jaké věci byste doplnili a co mi chybí?
Co dokoupit?
3) Chtěl bych mít vše potřebné a i něco navíc klidně.
Udělal jsem si takový malý test a začal vyhledávat 4 dílné kufry naplněné nářadím Knipex. Je neuvěřitelné jaké množství najdeme kombinací..... .no, jako základ celkem dobré.
Vše již zde bylo řečeno a pro inspiraci a opakování i ty odkazy.